پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۷۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۵
وی هفتم خرداد ماه روز مجلس را گرامی داشت و به نمایندگان منتخب مردم متذکر شد که به دور از پرداختن به مسائل حاشیه ای به حل مشکلات مردم و مطالبه به حق آنان بپردازند .
خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت : نمایندگان به وعده هایی که در زمان انتخابات داشتند را عمل کنند زیرا مردم آن ها را از یاد نبرده اند .

به گزارش محمد حسین هاشمی کشکولی خبرنگار كازرون نما؛ حجت الاسلام محمود صحرایی در خطبه های نماز جمعه امروز کازرون ضمن تسلیت سال روز شهادت امام هادی (ع) در سخنانی اظهار داشت : درست است که وظیفه اصلی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قانون گذاری است اما نباید مطالبه به حق مردم و نیز وعده هایی که در زمان انتخابات داشتند را فراموش کنند .

وی هفتم خرداد ماه روز مجلس را گرامی داشت و به نمایندگان منتخب مردم متذکر شد که به دور از پرداختن به مسائل حاشیه ای به حل مشکلات مردم و مطالبه به حق آنان بپردازند .

امام جمعه موقت کازرون در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ و الان نیز هر گاه دشمنان تهاجمی بر مواضع اسلام داشتند به ضرر خودشان تمام شده است گفت : تمام امور به نفع دین خدا تمام می شود هر چند در ظاهر در یک مقطع کوتاه زمانی دشمن پیروز باشد.

صحرایی اضافه کرد : دشمنان حرم مطهر امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) تخریب کردند در صورتی که بر اساس وعده الهی حرم این دو امامان بزرگ وار مکانی برتریافتند و نیز شیعیان دشمنان خودشان را بیشتر شناختند .

وی افزود : تا زمانی که اراده الهی غالب بر اراده دیگران است و اتصال به اهل بیت وجود دارد دشمن نمی تواند به این جایگاه با عظمت آسیبی برساند .

این مسؤل در بخش سخنانش حرام خواری و لقمه ی حرام از بزرگترین ضد تربیت دینی عنوان کرد و ابراز داشت : کسانی که در این امر دقت نداشته باشند به طور قطع یقین دچار گناه بزرگ می شوند و فساد به روح و دل و رفتار آن ها رخنه خواهد کرد .

صحرایی گفت : عمل صالح از جسمی که مملو از حرام باشد هرگز صادر نمی شود و مرکز خوبی برای روح انسان به معراج الهی نخواهد بود .

امام جمعه موقت کازرون در ادامه نیز اضافه کرد : اگر جامعه سراسر به فساد آلوده باشد نماز تنها زرهی است که می تواند انسان را از تیر های زهر آگین شیطان برهاند .

وی از جریان مردمی امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان کازرون خبر داد و اذعان داشت : کسانی که مایلند در هسته های امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند می توانند به مراکز ذی ربط مراجعه کنند .

خطیب جمعه موقت کازرون در پایان از نماینده منتخب مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ذی ربط خواست به قول هایی که در رابطه با اصلاح تعرفه برق کازرون داد ه اند هر چه زودتر عملی کنند تا باعث جلب اعتماد مردم به دولت و مسئولان شود .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
2
3
چرا از زحمات نماينده قبل تشكر نكرده اند؟
بالاخره آقاي دهقان كم يا زياد براي پيشرفت كازرون تلاش كرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| NETHERLANDS |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
مردی جز دهقان نخواهید یافت شما هم میتوانید نماینده منتخب خود و بیشتر مسئولین را در مجلس نهم 4 سال دیگه در کازرون موقع تبلیغ مجلس دهم پیدا کنید آدم های بی معرفت و قدرت طلب به اینا میگن گذر پوست به دباغ خانه میافتد برسد روزی که مسئولین ....... خودم ننوشتم چون که این رو بدلیل منافع خود در سایت نمیزنند
خودم و خودت نه نامردا
|
NETHERLANDS
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
1
یکی نیست این بیانیه را به محمد صادقی بده

دکتر محمد صادقی نماینده ی مردم شهرستان کازرون ، با صدور اطلاعیه ای ضمن تشکر از حضور مردم در هشتمین دوره ی اتتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشته: «شوراي محترم نگهبان به عنوان يكي از نهادهاي ارزشمند و بلندمرتبه‌ي جمهوري اسلامي، صحت انتخابات در حوزه‌ي شهرستان كازرون را بنابر مصالحي تأييد نموده است». به اعتقاد ایشان روند برگزاري انتخابات در شهرستان کازرون ایراداتی داشته اما با این وجود شورای نگهبان بنابر مصالحی صحت آن را تایید کرده است . متن این اطلاعیه که در شهر کازرون پخش شده بدین شرح است :



بسمه تعالي

برادران و خواهران گرامي شهرستان كازرون

همشهريان عزيز

ضمن سپاس بي‌كران به درگاه خداوند متعال كه بر اين بنده‌ي حقير خود منت گذاشته و توفيق خدمتگزاري به خلق را نصيبم نموده است و در طول چهار سال نمايندگي مجلس شوراي اسلامي همواره اينجانب را در جهت دفاع از مقام عظماي ولايت، سربلندي نظام مقدس جمهوري اسلامي، عزت ايران، رفاه و آسايش مردم، خدمت به محرومين، حمايت از دولت اصولگرا، عمران و آبادي فارس و خصوصاً پيشرفت و توسعه‌ي شهرستان كازرون و تمامي بخش‌ها و روستاهاي تابعه‌ي آن، قرين لطف و عنايت ويژه‌ي خويش ساخته است و با قدرداني فراوان از الطاف شما مردم متديّن و ولايت‌مدار كه در انتخابات هفتمين دوره‌ي مجلس شوراي اسلامي، مرا مورد محبت بي‌شائبه قرار داده و در طول دوره‌ي نمايندگي‌ام مديون بزرگواري خود ساخته‌ايد، بر خود لازم مي‌دانم از حضور شكوهمند يكايك شما و بالاخص روحانيت معظم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران، بسيجيان، دلسوزان انقلاب و قاطبه‌ي مردم در انتخابات هشتمين دوره‌ي مجلس و تلاش صادقانه و خالصانه‌تان در حمايت از اينجانب سپاس‌گزاري نموده، سلامت، سربلندي و سعادت شما را از خداي منّان مسألت نمايم.

اينك، كه اراده‌ي خداوند بر اين تعلّق گرفته است كه اينجانب در سنگري ديگر به انجام وظيفه و خدمت به اسلام و ايران مشغول شوم، از شما عزيزان درخواست مي‌كنم به اين تقدير الهي گردن نهاده و علي‌رغم همه‌ي ايراداتي كه به روند برگزاري انتخابات در شهرستان وارد دانسته و مي‌دانيد، نظر به اينكه شوراي محترم نگهبان به عنوان يكي از نهادهاي ارزشمند و بلندمرتبه‌ي جمهوري اسلامي، صحت انتخابات در حوزه‌ي شهرستان كازرون را بنابر مصالحي تأييد نموده است، از هرگونه اقدام مغاير با موازين قانوني و اسلامي و مخل نظم و امنيت اجتماعي پرهيز نموده و از افتادن در دام توطئه‌ي خنّاسان قانون‌گريز و مخالفين نظام كه بي‌شك با جريحه‌دار نمودن احساسات پاكتان و احتمالاً واكنش متقابل شما در صدد تطهير عملكرد زشت و ناپسند خويشند، خودداري نماييد و حساب همه‌ي قانون‌شكنان و بندگان تزوير و زر و زيور دنيا را به خداي بزرگ واگذاريد كه او احكم‌الحاكمين است.

والله ولي الحميد

دكتر شاهين محمدصادقي

نماينده‌ي مردم كازرون در هفتمين دوره‌ي مجلس شوراي اسلامي

28 فروردين 1387
امين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
0
باسلام.
گوگل به جهت استفاده نكردن ازنام خليج فارس توسط كاربران ايراني تحريم شده است
تاجايي كه امكان داردازموتورجستجوگرwww.bing.comاسفاده كنيد.كازرون نماشمانيزبااعلام اين خبري نقشي درتحريم جستجوگرگوگول داشته باشيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸