پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۸۵۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۹
قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با بیان این‌که اعتبار کل پروژه‌های مهر ماندگاراداره کل راه و شهرسازی استان فارس بالغ بر 3200 میلیارد ریال است،‌ خاطرنشان كرد: این پروژه‌ها تا پایان خرداد سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسيد.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس، گفت: دوازده پروژه‌ بخش‌های راه و مسکن در استان جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه فارس، "هوشنگ عشايري" در جمع خبرنگاران با يادآوري اينكه در آخرين سال از فعاليت دولت دهم طرح مهر ماندگار با هدف تكميل طرح‌هاي مصوب سفرهاي هيات دولت، اجرايي شده است، افزود: اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای اين دوازده طرح منظور شده است.

عشایری ادامه داد: بزرگراه‌های دشت ارژن - کنار تخته - قائمیه - بابا میدان، پروژه شیراز- جهرم - لار- بندرعباس به‌ طول 160 کیلومتر، پروژه تکمیل بزرگراه شیراز- سپیدان - یاسوج به‌ طول 100 کیلومتر و پروژه شیراز- فسا، چهار پروژه بزرگراهی مصوب شده مهر ماندگار استان فارس محسوب مي‌شوند.

عشایری به تقاطع‌های غیرهمسطح نیز اشاره کرد و گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح جلیان، وحدت، عدالت واقع در کمربندی شیراز و تقاطع کمربندی لار- لطیفی نیز از جمله پروژه‌های مصوب مهرماندگار فارس است.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس به پروژه‌های حوزه مسکن نیزاشاره واضافه كرد: سه پروژه مطالعه و احداث بیمارستان‌های فراشبند، خشت و بیضاء نیز به عنوان مهر ماندگار مصوب شده‌اند.

وی هم چنین گفت: بزرگراه استهبان - نی‌ریز- قطرویه، بزرگراه فسا - داراب - کهگم و پروژه محور سورمق - اقلید - یاسوج (تونل اباصالح المهدی(عج)) نیز از جمله پروژه‌هایی هستند كه براي قرار گرفتن در ليست مهر ماندگار پيشنهاد داده‌ايم.

قائم مقام وزیر و مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس با بیان این‌که اعتبار کل پروژه‌های مهر ماندگاراداره کل راه و شهرسازی استان فارس بالغ بر 3200 میلیارد ریال است،‌ خاطرنشان كرد: این پروژه‌ها تا پایان خرداد سال 92 به بهره‌برداری خواهد رسيد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
0
8
سلام
پس چرا پروژه های تونل محرم و چهار خطه کردن مسیر جدید کازرون ارژن در این طرح های مهر ماندگار قرار نگرفته؟ محرومیت ها و مظلومیت های های کازرون تا کجا می خواهد ادامه پیدا کند؟
آیا کازرون دلسوزی دارد که این مطالبات به حق مردم کازرون را پی گیری و انجام دهد؟
انتظار تا کی؟؟
آقای محمدصادقی عزیز، شما که در تبلیغات گفتید که این دو مهم را با قدرت پی گیری میکنم، پس چه شد آن وعده ها که به مردم کازرون دادید و مردم با دلخوشی به آن وعده ها به شما رای دادند؟
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
3
اصلا تو این خبر شما در مورد راهسازی در کازرون........اسمی از کازرون نبود؟؟؟
مهدی
|
CANADA
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
4
کی این مظلومیت و محرومیت از کازرون رخت برمی بندد. در طرح های توسعه ای جدید به خصوص راه سازی، کازرون از بخش های تابعه خود هم محروم تر است.!
چه کسی پاسخگوی این محرومیت و مظلومیت است؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
3
به سلامتی. جشن بگیرید شادی کنید که کازرون دوباره وارد یه بن بست دیگه شد!!! آخه مردم شما چرا ساکتید؟! مسئولین که فقط بلدن وعده بدن، بلند شیم بریم فرمونداری اعتراض کنیم. بلند شیم بریم دفتر امام جمعه خواستمون رو بگیم. بریم جلوی این طرح های نا عادلانه بگیریم تا دیر نشده. حتی اگه نیاز باشه باه میریم استانداری. برای آبادانی کازرون به پاخیزید. یاعلی بگیم و با یاری خدا شروع کنیم.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
2
این پروزهایی که در کازرون به عنوان طرح مهرماندگار شده از ماههای قبل و با پیگیری دهقان ناصرابادی بوده ببینیم حالا اینبار کی میتونه کارهای اینطوری برای کازرون انجام بده
مهدی
|
CANADA
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
1
با سلام
می خواستم خبری در مورد تونل محرم بدید. آیا کار میکنند یا هنوز تعطیله؟
کافیه این پروژه مربوط به نودان یا خشت بود به سرعت اجرایی می شد.
محسنی
|
CANADA
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
2
با سلام
خود وزیر راه در هامش نامه نماینده سابق جهت اعتبار این پروژه نوشته بود که در پایان سال 1391 تونل محرم به بهره برداری برسه.
حالا سوال من از آقای محمد صادقی اینه که در پایان 1391 به بهره برداری می رسه یا نه؟ اگه نه چرا؟ مانع چیه؟ برای رفع موانع چرا اقدام نکردید؟
سعیدی
|
CANADA
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
3
با سلام
چرا در خصوص عدم قرار گرفتن تونل محرم و چهار خطه کردن جاده کازرون ارژن ، نماینده شهرستان و مسولین توضیح نمی دهند؟
کازرون نمای عزیز خواهشمند است در این خصوص از نماینده محترم سوال کنید.
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
0
0
این پرچم های کشور های مختلف بالای هرنظر حکمتش چیه؟ لطفا مدیر سایت به سؤال من پاسخی دهد.
مدیر پایگاه
با سلام. پرچم‌ها نشان دهنده كشوري است كه شخص نظردهنده آي.پي خود را از آن اخذ كرده است
عدالت خواه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
1
0
تونل محرم جز هزينه هاي ميليا ردي هيچ عايدي ندارد و شايد مسير بوشهر كازرون ده دقيقه نزديكتر شود تازه اين در حالي است كه رفت وبرگشت خودروها اكثرا جهت مسيرهاي اصفهان وتهران از مسير كنارتخته قائميه نوراباد به سمت جاده ياسوج است و ايكاش دلسوزي پيدا ميشدواعتبار ان راصرف امورات ديگري در حوزه حمل ونقل از جمله فرودگاه و راه آهن ميكرد......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
0
با وجود تصویب و اظهارات فوق پروژه ول شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴