پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۸۲۲
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
اين گونه گزارش ها كه در طي يك سفر و صرف جلسه نيم ساعته يا حتي يك ساعته، بودجه ميلياردي به پروژه هاي شهرمان تخصيص يافته به نظر مي رسد يك نوع عوام فريبي است و براي كم رنگ كردن خدمات ديگران و بزرگ نمايي است كه اميدوارم انشاءاله اين رويه مردود از حافظه دوستان زدوده شود
طلوع: مجلس در اين روزهاي پاياني دوره هشتم حال و هواي خاصي دارد. برخي از نمايندگان كه ازقافله مجلس نهم جامانده اند، حال و روز خوبي ندارند .افرادي هم كه براي دوره بعد راي آورده اند خود را اينجا و خليفه شان را بغداد _ مي بينند .

بر همين اساس به سراغ آقاي دهقان ناصرآبادي نماينده شهرستان كازرون رفتم و سوالا‌تي از ايشان پرسيدم كه در ادامه مي آيد :

‌سرپرست فرمانداري كازرون- امام جمعه و نماينده منتخب شهرستان در جلسه اي با وزير مسكن و شهرسازي در هفته گذشته توانستند 23 ميليارد تومان اعتبار جهت پروژه هاي عمراني اخذ كنند. آيا در دوره نمايندگي شما هم اين فعاليت ها انجام مي شد؟

‌‌وزرا و روساي سازمان ها در زمان درخواست مسئولين اجرايي شهرستان يا نماينده در جهت تامين و تخصيص اعتبار مورد نياز پروژه هاي عمراني موضوع را جهت بررسي و كارشناسي، ارجاع و پس از جلب نظر كارشناسان ذي ربط اقدام به تامين و تخصيص اعتبار مي كنند .

مثلا‌ اگر امروز شاهد تخصيص و تامين اعتبار به پروژه هاي شهرستان هستيم اين حكايت از پيگيري قبلي و طي تشريفات كارشناسي و تامين نظر مسئولين ذي ربط داشته است پس اينكه في البداهه و با مراجعه سرزده نماينده يا ديگر مسئولين اجرايي، وزير يا رئيس سازمان مبادرت به صدور دستور مبني بر تخصيص بودجه ميلياردي نمايد عقلا‌ و منطقا محال است

يعني پيگيري هاي گذشته شما نيز در اخذ اين اعتبار موثر بوده است؟

‌‌بله ، و اين گونه گزارش ها كه در طي يك سفر و صرف جلسه نيم ساعته يا حتي يك ساعته، بودجه ميلياردي به پروژه هاي شهرمان تخصيص يافته به نظر مي رسد يك نوع عوام فريبي است و براي كم رنگ كردن خدمات ديگران و بزرگ نمايي است كه اميدوارم انشاءاله اين رويه مردود از حافظه دوستان زدوده شود و آنچه كه در پيگيري موضوعات در نظر داشته باشند اول رضايت خداوند باشد نه بزرگ نمودن خويش و آن هم بوسيله نردباني كه ديگران گذاشته اند. امروز تمام پروژه هايي كه در شهرستان كازرون در حال انجام يا كلنگ زني است پس از طي مراحل قانوني و اخذ مجوزهاي لا‌زم داراي كد و رديف ملي شده است،‌و در هر سال به صورت خودكار به آن رديف بودجه تخصيص مي يابد و اينكه توسط فرد يا افراد خاصي منتي بر مردم گذاشته شود مجال قانوني نداشته و اگر دوستان  مي خواهند محبتي را در حق مردم شريف شهرستان كازرون داشته باشند سراغ ديگر مشكلا‌ت مردم عزيز اين ديار رفته كه اين مشكلا‌ت هم كم نيست. از جمله رفع مشكلا‌ت اشتغال ، ايجاد فضاهاي ورزش مناسب در بخش هاي محروم تابعه شهرستان و ديگر مواردي كه خود بهتر مي دانند و انتظار است كه از اين به بعد بر روي پروژه هايي كه عمليات اجرايي آنها پس از پيگيري هاي شبانه روزي و اخذ مجوز و رديف هاي ملي شروع گرديده و اعتبارات مصوبي دارند كم تر مانور داده شود و وارد عرصه هايي شويم كه تاكنون مورد غفلت واقع شده و كليه خوردن آنها موجب خوشحالي مردم و رفع محروميت و مشكلا‌ت از مناطق مختلف اين شهرستان خواهد شد .

آيا اخذ اعتبارات لا‌زم جهت پروژه هاي عمراني در دوره نمايندگي شما براي شهرستان مناسب بوده است؟

‌قطعا پرژه هايي كه در دوره هشتم مجلس پيگيري، مصوب و كليد اجرايي  آن زده شده پروژه هايي جديد و خوبي بوده اند كه هيچ وقت سابقه پيگيري نداشته و اعتباراتي كه به پروژه هاي اين شهرستان تخصيص يافته در مقايسه با هيچ  يك از ادوار مجلس قابل مقايسه نيست و شايد مي تواند گفت در برخي از پروژه ها به بيش از 50 برابر رسيده است كه البته اين در راستاي توصيه هاي مقام معظم رهبري در دهه چهارم انقلا‌ب كه دهه عدالت و پيشرفت است و هم چنين مشي دولت خدمتگزار در توجه به رفع مشكلا‌ت مردم در حوزه ها و مناطق مختلف كشور است آنچه كه ما در اين راستا انجام داديم نظارت و پيگيري در دفاع از حقوق از دست رفته عموم مردم شريف شهرستان كازرون بوده است كه آن هم به لطف پروردگار تا آنجا كه در توان داشتم به نتيجه رسانده ام و امروز در مقابل وجوان خويش و درگاه خداوند متعال شاكر و سپاسگزارم .

درياچه پريشان در زمان نمايندگي شما خشك شد آيا عذاب وجدان نداريد؟

‌درياچه پريشان به عنوان منطقه نمونه گردشگري كه مناظر زيبايي را در شرق شهرستان ايجاد نموده بود  متاسفانه به خاطر وقوع خشكسالي هاي اخير اين درياچه هم مانند تالا‌ب هاي ديگر در سراسر كشور رو به خشكي نهاد تا جايي كه تبديل به كوير شد اما اين موضوع نمي تواند توجيه مناسبي باشد جهت خشك شدن اين تالا‌ب چرا كه براساس طرح هايي كه از قبل مطالعه و پيش بيني بود مي توانستند نسبت به تامين آب اين درياچه از طريق آب رودخانه (جره) اقدام نمايند. ليكن در اين خصوص هيچ گونه پيگيري صورت نگرفته بود تا اوايل دوره هشتم مجلس و در زماني كه بحث مطالعات ايجاد و احداث سد نرگسي در بخش جره و بالا‌ده مورد پيگيري حقير واقع شد كه در آن زمان براساس اطلا‌عات موثقي كه از معتمدين و مطلعين و صاحبنظران در امر محيط زيست گرفته شد علم اجمالي پيدا شد كه از دوران قبل طرح انتقال آب رودخانه جره به تالا‌ب پريشان به صورت ثقلي در دستور كار بوده اما پس از آن به فراموشي سپرده شد .  بنده با اين اطلا‌عات طي مكاتبه اي مشروع و برگزاري جلسه حضوري با مديرعامل و كارشناسان شركت تماوان به عنوان شركت مطالعه كننده سد نرگسي  دراين خصوص وارد مذاكره گرديدم كه آيا مي توان از سد نرگسي نسبت به تامين آب مورد نياز اين تالا‌ب بين المللي اقدام نمود و از وزارت نيرو درخواست نمودم كه موضوع عنوان شده را در دستور قرار داده و هماهنگي لا‌زم با شركت تماوان در زمينه انجام مطالعات صورت پذيرد كه به لطف پروردگار اين امر محقق شد و به دستور وزير محترم نيرو نسبت به تخصيص ساليانه 10  ميليون متر مكعب آب به تالا‌ب پريشان پس از احداث و ايجاد سد نرگسي اقدام گردد و هم چنين مقرر شد كه نسبت به تامين و تخصيص اعتبارات لا‌زم جهت احداث كانال از حد فاصل درياچه و تالا‌ب پريشان تا محل احداث سد نرگسي هم زمان با احداث سد نرگسي عمليات اجرايي آن ظرف دو سال انجام گيرد .

بهترين خاطره شما در دوران نمايندگي مجلس چه بوده است؟

‌خاطرات زيادي دارم اما بهترين خاطره ام حضور يافتن با مجمع نخبگان فارس به محضر مقام معظم رهبري قبل از برگزاري كنگره چهارده هزار و ششصد شهيد استان فارس بود. در آن جلسه بسيار معنوي و صميمي حضرت آيت اله ايماني گزارشي كوتاه و مفيد در خصوص سوابق و مسايل فارس ارائه فرمودند كه مقام معظم رهبري استان فارس را از لحاظ نيروي انساني در قله عنوان فرمودند .

بدترين خاطره ؟

‌زماني كه مردم شريف حوزه انتخابه به خصوص جوانان جهت خواسته هايي مراجعه مي كردند و قادر به اجابت خواسته هاي به حق و مشروع آنها نبودم از جمله اشتغال جوانان يا رفع مشكلا‌ت مالي افراد نيازمند كه با تمام وجود شرمنده آنها مي شدم .


نویسنده: نشريه طلوع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
11
4
اقای دهقان فقط میتونم بگم براتون متاسفم 4سال شهرستان رو عقب انداختید روتون روبرم ازدکتر یاد بگیر
پاسخ ها
سيامك خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
ديديم در 4سال نمايندگي صادقي شهرستان را چقدر به جلو انداخت يعني الان ما در سال 1404 بسر مي بريم چون اقاي صادقي در ان 4 سال ما را 20 سال جلو انداخت. بعدش هم دكترت چه گلي بر سر شهرستان زده كه دهقان ازش ياد بگيره خدا را شكر دماغ شهرستان كازرون هم كج نيست كه بخواد عملش كنه. كازرون به يه حقوقدان و وكيل نياز داره تا به دماغ عمل كن حيف كه تو مملكت ما همه چي پ بازيه يعني صادقي داره نون زنش را مي خوره كه دختره يكي از مسئولان رده بالاي كشوري هست نه لياقت خودش.
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
اقای دهقان فکر پست در مجلس نبودن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
سال 1404کشکه سال 1800ما پیش بریم اثار ویرانی بیشتری خواهیم دید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
برو از تعداد منفی هایی که خوردی از خجالت بمیر
ناشناس
| - |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
واقعا تو یه فوق لیسانس دانشگاه آزاد رو با یه فوق تخصص مقایسه میکنی؛برات متاسفم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
2
10
بنده خدا به اندازه ظرفیت و توانش فعالیت نمود
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
6
5
خداییش سنگ پای قزوینه روی شما!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
8
4
بله آقای دهقان شما راست میگید. پس چرا مدعی هستید که سد نرگسی و پتروشیمی و..... از تلاشهای شماست؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
همه پروژه ها از وقتی صادقی اومده دیگه کار نمیکننننننن...............
باور ندارید برید بازدید کنیددددددددد..........
هنوز که هنوزه مردم میرن و دهقان براشون کار انجام میده
میگن ما نماینده که نداریم
همش تهرانه و فکر خودشهههههههههه
خیلی پستی صادقییییییییی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
7
5
ای ول که خودش اعتراف کرده / تمام کارهای اقای دهقان ثمره تلاش و پشتکار نماینده های قبلی هستن و خودش اعتراف کرده که هیچ کاری نکرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
7
4
آقای دهقان منظورتون این هست که آقای سرپرست فرماندار و امام جمعه دروغگو هستند و دارند عوام فریبی میکنند؟؟
واقعا متاسفم که چنین توهمت هایی به مسئولین زحمت کش کازرون می زنید. خواهش میکنم یک بار دیگر دقیق صحبت های خود را بخوانید بعد خود در مورد خودتان قضاوت کنید.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
3
3
آقای/خانم : ناشناس شما ابتدا خودتان را معرفی کنید بعد در موردمصاحبه یک نفر نظر دهید .گفته های ایشان کاملا درست است .اگه تمام نمایندگان کازرون به اندازه ایشان پیگیرمسائل بودند شهرستان کازرون الان در کشور سرآمد بود.متاسفانه حب . بغض و جناح بازی جلوی پیشرفت کازرون را گرفت.
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
10
4
تمام كارهاي انجام شده كازرون فقط حاصل تلاش دكتر محمد صادقي بود و بس
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
حسن جان شما از قافله عقبید خداییش یه سری برید تهران پیش به قول شما دکتر بببینم چکار میخواد براتون بکنه؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
نه بابا چقدر تلاش کدام نماینده برای ما کاری کردند که دکتر شما بکنه
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
ها جون عممممممممممممت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۰
4
5
دم دهقان ناصرآبادی گرم... خدا وکیلی حداقل مث روسای اجرایی و مذهبی شهرستان نیست و مثل مرد و بدون هیچ ترسی حرفشو می زنه... حرفشم خیلی منطقیه...آخه کجای دنیا تو یه جلسه نیم ساعته میلیاردها تومن پول اعتبار میگیرن؟؟؟!! اونایی که سواد ندارن یا حداقل از امور مملکت و ردیف بودجه و بودجه مملکت سر در نمی آرن، این حرفو باور میکنن ولی بقیه چی؟؟؟؟ برای ...،شاهین خان و ... متأسفم... تقوا و ... و ... کجا رفته؟؟؟؟ اتقوالله آقایون... حداقل دهقان 4سال با مردم و در بین مردم بود شماها چی؟؟؟ فقط از پشت میز و تریبونتون فقط یک سره شعا دادید و تخریب کردید این بنده خدا رو... حالا این گوی و میدون گلی بس بزرگ بزنید بر سر این مردم..اگر راست میگویید...
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
خدایش منتظر بود یکی بمیره ای مجلس رو بذاره به امان خدا بیاد
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
دهقان هر هفتهبین مردمش بوددددددددددددد
نه مثل صادقی که هنوز 3 بار نیومدهههههه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
6
3
آقا مجید : میشه یک لیست از کارهای آقای دهقان در 4 سال نمایندگیشون و همچنین تاثیر ایشون در قانون گذاری های مجلس رو بیان کنید؟
البته به این نکته که آقای دهقان گفتن توجه کنید (تمام پروژه هايي كه در شهرستان كازرون در حال انجام يا كلنگ زني است پس از طي مراحل قانوني و اخذ مجوزهاي لا‌زم داراي كد و رديف ملي شده است،‌و در هر سال به صورت خودكار به آن رديف بودجه تخصيص مي يابد ) لطفا با مدرک و دلیل صحبت کنید و مستند؟ اون وقت من قبول میکنم که شما راست میگی.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
6
6
همین قد بس که هنوز که هنوزه آقای لاریجانی ،دهقان ناصرآبادی رو نمیشناسه و اصلا نمیدونه که نماینده کجا بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
7
3
دوستان دهقان راه هیئت رئیسه رو بلد بوده ؟؟؟؟؟؟کسی تومجلس دیدش من یه بوشهری هستم وافتخار میکنم اقای دکتر تنهانماینده جنوب کشور درهئت رئیسه میباشند قدرش رو بدونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
عضو هیت ریسه شدن برایمان فایده نداره فعالیت فایده داره از منه که اصلا حرف نزنه فقط کار کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
تو که بوشهری هستی تو رو سنن به و چه ربطی به تو داره که اظهار نظر میفرمایی؟؟؟!!!جالبه؟؟؟
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
اگر کمک مالی بوشهری ها نبود ایشان هرگز موفق به کسب پست دهداری در شهرستان کازرون نمی شدند.
پیمان
|
United States
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
3
5
با سلام
جناب آقای غلام رضا دهقان ناصرآبادی نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی: طی حکمی از سوی آیت الله آملی لاریجانی بازرس ویژه قضایی سازمان بازرسی کل کشور شد.
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
خود سازمان بازرسی زیر علامت سوال است . اگر در مملکت بازرسی درست بود مردم اینقدر گرفتار نبودند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
6
4
امیدوارم که حقیقت داشته باشه البته با دوروغ های که طرفدارای دهقان گفتن تا مدرک نشون ندن باور نمیکنم "البته اگر مدرک جعلی رو نکنن" در هر صورت آقای دهقان باید یک جایی میرفت سر کار دیگه
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
7
3
بنده خدا اينقدر اطلاعات اقاي ناصرابادي ضعيفه كه هنوز نميدونه بالاترين مقام اجرايي شهرستان ديگه حكم فرمانداريش اومده
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
7
2
به به درواقع آقای دهقان هم بایدبره اوضاع قضایی مملکت مارودرست کنه . (هرچه بگنددنمکش می زنند وای به روزی که بگنددنمک ).
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۳
6
6
بازرسی کل کشور خودش شاکی انتخاباتی ای اقا بوده حالا اگه کردتش معاون خودش معلومه که خیلی شیر تو شیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
آخه شما چرا نظر بیخود و بی جهت میدی ها؟؟؟!!! متأسفم برات
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
1
4
با سلام
به نظر میاد بیشتر نظرها از روی غرض و خودخواهی هستش تا خیرخواهی و آینده نگری. دوستان فکر میکنن اینجا ( رینگ بوکسه ) و یا میدان دوه. مگه شهرستانمان قبلش چی بوده که حالا پس از 4 سال انتظار داشتین با این اختلافات و کم محلیها پاریس بشه. فقط یک چیزو به خوبی به مانشون داده و اون عقب موندگی ما کازرونیها در تحلیل مسایل و مشکلات شهرستانمون هست (البته ببخشید ). هنوز پس از گذشت 33 سال رومون کم نشده. لطفاً یه سر بزنید به شیراز و شهرکهای صدرا و گلستان رو ببینید و اونوقت راجع به نمایندگان محترم 33 سال گذشته سخنان نغز بفرمائید. خداییش کدوم نماینده منتخب شهرستان آدم رذل و بیشخصیت و بی جاه و مکانی بوده است. همه اونها که به مجلس رفته اند تقریباً با رای اکثریت راهی مجلس شده اند. ایشان درست میگن اگه کسی در کارهای دولتی خدمت کرده باشه متوجه میشه راه حل مشکلات رو اگه دولت حمایت کنه از طریق پیگیری مسولین شهرستان قابل دستیابیست . حالا هی دوستان یه قدم که فلونی برداشته منت بذارن و اگه کاری در زمان ایشان کم رنگ تر بوده تو سر مال بزنند. اگه ادعاهای دولت نهم رو قبول دارین که در زمان مجلس هشتم بیشترین کار در کشور شده و اگه قبول ندارین این دیگه ربطی به ایشان که از طرف مسولین شهر هم مورد تایید نبودند، نداره. ببخشید شما نگران وضع فعلی شهر هستین و یا سینه چاک اینو آن. من به سهم خودم از تمام نمایندگان شهرستان کازرون که موفق شده اند در پیشرفت شهرمان قدمی بردارند صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم. از آقای دهقان متشکرم و برای اقای محمد صادقی ارزوی توفیق روز افزون را دارم. با امید به اینکه روزی بیاد که نماینده بعدی از خدمات نماینده قبلی تقدیر و تشکر بعمل بیاره و راه را بر اختلافات و تفرقه ها ببندد. بیشک این ظرز فکر و نگرش نماینده محترم موجب میشود که در این 4 سال بر روی حل مشکلات شهرستان متمرکز شود و ضمناً بتواند از تجربه و پیگیریهای اجرا شده نماینده قبلی راهنمایی و اظلاعات لازم را کسب نماید. دوستان: ماهنوز که هنوزه میگیم این نماینده یا اون نماینده . با این طرز تفکر هرگز به سوی پیشرفت گام نخواهیم گذاشت و جالبه که به نماینده این فرصت داده میشه که اگه یه روز مشخص شد کوتاهی کرده براحتی شونه خالی کنه و زیر بار نره. ضمناً ماکه در زمینه خشک شدن آب دریاچه هیچ چی نمیدونیم متوجه این موضوع هستیم که جنوب شهرستان 124 حلقه چاه عمیق زده شده و 10 ساله که خشکسالی داریم و اب دریاچه پریشان اخرین دریاچه ایست که خشک شده است. چاهای شرب کشاورزی و عمیق نیز نباید فراموش شود. 0 با اعتراض از نحوه سوال خبرنگار محترم )
میثم تمار
|
United States
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
6
2
از عکس ایشان معلومه که بیننده خوبی بودن توی مجلس!!
کازرون غریب و تنها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
1
0
با سلام خدمت همه ی دوستان بایدعرض کنم که تا زمانی که فکرما مردم کازرون بدرستی کار نکنه وباخصومت شخصی وبعضا با احساسات فکر کنیم وتصمیم بگیریم این میشود که شهرستان ما با این همه پتانسیل از بسیاری از شهرستانها به لحاظ عمرانی وامکانات معیشتی مهجور بماند وفقط به داشته های پیشین خود تکیه کنیم و در حال حاضرحرفی برای گفتن نداشته باشیم.باید سعی کنیم که حب وبغض ها را دور بریزیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
3
3
اولا متاسفانه اغلب نظرات ازروی بغض میباشد دوم اقای نماینده فکر کنم بد نگفته چون اگه کلاهش پیش مسولین مملکت پشم داشت و اعتباری داشت حتما اون دست خالی نمیامد کازرون معمولا تو مملکت ما از ریسس جمهورس تا منه کارمند اگر ببینیم طرف مقابلمون برامون ادم بارزشیه کرش بدون فوت وقت انجام میدیم واگه زیاد ...اره.....نبود ....یه جوی میپیچونیمش میفرستیمش تا مدارکش کامل کنه یا شاید بگیم اصلا یرو ولی ت بیار ...
همشهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
2
3
همشهريان گرامي بنده طرفدار هيچ كسي نمي باشم چون هر كس براي خدا كار كنه خدا كمكش مي كنه اما يه مورد هم هست بعد از قبولي آقاي صادقي وقبل از ورودشان به مجلس روزنامه سلمان نوشت كه ايشان با همكاري امام جمعه وفرماندار چند ميلياردي براي شهرستان جذب كرده اولا نبايد صحت داشته باشه چون آقاي محمد صادقي آونموقع هنوز كاره اي نبوده واگر درست باشه خلافه ومعلومه كه حكومت با عده اي خاص مي باشد چون چه جوري كسي كه هنوز كاره اي نيست بودجه ميلياردي مي گيره اميدوارم كه درست نباشه يعني مملكت فداي شخص نشده باشه !در پايان عزيزان خودتون را ناراحت نكنيد اميد وارم خدا كمك كساني كنه كه راه حق ميرن
ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
4
3
انصاف هم خوب چیزی هست دهقان در کازرون فداکاری کرد خدایی با تمام مشکلاتی که آقایان براش درست کردند خوب کار کرد این دكتر...چکارکرده
سیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
1
0
مامردم از ÷ست صادقی چی گیرمان میاد بجز ...تر میشود
كازروني مقيم شيراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
1
3
جناب ناصر آبادي خسته نباشيد شما هم به نوبه خود زحمت كشيديد و لي در كار ديگران نديده نظر ندهيد
مثال معروف ميگه:
كل اگر طبيب بودي سر خود دوا نمودي
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
چرا هر چه کچل هستند نماینده کازرون می شوند ؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
2
1
اقای دهقان واقعا خسته نباشید خداییش ای ول واقعا خوب کار کردید . دکتر جون یاد بگیر که همه چی عضو هیئت رئیسه بودن نیست خدمت مهمه خدمت بعدشم مگه کشکه توی نیم ساعت 23میلیارد بودجه بدن بدون کارشناسی؟؟؟؟
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
1
سیاست یعنی دروغ ,فریب زیرک بودن ودیگر عوامل پس بیایید هم قسم بشیم که ولایی بودن را به بعضی نماینده نچسپانیم وقبول کنیم که ولایی نیستند فقط از این راه استفاده می کنند انسانهای ولایی دنبال پست نمی گردند مطمئمن باشید جوابی برای این سئوال نیست خواستی جواب بدی لطف کن با جان ودل رو به کتاب خدا قسم بخور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
سلام
سوالت چی هست؟
شما سوال بفرما...........!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
0
خداوكيلي همه نمايندگان زحمت كشيده اند دستشوندرد نكنه اما ... مانند ... در حق استان فارس خيانت كرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
اذان صبح
۰۴:۴۱:۰۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۰:۵۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۸:۴۳
اذان مغرب
۲۰:۰۶:۰۷