پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰
مدیرکل میراث فرهنگی فارس خبر داد
در ادامه طرح ساماندهی محوطه طبیعی تاریخی تنگ چوگان، فاز دوم عملیات ساماندهی این محوطه تاریخی در روزهای گذشته با اعتبار نخستین بیش از 150 میلیون ریال شروع شده است.وی افزود: این مرحله از ساماندهی در ادامه مرحله نخست این پروژه است که اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسید.
 مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: مرحله دوم ساماندهی محوطه طبیعی تاریخی تنگ چوگان آغاز شده است.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، فریدون فعالی اظهار داشت: در ادامه طرح ساماندهی محوطه طبیعی تاریخی تنگ چوگان، فاز دوم عملیات ساماندهی این محوطه تاریخی در روزهای گذشته با اعتبار نخستین بیش از 150 میلیون ریال شروع شده است.وی افزود: این مرحله از ساماندهی در ادامه مرحله نخست این پروژه است که اسفند ماه سال گذشته به اتمام رسید.

فعالی در ادامه تصریح کرد: در این مرحله که ساحل سمت راست رودخانه شاپور تنگ چوگان را مشتمل می‌شود، شاهد ساماندهی مسیر بازدید گردشگران و همچنین تسطیح محوطه مورد نظر هستیم.وی خاطرنشان کرد: عرصه دو نقش‌ برجسته موجود فنس‌کشی و به منظور افزایش امنیت آن این نقش‌برجسته‌ها نورپردازی و همچنین سیستم‌های حفاظتی و دوربین‌های مداربسته نصب می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس در ادامه ابراز داشت: نصب تابلوهای جدید راهنمای این دو اثر از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده است.فعالی با تاکید بر نگاه ویژه اداره‌کل میراث فرهنگی فارس به مجموعه تاریخی بیشاپور گفت: برای رساندن این مجموعه بی‌نظیر به جایگاه اصلی خود برنامه‌های ویژه‌ای در نظر داریم که در آینده شاهد چهره جدیدی از این مجموعه هستیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸