پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۷۸۹
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۷
فرماندار کازرون :
به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، الیاس محمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دومین جشنواره حرکت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در گفت وگویی باخبرنگاران اظهارداشت : در مسیر توسعه و پیشرفت یک جامعه به یک سری جرقه و حرکت های نو یی مانند جشنواره حرکت که مبتنی بر شادابی ، انرژی و توانمندی های جوانان باشد نیاز است .

فرماندار کازرون جوهره و مبنای حرکت به سوی قلّه های رفیع را در توسعه علم عنوان کرد و گفت : یک جامعه پیشرفتی نخواهد داشت مگر اینکه در جهت کسب علوم و توسعه آن قدم بر دارد.

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، الیاس محمدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دومین جشنواره حرکت دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در گفت وگویی باخبرنگاران اظهارداشت : در مسیر توسعه و پیشرفت یک جامعه به یک سری جرقه و حرکت های نو یی مانند جشنواره حرکت که مبتنی بر شادابی ، انرژی و توانمندی های جوانان باشد نیاز است .

وی کسب رتبه نخست فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی کازرون را در بین دانشگاه های کشور در سال 91-90 رانشان از توانایی و قابلیت های اساتید و کارکنان و دانشجویان این دانشگاه بر شمرد و گفت : باتوجه به افتخارات کسب شده توسط این دانشگاه می توان اذعان داشت دانشگاه سلمان کازرون در توسعه علمی استان بسیار تأثیر گذار می باشد.

فرماندار کازرون در ادامه از تلاش و کوشش اساتید ، دانشجویان و کار کنان دانشگاه سلمان کازرون در خلق موفقیت های پی در پی و نیز برگزاری جشنواره باشکوه حرکت دانشجویی تقدیر کرد .

محمدی ضمن بازدید از غرفه های جشنواره و دستاوردهای انجمن علمی دانشجویی این دانشگاه آمادگی خود را جهت حمایت های مالی از طرح های دانشجویی متناسب باضوابط و مقررات مالی دولت اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در ادامه در گفت وگویی با فارس اظهارداشت : در دانشگاه سلمان فارسی کازرون هشت انجمن علمی متشکل از 8 رشته تحصیلی موجود در دانشگاه اقدام به برگزاری دومین جشنواره حرکت دانشجویی نموده است .

دکتر خرمایی افزود : دست آوردهای علمی انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه در جشنواره حرکت بنا به شاخص های وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورد ارزیابی قرار می گیرد و انجمن برتر برگزیده می شود .

وی در ادامه از جمله تفاوت های این جشنواره با 22 سال گذشته را در تشکیل انجمن های علمی منسجم در راستای پیشرفت ها و اختراعات جدید و ارائه طرح های نو و جدید بیان کرد .

رئیس دانشگاه سلمان کازرون گفت : انجمن های علمی دانشجویان نهادی است که عهده دار پویایی و شکوفایی استعدادها و پدید آورنده و تقویت کننده روحیه پویایی علمی و در نهایت توسعه علم است .

وی در پایان ابراز داشت : نمایشگاه دومین جشنواره حرکت دانشجویی انجمن های علمی دانشگاه سلمان کازرون به مدت سه روز در این دانشگاه در حال برگزاری است .


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
0
1
کارهای بزرگ دانشجوهای فیزیک و ارائه بیش از 20 مقاله علمی توسط دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات در معتبرترین کنفرانسهای ملی یا خارجی تاییدی بر گفته های فرماندار است
IT 90
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
2
خدا را شکر بالاخره یکی از مسئولان شهر با واقع گرایی تواناییهای علمی این دانشگاه را با تایید کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
1
حتماً دوباره امور فرهنگی دانشگاه، این حرفها و موفقیتهای دانشجوها را به نام خودش مصادره خواهد کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۹
0
1
خیلیها برای کمک مالی اعلام آمادگی می کنند ولی در عمل هیچ حمایتی نمی شود . باز هم خدا را شکر که حداقل فرماندار ارزش فعالیتهای علمی را می داند.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۶
0
1
و اگر امور فرهنگی دانشگاه دخالتهایش را کمتر کند و نخواهد همه چیز را به نام خودش ثبت کند و در همه امور سرک نکشد حتماً دانشجوهای دانسشگاه سلمان فارسی به موفقیتهای بالاتری خواهند رسید
سارا
|
GERMANY
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
1
1
واقعاً نمی دونم چرا هر کار بزرگی را دانشجویان بر عهده می گیرند مدیر امور فرهنگی دانشگاه می خواد جلوه بده که خودش انجام داده بابا جاه طلبی بسه !!!!
اگه یه روز دانشجوها کار نکنن چیزی از امور فرهنگی الکیتون نمی مونه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۸
1
1
به نظرم جشنواره حرکتمون فدای کمیت شده بود
پاسخ ها
دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
شاید دلیلش هم این است که کیفیت به درد آمار و ارقام نمی خورد!؟
دانشجوی حق طلب
|
GERMANY
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۲
0
1
این چه جریان آزاد اطلاعاتی است که امور فرهنگی دانشگاه سلمان خط قرمز شماست و اعتراضهای ما را منتشر نمی کنید
این چه جشنواره ای بود فقط مختص دو سه رشته خاص
همه تلاش دانشجوهاو همه زحمتهای شبانه روزی می شود گزارش و به نفع امور فرهنگی و می رود روی درگاه فرهنگی وزارت علوم.
این چه عدالتی است؟ چرا بیم دارید و اطلاع رسانی نمی کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵