پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۸۸۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۱
احسان
باسلام و احترام من ساکن شهر قائمیه کازرون هستم. در این شهر محروم مشکلات زیادی وجود دارد ... انتشار مشکلات یک شهر در مطبوعات و سایت ها باعث می شود که مسئولین مربوطه به تکاپو و فعالیت افتاده و درمقام پاسخگوئی و گزارش بیلان کار خود به مردم باشند.

1- اگر به کوچه های خاکی و حتی خیابان های نیمه خاکی و پراز چاله ی شهر قائمیه و دو سه پارک محله ای سری بزنید آشغال و زباله های آن متاسفانه توسط شهرداری جمع آوری نمی شود و اگربه زباله ها یك نگاه عمیق بیندازید متوجه می شوید که این زباله ... چقدر عمر دارد.

جداول کنارخیابان و چند تا رودخانه و یا مسیل و آبراهه داخل شهر که اصلا مورد نظافت قرار نمی گیرد و فقط اگه سال پربارانی باشه توسط سیل و باران پاکسازی می شه .

اگه این روزها به جداول شهر بخصوص جداول جلو مخابرات سر بزنی از بوی تعفن یه لحظه هم نمی توانی توقف کنی . امیدوارم در صورت انتشار آن درسایت باعث ناراحتی برادران بزرگوار در شهرداری و به خصوص شورای اسلامی شهر قائمیه و مسئول بهداشت محیط شهر و بخشدار محترم نشود
 
2- از نظر روشنائی اکثر چراغ های معابر کوچه و خیابانهای داخل شهر خاموش و آژانس برق قائمیه جوابگو نیست.

چراغ های پارک محله ای اولاد واقع در خیابان معلم روبه روبه روی بخشداری خاموش است و شهرداری می گوید وظیفه اداره برق است و اداره برق می گويد با شهرداری است...

3-وضعیت تردد وسایط نقلیه درون شهر واقعا روز به روز نابه هنجار و اسف بار بوده و قوانین رانندگی رعایت نمی شود و حرکت در جهت مخالف و تک چرخ و حرکات مارپیچ و نمایشی موتورسوران و ترافیک سنگین در تنها میدان شهر و توقف و پارک نامناسب ماشین ها بعضی مواقع عملا تردد در داخل شهر را غیرممکن می کند و هیچ متولی هم ندارد. پلیس راه قائمیه می گوید وظیفه راهنمائی ورانندگی است و راهنمائی و رانندگی هم در کازرون مستقر بوده و نظارت ندارد.

4- بوق ماشین های سبک و سنگین کاروان های عروسی که بعد از نیمه های شب در خیابان های شهر به گردش در می آیند باعث ناراحتی مردم بخصوص در فصل تابستان که مردم داخل حیاط می خوابند می شود و هیچ ارگانی خود را مسئول نمی داند و جوابگو نیست.

البته مشکلات اصلی شهر را در اینجا مطرح نکردم بلکه مشکلاتی که بدون هزینه و فقط بااحساس مسئولیت و تدبیر مسئولین شهر قابل حل است بیان داشتم .

شایان ذکر است با توجه به این که مسئولین شهر خود بومی شهر بوده و خانواده و فامیل آنها در این شهر زندگی می کنند قصور و کم کاری قابل بخشش نیست. امیداست که با درایت آنها مشکلات شهر مرتفع گردد .

باتشکر از مسئولین سایت

برچسب ها: قائميه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
3
شهر قائميه همواره مورد بي مهري نمايندگان مجلس وخصوصا مسئولين شهرستاني بوده است ودر حق مردم بي عدالتي شده تا دير نشده به فكرمردم باشيد
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
3
از شهروندان محترم شهرقائمیه وبخش چنارشاهیجان وشهرستان کازرون انتظارمی رود باانتشار مشکلات شهروروستای خود مسئولان محترم شهر وشهرستان رااز خواب غفلت وشیرین خود بیدارنموده وبه فعالیت وتلاش وادارند !!!ضمناار فرماندارمحترم شهرستان کازرون جناب آقای محمدی به عنوان نماینده عالی دولت انتظارفعالیت ونظارت بیشتر برادارات شهرستان داریم !!!
باتشکرازسایت کازرون نما
قاءميه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
3
2
سلام به مردم قائميه . بايد يك نماينده از خود قائميه بلند بشه. اميدوارم همه براي موفقيت حاج حسين رضازاده در دوره بعدي همت و تلاش كنند. باور كنيد تا يك نماينده بومي نداشته باشيم مشكلات همينه كه هست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴