پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
+ ویرایش دوم
مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور؛ در پی فوت مهدی فرهادی، مدیر کانون فرهنگی- هنری امام جواد (ع) مسجد الزهرا(س) شهر کنار تخته کازرون با پیامی صادر کرد.
مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور؛ در پی فوت مهدی فرهادی، مدیر کانون فرهنگی- هنری امام جواد (ع) مسجد الزهرا(س) شهر کنار تخته کازرون با پیامی صادر کرد.

به گزارش کازرون نما، در پیام حجت الاسلام حمیدرضا سلیمانی در پی فوت مهدی فرهادی، مدیر کانون فرهنگی هنری امام جواد (ع) مسجد الزهرا(س) شهر کنارتخته کازرون؛ آمده است: شهادت افتخار آفرین یکی دیگر از اعضاء خانواده گسترده و شهید پرور کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در آستانه سال جدید، بشارت دیگری است که برای جویندگان کمال و پویندگان مسیر قرب الهی، راه شهادت بسته نیست.

وی در اين پيام افزوده است: شهادت اوج قله ایثار و اعلاء مرتبه سلوک در راه آراستگی به فضایل الهی و انسانی است، اما در دامنه این قله رفیع به میزان استعداد و کوشش، تحصیل درجاتی از این فوز عظیم همواره برای مشتاقان دست یافتنی است.

دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور تصریح کرده است: اين شهید و مدیر تلاشگر کانون فرهنگی و هنری امام جواد(ع) مسجد الزهرا (س) که به حسن خلق و ممارست بر نماز اول وقت شهره بود به خیل عظیم شهداء راه حق و فضیلت پیوست؛ اما راه او در پیمودن طریق جاودانه‌ای که معارف زلال الهی و قرآنی و گفتمان ماندگار انقلاب اسلامی براساس آموزه‌های امام راحل (ره) و رهبری های مقتدای بزرگ جهان اسلام حضرت آیت الله خامنه‌ای شکل گرفته است، همواره برجاست.

سلیمانی بیان داشته است: چه نیکوست که دوستان آن شهید نه تنها در کانون فرهنگی و هنری امام جواد(ع؛ بلکه در سراسر کشور اسلامی و همه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور پوینده‌ واقعی راه او باشند. خداوند فیض عظیم شهادت را عاقبت همه ما قرار دهد.

لازم به ذکر است؛ پاسدار شهید مهدی فرهادی، مدیر کانون فرهنگی هنری امام جواد (ع) مسجد الزهرا(س) شهر کنارتخته کازرون 40 روز پیش در بازگشت از ماموریت به شهادت رسید و مراسم اربعین این شهید بزرگوار امروز عصر در حسینیه سیدالشهداء (ع) کنارتخته برگزار می شود.

خاطرنشان مي شود، رضا باقری، سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس؛ حجت الاسلام احمد کشاورزی، مدیر امور قرآنی و کتابخانه ها و مجتبی شعائری مدیر فناوری اطلاعات و مستندسازی این دبیرخانه نیز ضمن حضور در این مراسم، پیام دبیر ستاد عالی کانون های مساجد کشور و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را به خانواده شهید فرهادی تقدیم خواهند کرد.

توضیح: 
پس از انتشار این خبر در کازرون نما که عینا به نقل از خبرگزاری دانشجو منتشر شده بود، جناب آقای رضازاده ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون طی تماسی با مدیریت این سایت، اطلاق لفظ شهید در مورد این عزیز و فعال فرهنگی را خارج از چارچوب و قوانین آن بنیاد خوانده و خواستار اصلاح این خبر شد که به همین دلیل این خبر اصلاح گردید. 


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
0
به این میگن هرکه سی خود بابا مملکت قانون داره خواهشا تقدس شهید با اینگونه اخبار پائین نیاورید هرچند که این مرحوم فرد ارزشی و مومن بوده است ولی همه ما تاید تابع قانون باشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶