پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۹
دین »
به گزارش کازرون نما پنجمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز با حضور رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مدیر دفتر برنامه‌ریزی و امور پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در اردوگاه فاطمة الزهرا (س) برگزار شد

طلاب برگزیده پنجمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه‌های آموزش، پژوهش و فرهنگی تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پنجمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز با حضور رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و مدیر دفتر برنامه‌ریزی و امور پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در اردوگاه فاطمة الزهرا (س) برگزار شد.

معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم با اشاره به تقسیم‌بندی انسان‌ها یادآور شد: خدا تقسیم‌بندی برترین‌ها و غیربرترین‌ها را برای شناخت بیشتر در بین انسان‌ها قرار داده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی قندی خاطر نشان کرد: خداوند متعال نعمت‌ها را به عنوان وسیله‌ای تعیین کرده تا با به‌ کارگیری‌ آن‌ها به درجات بالا برسیم.

رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با ابراز خرسندی از وضعیت حوزه‌های علمیه خواهران ابراز داشت: امروز شاهد شکوفایی استعدادهای فیلسوفان، پژوهشگران و محققان خواهر هستیم.

حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی خاطر نشان کرد: تا زمانی که خداوند را نشناسیم نمی‌توانیم برای استفاده از استعدادهای خود برنامه‌ریزی کنیم.

در پایان این مراسم در عرصه پژوهش عذرا مرادی از مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) مشهد با کتاب بلوغ شرعی در مذاهب اسلامی، صفیه مصدق با پایان‌نامه شاخصه‌های نفاق از منظر قرآن از شهر قم، زینب‌السادات انوری با تحقیق پایانی حدود اختیارات ولی‌فقیه در اندیشه امام خمینی (ره) از مدرسه علمیه عصمتیه مشهد، رقیه سلطانی‌سروستانی با پژوهش درسی بررسی سطح سه با عنوان بررسی فقهی تبرج و مصادیق آن در جامعه از مدرسه علمیه ریحانةالنبی شیراز، فریده آفتابی‌آرانی از مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آران و بیدگل با پژوهش درسی سطح دو با عنوان وظایف منتظران در زمینه‌سازی ظهور، فاطمه زنداقطاعی از مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد با مقاله بایدهای بازاریابی شبکه‌ای و اکرم نصیری مسئول فصلنامه شمیم نرجس از مدرسه علمیه حضرت نرجس (س) مشهد به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

همچنین در عرصه فرهنگی در زمینه مسابقه کتابخوانی آثار شهید مطهری از لیلا نوبر از مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) تهران، لیلا رضایی از مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) مراغه، الهه زارع‌خورمیزی از مدرسه علمیه الزهرا (س) مهریز، سمیه سازور از مدرسه علمیه فاطمه ام‌البنین (س) حاجی‌آباد، سیده زهرا محمدی از مدرسه علمیه فاطمیه (س) اهواز، سعیده رحمانیان از مدرسه علمیه حضرت نرگس(س) جهرم، نصرت سرسنگی از مدرسه علمیه حضرت زینب (س) یزد، اعظم روستایی از مدرسه علمیه حضرت زینب (س) ملایر، مهدیه شاه‌حسینی از مدرسه علمیه حضرت زهرا (س)‌ میبد، زینب فخره از مدرسه علمیه کوثر کاشان و راضیه حافظی از مدرسه علمیه الزهرا(س) کازرون به عنوان طلاب برتر تجلیل شدند.

در عرصه فرهنگی تربیتی همچنین در زمینه مسابقات فرهنگی عمره شیوا غلامی از مدرسه علمیه النفیسه اصفهان در قالب شعر و متن ادبی، زهرا خواجه‌سلیمی از مدرسه علمیه حضرت زینب (س) کرمان در قالب فیلم، منصوره سراج‌پور از مدرسه علمیه کوثر تهران در قالب خاطره‌نویسی، آمنه جرفی از مدرسه علمیه الزهرا (س) اهواز در زمینه عکس و فهیمه نوباغی از مدرسه علمیه مشکوه تهران در زمینه مقاله عناوین برتر را کسب کردند.

در این مراسم همچنین نرجس‌خاتون محمدی از مدرسه علمیه فاطمیه(س) هادی‌شهر جلفا به عنوان مبلغ برتر، حدیث فلاحی از مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه به عنوان مربی برتر طرح ارتقا، سمیه معینی‌فر از مدرسه علمیه سعدیه رامیان به عنوان مربی برتر طرح فیض‌نور و فاطمه خوش‌نما از مدرسه علمیه فاطمیه (س) پاکدشت به عنوان سردبیر نشریه برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵