پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
به گزارش كازرون نما؛ مرتضي راوش طلبه‌ي كازروني مقيم حوزه علميه قم در بخش فيلمنامه ويژه طلاب هنرمند جشنواره فيلم اشراق به خاطر فيلم «نقطه سرخط» رتبه سوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره را از آن خود كرد.

مرتضي راوش طلبه‌ي كازروني مقيم حوزه علميه قم در بخش  فيلمنامه ويژه طلاب هنرمند جشنواره فيلم اشراق به خاطر فيلم «نقطه سرخط» رتبه سوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره را از آن خود كرد.


به گزارش كازرون نما به نقل از روابط عمومی "اولین جشنواره فیلم اشراق"،  در نخستين جشنواره فيلم اشراق و در بخش فيلم كوتاه مستند ويژه طلاب هنرمند، فيلم «درخت دوستي» به كارگرداني علي اصغر سعادتي به صورت ويژه تقدير شد.

در همين بخش رتبه سوم جشنواره به همراه لوح تقدير و تنديس به هادي نادري به خاطر فيلم «زخم» تعلق گرفت.


همچنين رتبه دوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به سيد كريم قاسم‌زاده به خاطر فيلم «گعده» تعلق گرفت.


رتبه اول اين بخش از جشنواره به همراه لوح تقدير و تنديس به جواد يقموري به خاطر فيلم «مهاجر» داده شد.


در بخش فيلم كوتاه مستند لوح ويژه به همراه لوح تقدير و تنديس به حميدرضا عطارد به خاطر فيلم «دريايي» داه شد همچنين رتبه سوم و لوح تقدير و تنديس جشنواره به خاطر فيلم «آنكه گفت آري، آنكه گفت نه» به هومن عين‌اللهي فرد داده شد.


رتبه دوم جشنواره به همراه لوح تقدير و تنديس در اين بخش به جواد دبيري به خاطر فيلم «بهشت فراموشي» و رتبه اول به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به سيد مهدي موسوي به خاطر فيلم «شيخ علي» تعلق گرفت.


در بخش پوبانمايي جشنواره نيز  جايزه ويژه به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به محمدجواد قاسم پور به خاطر فيلم «تبر» و محمد كاتبي به خاطر فيلم «تولد آفتاب» داده شد.


در بخش فيلم داستان كوتاه ويژه طلاب هنرمند رتبه سوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به فيلم «ديدار شبانه» به كارگرداني علي آقا محمدي و رتبه دوم نيز به فيلم «روز، داخلي، خانه» به كارگرداني حميد شاه‌مرداي تعلق گرفت در اين بخش هيئت داوران هيج فيلمي را شايسته احراز جايزه و كسب رتبه نخست ندانست.


در بخش فيلم داستاني همچنين رتبه سوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به روح الله بهرامي به خاطرفيلم «گهواره خسته من» و نيز رتبه دوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به روح انگيز شمس به خاطر فيلم «چرا باران نمي بارد» تعلق گرفت در اين بخش هيئت داوران هيج فيلمي را شايسته احراز جايزه و كسب رتبه نخست ندانست.


در بخش  فيلمنامه ويژه طلاب هنرمند نيز لوح تقدير به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به سيد مهدي موسوي نوسينده فيلمنامه «كلبه شني» تعلق گرفت  همچنين در اين بخش رتبه سوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به مرتضي راوش به خاطر فيلم «نقطه سرخط» تعلق گرفت.


همچنين رتبه دوم به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره در اين بخش به دليل استفاده جذاب از ساختار ايپوزيك به فيلمنامه «راه» نوشته حسين محمودي فرد  تعلق گرفت چنانكه رتبه اول نيز به دليل ساختار مناسب روايي فيلمنامه به فيلمنامه «يك شاخه گل» نوشته محمد حسين حبيبي احمد آبادي تعلق گرفت.


در بخش اصلي فيلمنامه نيز لوح تقدير ويژه به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به دليل ساختار مستند فيلمنامه به فيلمنامه «يك طلبه به من پيام بده» تاليف طاهره براتی نيا تعلق گرفت.


همچنين رتبه سوم اين بخش به همراه لوح تقدير و تنديس جشنواره به علي اصغر احمدي مقدم به خاطر فيلمنامه «مردي كه در باران آمد» داده شد همچنين فيلمنامه‌هاي «بهار در برف» نوشته محمد حسين صفوي و «تاب مستوري» نوشته سعيد اصغر زاده و علي عراقي به ترتيب رتبه‌هاي دوم و اول را كسب كردند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲