پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۷۸۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۱:۱۳
با مشارکت هشت انجمن علمی:
مدیر امور فرهنگی دانشگاه سلمان کازرون گفت : دومین جشنواره دانشگاهی حرکت به منظور رشد انجمن های علمی و ارتباط بیشتر دانشجویان باصنعت با مشارکت هشت انجمن علمی در دانشگاه سلمان کازرون برگزار شده است .

مدیر امور فرهنگی دانشگاه سلمان کازرون گفت : دومین جشنواره دانشگاهی حرکت به منظور رشد انجمن های علمی و ارتباط بیشتر دانشجویان باصنعت با مشارکت هشت انجمن علمی در دانشگاه سلمان کازرون برگزار شده است .

به گزارش هاشمی کشکولی خبرنگار کازرون نما، ابراهیم آروند در حاشیه افتتاحییه این جشنواره علمی در گفت و گویی با خبر نگاران در سخنانی اظهار داشت : انجمن علمی دانشجویی در قالب نهادی علمی ، فعالیت های علمی جمعی دانشجویان علاقه مند و داوطلب را در زمینه های گوناگون علمی در کنار اساتیدفراهم می سازد.

وی افزود : انجمن های علمی محصول یا بر آیند کار دائم دانشگاه تمدن ساز و گفتمان علم گرایی در حوزه فعالیت های دانشجویی را عهده دار است .

مدیر امور فرهنگی دانشگاه سلمان کازرون ادامه داد : هم اکنون تعداد 3 هزار و658 انجمن علمی دانشجویی به ازای هر رشته یک انجمن توسط دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور مشغول به فعالیت می باشند .

آروند اضافه کرد : مدیریت فرهنگی دانشگاه سلمان کازرون در همین راستا به تشکیل هشت انجمن علمی در 8 رشته تحصیلی موجود در این دانشگاه اقدام نموده است .

وی گفت : انجمن های علمی این دانشگاه تا کنون توانسته موفقیت هایی از جمله عنوان انجمن علمی بر گزیده در سومین جشنواره ملی حرکت در کشور و عنوان انجمن علمی برگزیده در پژوهش و نیز عنوان انجمن علمی قابل تقدیر در اختراع توسط انجمن های علمی مهندسی فناوری اطلاعات و برق را کسب نماید .

این مسؤل امور فرهنگی دانشگاه سلمان کازرون در ادامه تصریح کرد : باتلاش و کوشش دانش جویان عضو انجمن های علمی و همکاری مسؤلان دانشگاه ، مسؤلان شهرستان و نیز مسؤلان وزارت علوم وتحقیقات و فناوری توانستیم دومین جشنواره دانشگاهی حرکت را در دانشگاه سلمان کازرون برگزار کنیم تا افتخاری دیگر برای این دانشگاه کسب کنیم .

به گزارش خبرنگار کازرون نما، در ادامه این گفت و گو دبیر دومین جشنواره حرکت دانشگاه سلمان در سخنانی اظهارداشت : در دانشگاه سلمان کازرون امسال هشت انجمن علمی مشغول به فعالیت هستند که در نظر داریم تعداد دو انجمن بین رشته ای دیگر به انجمن های علمی خود اضافه کنیم .

محمد باقربهمنی افزود: در دومین جشنواره دانشگاهی حرکت در دانشگاه سلمان کازرون تعداد هشت غرفه در زمینه های ادبیات فارسی ، مهندسی برق ، فیزیک ، علوم کامپیوتر ، فناوری اطلاعات ،آموزش زبان انگلیسی ،روان شناسی و مهندسی ساختمان تشکیل شده است .

وی در پایان گفت : این جشنواره از امروز به مدت سه روز در محوطه دانشگاه با بیش از 30 نفر عوامل اجرایی در حال برگزاری است .


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
در راه مانده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
1
خیلی خوبه!!ولی دوتا اشکال!
فناوری اطلاعات نه و مهندسی فناوری اطلاعات
مهندسی ساختمان نه و مهندسی شهرسازی
با تشکر
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
0
3
جای تعجب دارد و تاسف که دبیر انجمنهای علمی دانشگاه هنوز نمی داند ما رشته مهندسی ساختمان در ان دانشگاه نداریم. این هم از شاهکارهای امور فرهنگی است با این دبیر انتخاب کردنش!!!! از دکتر خرمایی هم بابت برگزاری جشنوراه ممنونیم
دانشجو شهرسازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
0
1
دبیر انجمنهای علمی که از عنوان انجمنها و رشته های دانشگاهش خبر ندارد تکلیف بقیه روشن است.. تازه کدام دبیر علمی ... کسی که دبیر انجمن می شود باید از همه لحاظ خوب باشد اخلاق رفتار طرز گفتار !!! طرز گفتار!!
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
0
0
به شهر سازی که به زور و التماس اونم تو یه گوشه غرفه دادین.لااقل نمی تونین اسمشو درست بنویسین؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
0
از آقای آروند بیشتر از این هم توقعی نیست این چه دبیر انجمنهای علمی است که از انجمن های علمی بی خبر است
این چه دبیری است که هنوز بلد نیست در حد و اندازه یک دانشجوی عادی حرفش را بزند
تمام امکانات را برای رشته برق گرفتند نتیجه هم از قبل معلوم بود
چرا به رشته مهندسی شهرسازی خارج از محوطه غرفه دادند تین چه دبیر اجمنی است
دست مریزاد با این دبیر انتخاب کردنتون آقای مدیر فرهنگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴