پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۷۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
به گزارش کازرون نما، انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به مناسبت سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی بیانیه ای را صادر نموده است و در اختیار کازرون نما قرار داده است که متن آن به شرح زیر است:

به گزارش کازرون نما، انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به مناسبت سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی بیانیه ای را صادر نموده است و در اختیار کازرون نما قرار داده است که متن آن به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"

ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و تسلیت به مناسبت سالگرد حمله و سقوط هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و کشته شدن جمعی از هموطنان بی گناهمان به دست ناو جنگی آمریکا ، اولین بیانیه شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در سال 1391 را با موضوع محکومیت تحریمهای نفتی بر علیه ملت ایران منتشر مینماییم.

اینک که به فضل پروردگار متعال یک بار دیگر ملت سرافراز ایران در این برهه حساس از تاریخ معاصر قله های افتخار علمی را یکی پس از دیگری فتح می نمایند ، دور از ذهن نبوده که آتش حسادت و کینه در سینه برخی از بدخواهان این مرز و بوم شعله ور گردد.

تاریخ نیز گواه این مسئله بوده و بر کسی پوشیده نیست که اقدامات و پشتیبانیهای آنان از کودتای 28 مرداد ، جنگ 8 ساله تحمیلی، تحریم بانک مرکزی و اینک نیز سیاست نخ نما و منسوخ تحریم نفتی بر علیه ملت ایران که اندک تاثیر منفی، آن هم بر زندگی روزمره مردم عادی خواهد داشت ، جملگی از اقدامات بدخواهانه آنان بوده و نتیجه ای جزء انزجار و نفرت مردم از سیاستهای ددمنشانه غربی ها حاصل دیگری را برای آنها به ارمغان نخواهد داشت. آن چیز که عیان است پرسشی می باشد که همگان بر جواب آن واقف هستند و آن ترسی هست که خواب خفتگان غربی را آشفته ساخته ، آری ، بیداری اسلامی در منطقه ، که از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و به زودی به قلب اروپا خواهد رسید و پیام صلح و آزادی دین اسلام را به گوش ناشنوای دولتهای آنها خواهد رسانید.

آیا این است آن دموکراسی و حقوق بشر غربی که صدایش گوش فلک را پاره کرده؟ دموکراسی و حقوق بشری که تحریم و فشار بر ملتها ابزار آن است مورد قبول هیچ انسان آزاد اندیشی نخواهد بود. مطمئنا تحریمهای نفتی غربی ها بر علیه ملت ایران یک سیاست از پیش بازنده ای خواهد بود که ضعف سیاستمداران غربی در حل مسائل از طریق دیپلماسی را آشکار می نماید و همچنین افزایش بهای جهانی طلای سیاه ، فلج شدن اقتصاد برخی از کشورهای به اصطلاح توسعه یافته که شدیدا وابسته به نفت می باشند را نیز در پی خواهد داشت. ملت ایران تنها با بستن شیر نفت بر روی آنها می تواند حتی بدون بستن تنگه هرمز آنها را از خواب غفلت بیدار نماید.

بدینوسیله ما اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون به نمایندگی از جمع کثیری از دانشجویان این واحد دانشگاهی ، اقدام نابخردانه غربی ها را در عملی کردن تحریم نفتی بر علیه ملت ایران را محکوم کرده و خواستار لغو تحریمها و عذر خواهی بانیان این امر از ملت شریف و متمدن ایران هستیم . چرا که تاریخ گواه این موضوع می باشد که همیشه ملت ایران برای رسیدن به فردای روشن ، از طوفان امروز با کمترین هزینه گذر کرده و این بار نیز گذشت زمان گواه این مسئله خواهد بود و آنگاه غربی ها درس اخلاق و استقامت و دموکراسی اسلامی را از ملت متمدن ایران خواهند آموخت.

 

امین عباسی . دبیر انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

افشین قهرمانی . دبیر کمیته سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
0
1
درود و سلام خداوند بر شما باد.
علی دهقان
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
1
با سلام خدمت اقایان عباسی، قهرمانی، سامی و سایر آقایان و خانم هایی که در انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان متحد دانشگاه ازاد اسلامی کازرون برنده انتخابات شورای مرکزی شدند. امیدوارم در طول 1 سال که عمر شورای انجمن است بتوانند موفق، پیروز و سربلند باشند.
در جوار مرقد امام رضا(ع) هستم و برای تمامی دوستان شورای مرکزی بهترین ها را آرزو می کنم.
علیرضا زارع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
1
با آروزی موفقیت برای تمامی شما دانشجویان و اعضای مجترم انجمن اسلامی دانشجویان متحد علی الخصوص اعضای جدید و فعال شورای مرکزی انجمن.
arshiya
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۴
1
0
آفرین و احسنت بر شما. انجمن اسلامی باید اینگونه باشه و در مقاطع و موارد حساس داخلی و خارجی با در نظر گرفتن منافع ملی موضع گیری بکنه. آفرین بر شما آقای عباسی
المیرا زارعی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
0
با سلام خدمت اقای محسن ئیلانی ،خانم شاهین فر وبقیه اعضای شورای مرکزی انجمن دانشجویان امیدوارم که در طول این یکسال موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸