پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۳
آقای داوود توکلی سال های زیادی در امر داوری که درجه ی ممتاز بین المللی نیز دارد به ورزش هندبال دنیا خدمت کرده است و بسیاری از قوانین جدید داوری توسط ایشان کارشناسی شده و مطرح گردیده و هنوز هم برای مهیج و جذاب تر شدن و بیشتر مورد توجه قرار گرفتن این رشته ی ورزشی تلاش می کند.

بهادر ریاضی: آقای داوود توکلی سال های زیادی در امر داوری که درجه ی ممتاز بین المللی نیز دارد به ورزش هندبال دنیا خدمت کرده است و بسیاری از قوانین جدید داوری توسط ایشان کارشناسی شده و مطرح گردیده و هنوز هم برای مهیج و جذاب تر شدن و بیشتر مورد توجه قرار گرفتن این رشته ی ورزشی تلاش می کند.

ایشان همین هفته به عنوان ناظر رسمی و فنی فدراسیون جهانی که سمت بسیار مهمی است به کشور سوئد اعزام شده تا یه دوره مسابقات هندبال چهار جانبه بین تیم های برزیل و سوئد و مقدونیه و مجارستان را برای انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن نظارت کند که این مهم فقط از توان این کازرونی عزیز بر می آید چون این رقابت ها بسیار حساس است به نحوی که سالن ۱۸ هزار نفری شهر گوتنبرگ از ۲ ماه قبل تمام بلیط های خودش را به فروش رسانیده و دولت مقدونیه اقدام به خرید ۶ هزار بلیط این مسابقات برای اعزام تماشاگر به این کشور جهت تشویق و کسب پیروزی تیم کشور خود کرده و حضور و وجود داوود توکلی، این کازرونی عزیز به عنوان ناظر فنی مسابقات برای ما کازرونی ها باعث افتخار و سربلندی است!

به گفته ی دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون جهانی هندبال داوود توکلی رئیس کمیته ی بین المللی داورن هندبال آسیا تنها گزینه ای بود که می تواند بازی حساس و پایاپای بین دو تیم ابر قدرت هندبال جهان یعنی سوئد و مجارستان را به عنوان ناظر فنی برگزار کند آن هم در تالار عظیم و بی نظیر ۱۸۰۰۰ نفری اسکاندیناویوم گوتنبرگ سوئد و این که این دیدارها را ۱۲۰ کانال تلویزیونی دنیا به صورت زنده نمایش می دهند یکی دیگر از حاشیه های مربوط به این دیدارهاست.

نکته ی دیگر این که داوود عزیز این کازرونی با غیرت و با تعصب به خاطر دارا بودن مسؤولیت برگزاری مسابقات فدراسیون جهانی هندبال از همین الآن آماده شده است تا مسابقات باشگاه های هندبال جهان را در شهریور ماه سال جاری در دوحه قطر برگزار کند و ایشان با وجود مشغله ی زیادی که از نظر شغلی دارد ولی با عشق و علاقه هندبال را دنبال می کند و هر کجای دنیا که حرفی از هندبال باشد نام این کازرونی به خوبی زینت گر این رشته ی ورزشی مهیج و تماشاگر پسند است و وقتی می گوییم کازرون مهد هندبال کشور است اغراق نکرده ایم چون در بحث هندبال توکلی ها از نام آفرینان این رشته ی ورزشی هستند

در تماسی که با داوود توکلی داشتم ضمن ابراز خوشحالی از نتایج خوبی که تیم هندبال شهرداری مردم کازرون در لیگ برتر هندبال کشور بدست آورده خصوصاً با بازیکنان جوان و آینده دار و بومی؛ حمایت همه جانبه ی خودش را از تیم هندبال شهرداری مردم کازرون اعلام کرد و مراتب حمایت خود را به سمع آقای جلال کوزه گری ریاست محترم فدراسیون هندبال ایران رسانید و از ایشان تقاضای هر گونه همکاری با هیأت هندبال کازرون و تیم هندبال شهرستان را نمود.


نویسنده: بهادر ریاضی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمدحسین موسوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
2
بنازم شصت آقای توکلی #ازشماآقای بهادر ریاضی هم متشکریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳