پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
مسئول بسیج دانشجویی کازرون خبر داد
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون با اشاره به پایان یافتن اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور گفت: بیش از 500 دانشجو از دانشگاه‌های این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون با اشاره به پایان یافتن اعزام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور گفت: بیش از 500 دانشجو از دانشگاه‌های این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، شهرام افشاریان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری توانستیم با همکاری خوب ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون و سازمان بسیج دانشجویی استان فارس و دانشگاه‌های شهرستان کازرون بیش از 500 دانشجو را به مناطق زیارتی کربلاهای ایران اعزام کنیم.

وی با اشاره به مناطق زیارت شده گفت: دانشجویان در این دوره از اردوهای زیارتی به مناطق عملیاتی فتح‌المبین، فکه، دهلاویه، هویزه، طلائیه، عملیات رمضان، شلمچه، اروند و ... اعزام و به زیارت علی‌ابن مهزیار (ع) در اهواز و حضرت دانیال نبی (ع) در شوش شرفیاب شدند.

افشاریان اضافه کرد: دانشجویان همچنین در یکی از شب‌ها به مقر معراج شهدا در پادگان شهید محمود وند اهواز به زیارت پیکر مطهر 22 شهید تفحص شده نائل شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کازرون افزود: از برنامه‌های دیگر کاروان‌ها برگزاری ادعیه و زیارات عهد، ندیه، کمیل، عاشورا و همچنین نشست‌های پرسشگری و مشاوره توسط روحانیون کاروان، روایت‌گری و خاطره‌گویی توسط راویان و رزمندگان دفاع مقدس، پخش فیلم‌های مستند در مورد دفاع مقدس و شهدا و... بود.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب دغدغه‌های حسین‌ابن علی (ع) در بیانات مقام معظم رهبری، اهدای اقلام فرهنگی و مسابقه خاطره‌نویسی که تعداد کثیری از دانشجویان به صورت گمنام خاطرات و حالات خود را در این سفر به رشته تحریر در آوردند را از دیگر برنامه‌های فرهنگی برشمرد.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی کازرون در ادامه تصریح کرد: بر هیچکس به ویژه مسؤلان پوشیده نیست که برنامه راهیان نور از تأثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی حال حاضر کشور است که تقاضای مساعدت و همکاری تنگاتنگ سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی به تشکیلات سپاه و بسیج بوده تا بتوانند با اعزام هرچه بیشتر و حداکثری اقشار مختلف، این فرهنگ ناب یعنی ایثار و شهادت را در آنها نهادینه کنند.

افشاریان با تشکر از مسؤلان دانشگاه‌ها که تسهیلات لازم را برای اعزام دانشجویان فراهم آوردند، خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم نسبت به سال گذشته نزدیک به 24 درصد افزایش در تعداد نفرات اعزامی داشته باشیم.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم در سال‌های آینده بتوانیم با افزایش تسهیلات، پاسخ مثبت به تقاضای شرکت دانشجویان بیشتری در کاروان‌های راهیان نور بدهیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳