پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۷
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کازرون خبر داد
به گزارش دریافتی کازرون نما، حجت‌الاسلام عمران جمشیدی اظهار داشت: به همت این اداره و اهالی خیر روستای کاسکان بخش مرکزی شهرستان کازرون پروژه برق‌رسانی آستان مقدس امام‌زاده شیخ ابوالحسن (ع) آغاز شد که تا کنون عملیات نصب شبکه و ترانس برق صورت پذیرفته است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کازرون از آغاز عملیات اجرایی برق‌رسانی بع بقعه متبرکه شیخ ابوالحسن (ع) شهرستان کازرون خبر داد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، حجت‌الاسلام عمران جمشیدی اظهار داشت: به همت این اداره و اهالی خیر روستای کاسکان بخش مرکزی شهرستان کازرون پروژه برق‌رسانی آستان مقدس امام‌زاده شیخ ابوالحسن (ع) آغاز شد که تا کنون عملیات نصب شبکه و ترانس برق صورت پذیرفته است.

وی افزود: برای اجرای این طرح 80 میلیون ریال از محل نذورات مردمی، ضریح مطهر امامزاده و کمک‌های اهالی خیراندیش روستای کاسکان هزینه شده است.

امام زاده شیخ ابوالحسن(ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است که آستان مبارکش با فضای سبز و تفرج‌گاه مناسب در 5 کیلومتری شهرستان کازرون قرار دارد.

بر اساس این گزارش همچنین سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سروستان ابراز داشت: به همت این اداره و با حضور امام جمعه و فرماندار سروستان، کلنگ احداث دو مسجد در روستاهای علاء‌الدوله و خیرآباد از توابع بخش کوهنجان به زمین زده شد.

مصطفی عسکری بیگدلی افزود: در این مناطق که از نقاط فاقد مسجد بوده با اعتباری بالغ بر 270 میلیون ریال دو مسجد به‌نام‌های مبارک امام هادی (ع) و امام سجاد (ع) احداث می‌شود.

وی اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه علاوه بر اعتبارات دولتی، کمک‌های مالی شامل 7.5 تن آهن‌آلات از سوی اهالی خیر روستای خیرآباد و همچنین 50 میلیون ریال توسط مردم نیکوکار روستای علاء‌الدوله هزینه شده است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
0
0
اجرکم من الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷