پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
+ ویرایش دوم
به گزارش خبرنگار کازرون نما، دیروز صبح حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی رییس دفتر و داماد حضرت آیت الله العظمی سیستانی ضمن عزیمت به شهرستان کازرون مورد استقبال امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان کازرون واقع شده و پس اط ان طی جلسه ای در رابطه با برخی از مسایل حوزه ها و فرهنگ دینی شهرستان به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، دیروز صبح حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی رییس دفتر و داماد حضرت آیت الله العظمی سیستانی در راستای سلسله برنامه های بازدید از حوزه ها و برخی شهرهای استان فارس ضمن عزیمت به شهرستان کازرون مورد استقبال امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان کازرون واقع شده و پس اط ان طی جلسه ای در رابطه با برخی از مسایل حوزه ها و فرهنگ دینی شهرستان به گفتگو پرداختند.

هم چنین بعدازظهر دیروز، ایشان با حضور در جمع روحانیت شهرستان کازرون در حوزه علمیه صالحیه از نزدیک با این حوزه و مسایل مربوط به آن آشنا شدند. در این جلسه ابتدائا حجت الاسلام و المسلمین خرسند امام جمعه محترم شهرستان با ارائه گزارشی ازوضعیت حوزه های علمیه كازرون گفت: درشهرستان كازرون یك حوزه علمیه خواهران و یك حوزه مربوط برادران مجموعا با 260 نفرطلبه فعا لیت دارد و برای تامین طلاب شهرستان كازرون اقدام به راه اندازی حوزه علمیه دیگری خواهیم كرد.

خرسند گفت:350 مسجد 200 امام زاده و بقعه 60 حسینیه در شهرستان كازرون وجود دارد.

امام جمعه كازرون ادامه داد: از 300 روستای شهرستان 200 روستا فاقد روحا نی است.

وی گفت: با توجه به توطئه های دشمنان در به انحراف كشاندن جوانان باید تقویت حوزه های علمیه بخصوص در شهرستان ها در اولویت قرار گیرد.

در انتها نیز حجت الاسلام مدنی سخنگوی حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی دقایقی را به بیان سخنانی پرداختند.

حجت الاسلام شهرستا نی پس از بازدید ازحوزه علمیه كازرون، این شهررا ترك كرد.

کاربران محترم می توانند گزارش تصویری مراسم استقبال از حجت الاسلام شهرستانی را از قسمت اخبار مرتیط این خبر مشاهده نمایند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳