پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۸۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرنگار پارلماني ايسنا، با اعلام نتايج انتخابات دبيران هيات رييسه حسين سبحاني‌نيا با 166 راي، محمدحسين فرهنگي با 164 راي، محمد دهقان با 161 راي، محمد صادقي با 152 راي، منادي با 140 راي و جهانگيرزاده با 134 راي به عنوان دبيران هيات رييسه مجلس در يك سال پيش رو انتخاب شدند.

علي لاريجاني با 177 راي از مجموع 270 راي ماخوذه براي يكسال بر مسند رياست مجلس تكيه زد.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نمايندگان مجلس در جلسه علني امروز (سه‌شنبه) و در جريان انتخابات هيات رييسه دائم مجلس، در مورد انتخاب رييس دائم در طول يك سال آينده بين دو كانديدا يعني علي لاريجاني و غلامعلي حدادعادل راي خود را به داخل صندوق‌ها انداختند.

بر اين اساس، علي لاريجاني با177 راي و غلامعلي حدادعادل با 89 راي كسب كردند. همچنين در اين انتخابات چهار راي سفيد به صندوق‌ها انداخته شد كه اين آرا نشان مي‌دهد كه لاريجاني نماينده قم در يك سال آينده رياست مجلس نهم را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش ايسنا، لاريجاني پس از اعلام راي رياست گفت: از حسن نظر دوستان تشكر مي‌كنم. اميدوارم بتوانم پاسخگوي درستي به اعتماد شما باشم.

ابوترابي و باهنر، نواب رييس مجلس شدند

حجت الاسلام و المسلمين محمدحسن ابوترابي‌فرد و محمدرضا باهنر به ترتيب به عنوان نواب رييس اول و دوم مجلس نهم انتخاب شدند.

به گزارش ايسنا، در جريان انتخابات هيات رييسه دائم كه در جلسه علني صبح امروز (سه‌شنبه) در دستور كار بود، محمدحسن ابوترابي‌فرد با 232 راي و محمدرضا باهنر با 179 راي از مجموع 271 راي به عنوان نواب رييس مجلس انتخاب شدند.

حجت الاسلام سالك كانديداي ديگر نايب رييسي مجلس نيز توانست 85 راي از سوي نمايندگان كسب كند.

گفتني است در انتخابات نواب رييس دو راي سفيد نيز به صندوق‌ها انداخته شد.

با انتخاب دبيران و اعضاي ناظر، تركيب هيات رييسه مجلس نهم كامل شد

حسين سبحاني‌نيا، محمد حسين فرهنگي، محمد دهقان، شاهين محمدصادقي، عليرضا منادي و جواد جهانگيرزاده به عنوان دبيران هيات رييسه و سيدشريف حسيني، عبدالرضا مصري و محمد آشوري به عنوان اعضاي ناظر در هيات رييسه انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پارلماني ايسنا، با اعلام نتايج انتخابات دبيران هيات رييسه حسين سبحاني‌نيا با 166 راي، محمدحسين فرهنگي با 164 راي، محمد دهقان با 161 راي، محمد صادقي با 152 راي، منادي با 140 راي و جهانگيرزاده با 134 راي به عنوان دبيران هيات رييسه مجلس در يك سال پيش رو انتخاب شدند.

همچنين شجاعي كياسري، ضرغام صادقي و سيدعلي طاهري نيز به ترتيب توانستند 113، 95 و 82 راي از مجموع 274 راي را كسب كنند اما موفق به حضور در هيات رييسه مجلس نشدند.

در انتخابات ناظرين هيات رييسه نيز سيدشريف حسيني با 166 راي، عبدالرضا مصري با 165 راي و محمد آشوري با 152 راي از مجموع 266 راي ماخوذه انتخاب شدند.

بيژن نوباوه، جوكار و شكرخدا موسوي نيز به ترتيب 104، 71 و 66 راي را كسب كردند.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
0
اقای دکتر شما که برای مقام به مجلس نمیخاستید بروید چطور شد زود فراموش کردید .پس کسانی که به قول خودشان پیرو خط رهبری بودند و به شما رای دادند گول خوردند.چون نظر رهبری چیزی دیگری بود.
صلح جو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
تازه این اول کار است . مسئولین کازرونی و برادران حزب اللهی که از ایشان حمایت های آن چنانی کردند باید منتظر بمانند تا قدرت ...های این برادر عزیز را ببینند . خدا حفظ کند آیت الله بنیادی امام جمعه محترم قبلی کازرون را که در خطبه های نماز جمعه چه فریادهایی را علیه آقای محمد صادقی در مجلس هفتم سر دادند ولی حیف که کسی به توصیه های این پدر بزرگوار کازرونی گوش نداد .
جهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
یعنی دیگر افرادی که عضو هیعت ریسه هستند چون عضو هیعت ریسه شدن دیگه به قول شما که باقرض بیان میدهیدپیرو خط رهبری نیستند جناب اقای محمد صادقی فردی ولایتی ودلسوز نظام ومردم است ایا موقعیکه اقای محمد صادقی درزمان ستم شاهی با او سن کوچکشان داشتند به خیابان امدندو بر ضد شاه تظاهرات کردندوبه زندان رفتندودر زمان جنگ تحمیلی همراه وهمدوش رزمندگان به جبهه رفتند ومجروحوشیاییشدند برای پست ومقام بود خداوند شمارا به راه راست هداید کند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
اقای جهان اینطو ر که معلوم است شما نه سخنان رهبری را گوش داده ای نه سیاست را میشناسی.
Nelson
|
HUNGARY
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
0
0
If you're readnig this, you're all set, pardner!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳