پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
اسداله عباسی رئیس دانشگاه پیام نور کازرون:
به گزارش دریافتی کازرون نما، اسداله عباسی رئیس دانشگاه ضمن بیان ویژگیهای یک نشریه خوب ، اظهار داشت: یک رسانه خوب برای اینکه برای مردم ابهام ایجاد کند بایستی به رشد و ثبات جامعه کمک کند. وی افزود: آنچه ماندگار می ماند نوشته های ماست. عباسی در ادامه از دست اندرکاران این کارگاه آموزشی تشکر و قدردانی نمود.

کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی منطقه جنوب در دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، اسداله عباسی رئیس دانشگاه ضمن بیان ویژگیهای یک نشریه خوب ، اظهار داشت: یک رسانه خوب برای اینکه برای مردم ابهام ایجاد کند بایستی به رشد و ثبات جامعه کمک کند. وی افزود: آنچه ماندگار می ماند نوشته های ماست. عباسی در ادامه از دست اندرکاران این کارگاه آموزشی تشکر و قدردانی نمود.

محمدجعفر شفیعی مسئول نشریات دانشگاه در حاشیه این کارگاه آموزشی اظهار داشت: کارگاه آموزشی نشریات دانشگاهی ویژه مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشگاه با حضور دانشجویان مراکزکازرون ، نورآباد ممسنی و واحدهای رستم، نودان، خشت و فراشبند به میزبانی دانشگاه پیام نور کازرون برگزار شد. وی گفت: در این کارگاه آموزشی مضامینی همچون مقاله ، آیین نگارش فارسی ویراستاری، خبر ، گزارش، مدیریت در نشریات ، قانون مطبوعات و ... مباحثی بود که توسط کاظم دهقانیان فرد استاد دانشگاه به طور مفصل به بحث و بررسی گذاشته شد.

شفیعی با بیان اینکه در سراسر دنیا روزنامه نگاری دارای استانداردهای مشخصی است، افزود: هر فعالیت رسانه ای دارای یک نقشه راه و چارچوب و تاکتیک معینی می باشد. شفیعی افزود: از مقولاتی که مقام معظم رهبری به عنوان رسالت دانشجویی مورد توجه قرار دادند، بحث گفتمان سازی و در کنار آن هدایت و جهت دهی به فضای دانشگاه است.وی گفت: نشریات دانشجویی فضای مناسبی برای بیان افکار و اندیشه هاست و به همین جهت است که می تواند زمینه مناسب و اولیه ای برای شناسائی و پرورش نخبگان فراهم کند.

مسئول نشریات دانشگاه مهمترین ضعف نشریات دانشجویی را کم بودن درصد مطالب تولیدی دانست . وی افزود: از همه نشریات دانشجویی توقع نمی رود که مثل نشریات حرفه ای فعالیت کنند اما استفاده بیش از حد از مطالب اینترنت و منابع دیگر به عنوان ضعف جدی نشریات دانشجویی به شمار می رود. شفیعی معتقد است از آنجا که انتشار نشریات دانشجویی به عنوان یک فعالیت گروهی صورت می گیرد، باید مطالب تولیدی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. وی همچنین به ارزیابی وضعیت پیش روی نشریات دانشجویی پرداخت و خاطر نشان کرد: با توجه به همه تغییر و تحولات و در مجموع با ورود نشریات جدید به این عرصه، به نظر می رسد شاهد فضای بهتری برای نشریات دانشجویی باشیم.

شایان ذکر است در این کارگاه آموزشی جهت افراد شرکت کننده گواهی صادر شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵