پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۶
بهادر ریاضی خبر داد:
نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از یکشنبه 27 همین ماه آغاز می شود و تیم هندبال شهرداری مردم کازرون در این روز باید در بهبهان به مصاف تیم هندبال فولاد اکسین خوزستان برود.

نیم فصل دوم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از یکشنبه 27 همین ماه آغاز می شود و تیم هندبال شهرداری مردم کازرون در این روز باید در بهبهان به مصاف تیم هندبال فولاد اکسین خوزستان برود.

بهادر ریاضی رییس هیات هندبال کازرون و مدیر عامل باشگاه شهرداری مردم کازرون، در گفتگو با کازرون نما ضمن اعلام این نکته که برنامه های نیم فصل دوم لیگ هندبال به باشگاه ها ابلاغ شده است گفت: روز شنبه مورخ 2/2/1391 یعنی دومین بازی نیم فصل دوم، شهرستان کازرون میزبان تیم قدرتمند و رده ی سومی جدول یعنی ذوب آهن اصفهان است و یکشنبه مورخ 10/2/1391 هندبالیست های کازرونی می بایستی در شهر اراک به دیدار تیم هپکو اراک بروند در حالی که هندبال کازرون دیدارهای رفت خود را در نیم فصل اول بازی ها با این سه تیم انجام داده که با یک اختلاف بازی را به فولاد اکسین خوزستان واگذار نموده و با 5 اختلاف از هپکو اراک برده و با 8 اختلاف به ذوب آهن اصفهان باخته است.

بهادر ریاضی در ادامه گفت: در پایان نیم فصل اول تیم هندبال شهرداری مردم کازرون بالاتر از نیروی زمینی تهران که از 4 بازیکن ملی پوش خود سود می برد و فولاد نوین اصفهان که سرمربی تیم ملی نوجوانان کشور را در رهبری تیم خود دارد و شهرداری زرند کرمان که از دو بازیکن خارجی و 2 ملی پوش سو می برد و هپکو اراک که در ترکیب خود دو بازیکن ثابت تیم ملی را دارد در رده ی 6 جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری مردم کازرون افزود: لازم می دانم در این فرصتی که به دست آمد باز هم از زحمات و حمایت بی دریغ جناب آقای مهندس موصلی شهردار جوان و ورزش دوست و محترم شهرستان و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تشکر ویژه ای داشته باشم که با مساعدت و حمایت مالی خود از تیم هندبال کازرون خون تازه ای را در رگ هندبالیست های شهرستان به جریان انداختند و اندکی از هزینه های سنگین باشگاه را کم کردند و باعث دلگرمی و شادی بازیکنان و دست اندرکاران هندبال کازرون شدند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
0
0
ممنون از اطلاع رساني تون. لطفا" ساعت برگزاري بازي خانگي تيم اعلام گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷