پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون:
به گزارش دريافتي كازرون نما؛ مراسم جشن روز پاسدار در ناحیه کازرون با حضور خانواده پاسداران برگزار شد.سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در این مراسم گفت: سپاه یک شکل متفاوت با ارگانهای نظامی و غیرنظامی است که در گردنه های پرپیچ و خم انقلاب نقش های مختلفی می پذیرید.

به گزارش دريافتي كازرون نما؛ مراسم جشن روز پاسدار در ناحیه کازرون با حضور خانواده پاسداران برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدارغلامرضا شرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کازرون در این مراسم گفت: سپاه یک شکل متفاوت با ارگانهای نظامی و غیرنظامی است که در گردنه های پرپیچ و خم انقلاب نقش های مختلفی می پذیرید.

وی افزود:سپاه مثال ستون فقرات نظام را دارد که هم انعطاف دارد و هم باعث استحکام نظام می شود. به همین دلیل است که دشمن نوک حملات تبلیغاتی اش روی سپاه است تا شاید با ضربه به  ستون فقرات نظام،انقلاب اسلامی را از پای درآورد.

فرمانده ناحیه کازرون گفت:امام راحل سپاه را متعلق به ایران و صرف نیروی نظامی نمی دانست لذا نام آنرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتخاب کرد و لذا پاسداری از انقلاب اسلامی در همه زمینه ها و عرصه ها لازم است و از طرفی نام ایران یا جمهوری اسلامی ایران به عنوان پسوند نام این نهاد مقدس نیاورده اند.پس فعالیت سپاه حد و مرز ندارد و نمی شناسد.

در ادامه حجت الاسلام انصاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در اعتقادات و باورهای مردم پاسداران بعداز روحانیت معنوی ترین و مخلص ترین و باتقوا ترین شخصیت را دارند و این باور را در رفتار و منش سرداران شهید دیده اند.پس شما باید این امتیاز ارزشمند را حفظ کنید.

در پایان مراسم شهریار اسلامی فرمانده سابق ناحیه کازرون با تبریک روز پاسدار به پاسداران و خانواده های ایشان ضمن تشکر از همکاری پاسداران ناحیه در طول هفت سال مدیریت خود از خانواده ایشان به جهت سپردن برخی از ماموریتها در خارج از وقت اداری به پاسداران و سلب زمان مختص خانواده از ایشان حلالیت طلبید.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳