پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۸۸۹۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۴۴
+ سوابق علمي،مديريتي و ورزشي
به گزارش دريافتي كازرون نما، جانشین سپاه فجر فارس در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سخنانی اظهار داشت : امام بزرگوار (ره) دست به کار بزرگی زد و انقلابی را به وجود آورد که چشم طمع مستکبران عالم قرار گرفته که به لطف الهی این نور با هیچ گاه خاموش نمی شود .

در آیین ویژه ای فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کازرون معرفی و از فرمانده پیشین این ناحیه قدردانی شد .

به گزارش دريافتي كازرون نما، جانشین سپاه فجر فارس در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در سخنانی اظهار داشت : امام بزرگوار (ره) دست به کار بزرگی زد و انقلابی را به وجود آورد که چشم طمع مستکبران عالم قرار گرفته که به لطف الهی این نور با هیچ گاه خاموش نمی شود .

ابوالفضل گزنی در ادامه ایمان مؤمنین به خدا و رسول خدا در زمان پیامبر (ص) و نیز در حال حاضر استقامت و اراده راسخ به دین به خاطر رضای خدا و تبعیت از ولایت را بهترین راهبرد مقابله با ترفند های دشمنان عنوان کرد و گفت : احیای اسلام ، برپای نماز ، روزه ، حج وجهاد در سایه ولایت معنی و مفهوم پیدا می کند بنابراین تبعیت از ولایت اساس دین ماست .

وی گفت : همان طوری که امام بزرگوار (ره) با انقلاب بزرگ خود ترفندها و معادلات شوم آمریکائیها که تسخیر ایران اسلامی بود نقش بر آب کرد امروزه نیز به لطف خدا وند مقام معظم رهبری با هوشیاری و درایت و با صبر در برابر توطئه های دشمنان و دنیای استکبار استقامت می کند .


جانشین سپاه فجر فارس در بخش دیگر سخنانش به اجرای طرح بزرگ صالحین شجره طیبه در مجموعه بسیج و سپاه استان اشاره و تصریح کرد : این طرح به منظور ارتقای معنویت وتربیت مدیرانی زبده و با دیانت و دارای تفکر بسیجی برای پذیرای مسؤلیت های سنگین نظام است .

گزنی جامعه روحانیت را بعنوان مشعل داردر اجرای درست طرح صالحین شجره طیبه بیان کرد و ابراز داشت : اگر این طرح به درستی در جامعه اجرا شود آن موقع است که فرهنگ بسیج به عنوان یادگار امام (ره) در جامعه جاری و ساری خواهد شد .

امام جمعه شهرستان کازرون در ادامه این مراسم در سخنانی اظهارداشت : امروزه اطاعت از امامت و ولایت بهترین مصداق اطاعت از پیامبر و اولی الامر بودن است .

حجت الاسلام محمد خرسند در ادامه بهترین خصوصیایت اولی الامر بودن را اطاعت از خدا و رسول خدا ونیز به دور بودن از گناه و نفس و موقت دانستن دنیا عنوان کرد و ابراز داشت : در زمان ما نیز اطاعت از اندیشه امام (ره و فرامین مقام معظم رهبری شرط برخورداری از خداوند و رسول خداست که در این راستا بسیجیان و پاسداران باید حرف اول را بزنند .

وی افزود : در فرهنگ و اقتصاد کشور مان تا تفکر بسیجی اتفاق نیفتد مشکلات بر طرف نخواهد شد بنابراین باید تلاش شود در همه زمینه ها در کشور شور و و روحیه بسیجی شکل بگیرد .

امام جمعه کازرون با بیان اینکه باید طوری برنامه ریزی شود که در قالب بسیج و تفکر بسیجی دنیا را نیز اداره کنیم گفت : در تحقق این امر لازم است دید جهانی داسته باشیم و وسعت دیدمان را گسترش دهیم .

خرسند اضافه کرد : مقدمه تربیت و روحیه بسیجی در عالم در حال شکل گیری است بنابراین باید از پرداختن به مسائل حاشیه ای بیرون بیاییم و انقلاب اسلامی را در کشورمان محصور نکنیم و در قالب تفکر بسیجی دنیا را اداره کنیم .

در پایان مراسم غلامرضا شرفی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون معرفی و از خدمات شهریار اسلامی تقدیر بعمل آمد .

وي کارشناس ارشد مدیریت صنعتی، مدرس دانشگاه های آزاد،پیام نور،علمی کاربردی، فرمانده حوزه درجه یک شهری آباده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سروستان، 22سال سابقه فعالیت در سپاه از سال1369، دارنده دان5 کاراته و رئیس سبک شوتوکانskiکاراته استان فارس، دارنده23عنوان قهرمانی استانی و کشوری، دارنده مقام سوم مسابقات کاپ آزاد ترکیه، مربی تیم ملی اعزامی جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی کوب اُزاکای مالزی، رئیس هیئت فوتبال شهرستان آباده، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال سروستان بوده است.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
علی
|
United States
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
1
1
ایشالا ایشون بتونه کم لطفی هایی رو که اسلامی در حق بسیج کازرون کرد جبران کنه
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۳
اگر راست میگفتی و دلت برای بسیج میسوخت که اسلامی کم لطفی کرده. چرا به ایشان مراجعه نکردی و کم لطفی هایش را به او یاد آور نکردی؟؟؟
خدامراد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
1
0
خوشحالیم که گرامی از این شهر رفت بسیج خراب کرده این اقا و از امدن جناب شرفی خوشحالیم امیدوارم نگاهش همه جانبه باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
1
0
ما که می دونیم دست اندر کاران کازرون نما خودشون مطلبشون رو نظر بارون می کنن
مدیر پایگاه
كازرون نما لااقل تا اين حد از مديران شهرستان شناخت دارد كه مثلا بداند فرمانده سابق سپاه كازرون آقاي گرامي نبود. لذا به شما توصيه مي‌شود به جاي تهمت زدن و توهم در ابراز نظرات خود اندكي تقوا را رعايت كنيد.
گردانندگان هيچ سايتي تا بدين حد بي تدبير نيستند كه وقت خود را صرف نظر گذاشتن بر روي سايت خويش كنند و اگر نظري داشته باشند به جاي قسمت نظرات آنرا به صورت مستقل منتشر خواهند كرد.
موفق باشيد    
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
0
3
الحمدلله که آقای اسلامی رفتن.انشاالله که خداوند کم کاری های ایشان را ببخشند. انشاالله که فرمانده جدید بتوانند به اسلام خدمت کنند. ما هم برایشان دعا می کنیم
*یا هادی علیه السلام*
بسیج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
0
2
ایشالا بعد از اسلامی نوبت ... مثل ... و ... هم می رسه.
مرتصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
دست اقای اسلامی دردنکنه.امیدوارم اقای شرفی هم موفق باشند
مرتصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
0
0
دست اقای اسلامی دردنکنه.امیدوارم اقای شرفی هم موفق باشند
یاسر مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
0
انشا ا.. موفق باشید با اراده و ایمانو پشتکاری که من ازشون سراغ دارم حتما تغییرات بزگی ایجاد میکنند
منتظر انقلابی بزرگ تو کازرون باشیییییییییییییید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳