پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۹
معاون وزير راه و شهرسازي وعده داد:
احمد صادقي در بازديد از پروژه‌هاي استان فارس با حضور علي نيكزاد - وزير راه و شهرسازي - به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: به زودي و با حضور معاون اول رييس جمهور دو پروژه‌ راه اصلي به طول 135 كيلومتر در استان فارس به بهره‌برداري مي‌رسد.

معاون وزير راه و شهرسازي از افتتاح 135 كيلومتر راه اصلي به اعتبار 710 ميليارد تومان راه اصلي در استان فارس در آينده نزديك خبر داد.

احمد صادقي در بازديد از پروژه‌هاي استان فارس با حضور علي نيكزاد - وزير راه و شهرسازي - به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: به زودي و با حضور معاون اول رييس جمهور دو پروژه‌ راه اصلي به طول 135 كيلومتر در استان فارس به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي با بيان اين‌كه اعتبار اين دو پروژه 710 ميليارد تومان است، اظهار كرد: اين دو پروژه به منظور ايمن‌سازي، بهسازي، كوتاه‌كردن مسير افتتاح خواهد شد.

صادقي گفت: محور سوريان - سوتك - هرابرجان به طول 75 كيلومتر و بهسازي و آسفالت قسمت دوم محور لارو - جهرم به طول 60 كيلومتر، دو پروژه‌اي است كه در آينده نزديك در استان فارس افتتاح خواهد شد.

وي هم‌چنين خاطر نشان كرد: امروز با حضور وزير راه و شهرسازي از پروژه‌ شيراز - رشت ارژن - قائميه بازديد كرديم. اين پروژه استان فارس را به استان بوشهر وصل مي‌كند تا از اين پس بندر بوشهر مستقيم به مركز و شمال كشور متصل شود.

معاون وزير راه ادامه داد: پروژه‌ي شيراز - رشت ارژن - قائميه، بخشي از كريدور جنوب - شمال كشور به طول 120 كيلومتر است.

وي افزود: 80 كيلومتر از اين بزرگراه چهار خطه بوده كه آماده‌‌ بهره‌برداري است. 20 كيلومتر ديگر نيز چهار خطه و در دست احداث است و تا پايان امسال راه‌اندازي مي‌شود. هم‌چنين 20 كيلومتر ديگر بايد به مناقصه گذاشته شود و اميدواريم تا پايان سال 1392 به بهره‌برداري برسد.

صادقي هم‌چنين به تونل محرم در شهر كازرون اشاره و اظهار كرد: تونل محرم به طول 2300 متر مسير كازرون به سمت بوشهر را كوتاه مي‌كند.

وي افزود: تاكنون 500 متر از تونيل حفاري‌شده و بقيه‌ي آن در دست احداث است

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
3
4
زنده باد بنیان گذار تونل بناف دهقان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۵
2
6
پس تکلیف چهارخطه شدن محور کازرون دشت ارژن چه میشه؟ اگر این کار صورت نگیرد حق مردم کازرون خورده میشود و این ناعدالتی ها موجب آه و نفرین مردم این شهر نسبت به مسئولین مربوطه می شود.
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
1
فکرنمی کنم تا10سال دیگه هم محوددشت ارژن قائمیه چهاربانده بشه
امتحان کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶