پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۳
در ایام نوروز صورت گرفت
حجت‌الاسلام عمران جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کازرون نما اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، امسال در برخی از امام‌زادگان شاخص این شهرستان که از لحاظ موقعیت مذهبی و همچنین گردشگری اقبال مردمی بیشتری داشته‌اند فضاسازی فرهنگی و تبلیغی ویژه‌ای انجام پذیرفت.

سرپرست اداره اوقاف شهرستان کازرون گفت: در ایام عید بیش از 700 هزار زائر، 20 بقعه متبرکه شهرستان کازرون را زیارت کردند.

حجت‌الاسلام عمران جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار کازرون نما با اشاره به اجرای «طرح آرامش بهاری» در تعطیلات نوروز اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، امسال در برخی از امام‌زادگان شاخص این شهرستان که از لحاظ موقعیت مذهبی و همچنین  گردشگری در سال‌های گذشته اقبال مردمی بیشتری داشته‌اند فضاسازی فرهنگی و تبلیغی ویژه‌ای انجام پذیرفت.

وی افزود: با برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه‌های مختلف و توزیع هدایا و ارائه خدمات لازم برای استفاده هر چه بیشتر مردم به ویژه میهمانان نوروزی فضای معنوی و رفاهی قابل توجهی را مهیا کردیم.

سرپرست اداره اوقاف شهرستان کازرون گفت: طرح آرامش بهاری در هشت امام‌زاده شاخص کازرون برگزار شد و پنج روحانی اداره اوقاف را در اجرای این طرح همراهی کردند.

این مسئول ادامه داد: این روحانیون با اجرای برنامه‌های مختلفی مانند تشکیل خیمه‌های معرفت، جلسات مشاوره، برگزاری مسابقات فرهنگی، سخنرانی، اقامه نماز جماعت، قرائت ادعیه و ... فضای معنوی ویژه‌ای را در بقاع متبرکه حاکم کردند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، بالا بردن سطح معارف و تقویت باورهای دینی و مذهبی و ارائه تسهیلات لازم به زائران و مسافران نوروزی بود که از 25 اسفند 90 تا 14 فروردین ماه 91 این طرح در امامزادگان برگزار شد.

سرپرست اداره اوقاف کازرون با اشاره به تسهیلات زیارتی و گردشگری ارائه شده به زائران در این شهرستان اضافه کرد: در برخی از امام‌زادگان و بقاع متبرکه و مساجد تدابیری اتخاذ شد که تسهیلات لازم برای اسکان و استراحت میهمانان نوروزی در حد مقدور ارائه شود و همچنین برای نخستین بار نقشه گردشگری و زیارتی شهرستان کازرون را برای راهنمایی میهمانان نوروزی تهیه کردیم.

جمشیدی در پایان با اشاره به آماده سازی بقاع متبرکه برای مسافران نوروزی گفت: در ایام عید بیش از 700 هزار زائر، 20 بقعه متبرکه در شهرستان کازرون را زیارت کردند.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳