پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۸۲۸
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۹
رییس مجلس که به نظر می‌رسید می‌خواهد برای تلطیف فضای جلسه تصویب اعتبارنامه‌ها را با شوخی همراه کند، در زمان تصویب اعتبارنامه‌ی شاهین محمدصادقی که به عنوان هیات رییسه‌ی موقت نیز انتخاب شده گفت: می‌گفتند که ایشان مشکلاتی دارند.
سومین جلسه‌ی علنی نهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه با دستور کار بررسی اعتبارنامه‌ی منتخبان مجلس نهم آغاز به کار کرد و با تصویب 245 اعتبارنامه یا به عبارت دیگر پنج ششم این اعتبارنامه‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رییس مجلس در ابتدای جلسه‌ی علنی امروز، چهارشنبه نطقی 10 دقیقه‌ای را به مناسبت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ایراد کرد.

پیش از سخنان علی لاریجانی و از ابتدای جلسه، ایرج ندیمی منتخب مردم لاهیجان آیین‌نامه‌ی داخلی مجلس را برای دادن تذکر بالا گرفته بود.

با ثبت اثر انگشت منتخبان مجلس نهم، نمایندگان در سومین جلسه‌ی مجلس نهم برای ثبت حضور خود دچار مشکل نشدند و کامپیوترهای مقابل نمایندگان نیز روشن شده بود.

پیش از ورود مجلس به دستور کار تصویب اعتبارنامه‌ها، برخی نمایندگان تذکراتی می‌دادند که علی لاریجانی به آنها یادآوری کرد تذکرات باید مربوط به جلسه و نحوه‌ی اداره‌ی جلسه باشد، از جمله یکی از منتخبان جدید از نمایندگان خواست حداقل هنگام سخنان رییس مجلس روی صندلی‌های خود بنشینند تا وجهه بدی در رسانه‌ها نداشته باشد.

مجلس امروز انجام مراسم تحلیف هفت نفر از منتخبان خود را در دستور کار خود داشت و به این ترتیب و با توجه به انجام مراسم تحلیف یکی دیگر از منتخبان در روز دوشنبه، روح‌الله حسینیان تنها منتخب مجلس نهم است که مراسم تحلیف را به‌جا نیاورده و علت این امر نیز مسافرت وی عنوان شد.

گفتنی است جلسه‌ی علنی امروز چهارشنبه مجلس با 197 نماینده‌ی حاضر آغاز به کار کرد و در ادامه 261 منتخب مجلس نهم در جلسه حضور داشتند.

در ادامه‌ی جلسه‌ی علنی امروز چهارشنبه، شعب پانزده‌گانه باید گزارش خود را درخصوص بررسی اعتبارنامه منتخبان مجلس نهم ارایه می‌کردند که جز گزارش شعبه 6 که در مورد 30 منتخب حوزه انتخابیه تهران بود، سایر شعب گزارش خود را ارایه کردند.

در زمان اعلام تصویب اعتبارنامه، نمایندگان از جا برمی‌خاستند.

نادر قاضی‌پور پس از اعلام تصویب اعتبارنامه‌اش شعار «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» سر داد و علی لاریجانی هم به او گفت که زورش زیاد است.

سخنگوی شعبه‌ی اول هم پس از قرائت گزارش خود اظهار امیدواری کرد که همه‌ی سخنگوهای شعب خوش‌خبر باشند.

در زمان قرائت تایید اعتبارنامه‌ی حسن کامران، علی لاریجانی به شوخی گفت که آیا اعتراضی در مورد ایشان وجود نداشته؟!

حسن تامینی لیچایی منتخب مردم رشت نیز به نحوه‌ی قرائت نامش که حسن تامینی و بدون پسوند اعلام شد اعتراض شد که نام وی مجددا اصلاح شد.

لاریجانی در واکنش به تایید اعتبارنامه‌ی سید علی‌محمد بزرگواری نیز از وی سوال کرد که آیا خودش به این موضوع اعتراضی ندارد؟!

سخنگوی شعبه‌ی 13 نیز پیش از قرائت گزارش شعبه، نطق قرایی را در مورد سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد ولادت امیرالمومنین (ع) ایراد کرد که این موضوع با واکنش رییس مجلس مواجه شد و لاریجانی به وی گفت که از نظر آیین‌نامه، سخنگو فقط باید گزارش را قرائت کند.

امیر خجسته سخنگوی شعبه 15 نیز تنها نماینده‌ای بود که خودش تصویب اعتبارنامه‌اش را اعلام کرد.

علی لاریجانی هم‌چنین در زمان اعلام تصویب اعتبارنامه کاظم جلالی به شوخی سوال کرد که آیا اشتباهی در این‌باره نشده است؟!

وی درباره‌ی تصویب اعتبارنامه‌ی عوض حیدرپور نیز مجددا با مزاح پرسید که آیا واقع اعتبارنامه‌ی وی تصویب شده؟!

زمانی که نوبت به قرائت گزارش شعبه 11 و تصویب اعتبارنامه‌ی علی لاریجانی رسید، لاریجانی از امیری خامکانی سخنگوی شعبه 11 سوال کرد که آیا اشتباه نکرده‌اند و به وی گفت که می‌تواند همان جا اعتراف کند.

امیری خامکانی با خنده به وی گفت که اعتراضی نیست.

لاریجانی تصویب اعتبارنامه‌ی خود را نیز چنین اعلام کرد: اعتبارنامه‌ی حقیر سراپا تقصیر علی اردشیر لاریجانی تصویب شد.

رییس مجلس که به نظر می‌رسید می‌خواهد برای تلطیف فضای جلسه تصویب اعتبارنامه‌ها را با شوخی همراه کند، در زمان تصویب اعتبارنامه‌ی شاهین محمدصادقی که به عنوان هیات رییسه‌ی موقت نیز انتخاب شده گفت: می‌گفتند که ایشان مشکلاتی دارند.

وی درباره‌ی تصویب اعتبارنامه‌ی سبحانی‌نیا عضو دیگر هیات رییسه هم تایید اعتبارنامه‌ی وی را تعجب‌آور توصیف کرد.

برومند منتخب مردم پارس‌آباد مغان نیز که ابتدا تصویب اعتبارنامه‌اش اعلام شد، با اعتراض احمد توکلی منتخب مردم تهران مقرر شد که مجددا اعتبارنامه‌ی وی در شعبه مورد بررسی قرار گیرد.

از حاشیه‌های جنجالی امروز بهارستان، عدم اعلام تصویب اعتبارنامه‌ی 30 منتخب مردم تهران بود که گفته می‌شد به دلیل اعتراض ایرانپور نماینده‌ی مبارکه با تعلل مواجه شده است.

به گزارش ایسنا، در جلسه‌ی علنی امروز چهارشنبه مجلس و با قرائت گزارش 14 شعبه از 15 شعبه بررسی اعتبارنامه‌ها، تصویب 245 اعتبارنامه از مجموع 286 منتخب مجلس نهم اعلام شد.

گفتنی است از 290 کرسی مجلس نهم 2 کرسی رامسر و دماوند پیش از این ابطال شده بود و در روزهای اخیر نیز ابطال انتخابات دو حوزه‌ی انتخابیه تویسرکان و دومین منتخب ایلام نیز اعلام شد و بنابراین مجلس تا زمان برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای، چهار کرسی خالی خواهد داشت.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
3
5
اینقدر بیکارین که پشه پر بزنه دور شاهین خان به عنوان خبر اول درج میفرمایید؟؟؟!!!!!
واقعاً که.....
جلال
|
ITALY
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
3
3
بله، آقای لاریجانی و باندش که محمد صادقی از جمله آنان است با این رفتارهای به ظاهر خنده دارشان می خواهند مردم را مسخره کنند و قدرت سیاسیشون را به رخ دیگران بکشند. ای وای بر ما که همچنین افرادی می خواهند نماینده ما باشند.
صمیمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
6
7
ظاهرا رییس محترم مجلس هم از مشکل دار بودن انتخابات کازرون و شخص آقای صادقی آگاهی داشته اند و علی رغم این مساله ولی راه یابی وی به هیات رییسه و تایید اعتبارنامه ی وی جای تامل دارد . ای کاش برای معضل انتخابات کازرون پاسخ قانع کننده ای ارایه می شد و.. .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
صمیمی خفه شو چیزی حالیت نیست شاهین اقتدار نظام است
جلال
| ITALY |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
بابا خود آقای لاریجانی محمد صادقیو برد مجلس.
مجید
| UNITED STATES |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
محمدصادقی را خدا وارد مجلس کرد نه مردم!!! (البته منظورم رو از خدا رو انشالله که می دونین)
پیمان
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
1
1
با سلام
جناب آقای غلام رضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی: طی حکمی از سوی آیت الله آملی لاریجانی بازرس ویژه قضایی سازمان بازرسی کل کشور شد.
پاسخ ها
جلال
| ITALY |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
منبع خبر را لطف کنید
مدیر پایگاه

جلال
| ITALY |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
آقای کازرون نما حالا چرا شما ناراحت شدی؟
منظور من منبع خبر آقا پیمان بود و نه خبر شما.
:-)
مدیر پایگاه
در مديريت سايت نظرات پشت سر هم ليست مي‌شود لذا گمان كرديم پرسش شما درباره منبع اصل خبر است نه منبع نظر كاربر. به هر حال ببخشيد
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
5
اتفاقاخیلی ازانتقادهاوایرادهاواشکالات ونواقصات واعتراضها درقالب طنز وشوخی ومحترمانه بیان می شود !!1
پس آقای محمدصادقی عزیز تانباشدچیزکی مردم چیز نخواهندگفت !!!
نادری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
2
0
زنده باد علی مطهری که همه چیز گفت و تمام ... کاری ... و دار دسته را رو کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
0
2
این رفتارها را تغییر دهید تا شهرتان پیشرفت کند تا کی می خواهید طرفدار آقا عبدالحسین و....باشید وشهرتان هیچ پیشرفتی نداشته باشد یه جائی تمامش کنید.لطفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
3
0
به اعتقاد بنده به صلاح است ، کازرون نما که در خدمت حزبی خاص در آمده علی الخصوص برادر عزیز ... در رویکر خود تجدید نظر نمایند تا کازرون نما جایگاه سابق خود را باز یابد.
با تشکر
مدیر پایگاه
دوست عزيز
روش كازرون نما هيچ تغييري نكرده است. آنچه تغيير كرده نماينده شهرستان است كه آن نيز ارتباطي با ما ندارد. ما همچنان كه در گذشته كوچكترين اخبار مربوط به آقاي دهقان ناصرآبادي را پوشش مي‌داديم اكنون نيز به واسطه رسالت خبري خود اخبار مربوط به آقاي محمدصادقي را پوشش مي دهيم. نقل خبر نيز به معناي تاييد يا رد مضمون آن نيست
موفق باشيد
میثم تمار
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
1
0
سلام کازرون نما .اگه ایت جوریه وراست میگی اخبار محمد صادقی رو پوشش میدی .حتی خبر تایید اعتبار نامه ایشون تو شورای اداری نزدی.بعدشم چرا نظرات مخالفهاتو نمیذاری وآی پی اونا رو مسدود میکنی؟
مدیر پایگاه
کاربر محترم سلام
نه تنها خبر مورد نظر شما بلکه بسیاری از اخبار دیگر نیز برای اولین بار در کازرون نما منتشر شده است
نكته ديگر آنكه ما امكان بستن آي.پي هيچ كاربري را نداريم
همچنين تنها نظرات توهين آميز يا ادعاهاي بدون سند نمنتشر نمي شود و الا تاكنون نظرات متفاوت و متضاد بسياري در سايت منتشر شده است
با تشکر
رضازاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
2
به نقل از سایت تابناک : « نماينده اي كه عصرها طبيب است
«ساعت حول و حوش چهار عصر از دفتر روزنامه تهران امروز به يكي از نمايندگان مجلس نهم تلفن زده مي شود. به جاي نماينده مذكور،‌منشي مطبش تلفن را پاسخ داده و ضمن بيان اينكه نماينده در دسترس نيست توصيه مي كند كه چنانچه قصد ارتباط با نماينده را داشتيم تا ساعت ۱۴ تماس گرفته شود.

وقتي خبرنگار دليل را مي پرسد با تعجب مي گويد مگر شما نمي دانيد كه آقاي ... پزشك هستند! ايشان پس از ساعت دو عصر به طبابت در بيمارستان مشغول است!» دو شغلگي بين نمايندگان مجلس در حالي ادامه دارد كه اقتضائات نمايندگي حكم مي‌كند كه نمايندگان مجلس از هرگونه فعاليت اقتصادي و اجتماعي غيرمربوط به امور نمايندگي خودداري كنند.
لهراسب روستا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
2
2
جناب آقای دکتر شاهین محمد صادقی
انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان عضو دائم هیات رییسه مجلس شورای اسلامی را تبریک نموده ،از درگاه ایزد منان دوام عزت وسلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار درراستای دستیابی به اهداف عالیه ، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف وپرافتخار ایران و توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران رامسئلت دارم.امید آنکه درسایه الطاف خداوند منان همواره سلامت و موفق باشید.
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
1
2
اي كازرونيهاي بي چشم و رو و نمك نشناس الحق كه شيطان را درس ميدهيد. شهر نفاق و حسادت . امان از تو آقاي ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳