پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۴۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۱
حمدعلی پردل كه 23 سال سن دارد و دانشجوی رشته مهندسی كامپیوتر است، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شیراز اضافه كرد: در مسابقات جهانی كه اخیرا در كشور امارات عربی متحده برگزار شد، موفق شدم عنوان قهرمانی را بدست آورم و به جمع بازیكنان حرفه ای جهان پیوستم.
بازیكن كازرونی تیم ملی بیلیارد ایران گفت: در دوران قهرمانی خود، افتخارات زیادی را كسب كردم و نخستین بازیكن ایرانی هستم كه در رده بندی، جزو بازیكنان حرفه ای جهان قرار گرفتم.

محمدعلی پردل كه 23 سال سن دارد و دانشجوی رشته مهندسی كامپیوتر است، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شیراز اضافه كرد: در مسابقات جهانی كه اخیرا در كشور امارات عربی متحده برگزار شد، موفق شدم عنوان قهرمانی را بدست آورم و به جمع بازیكنان حرفه ای جهان پیوستم.

وی اضافه كرد: در رده بندی جهانی این رشته، 500 ورزشكار از سراسر جهان حضور دارند كه نام من در رده 283 قرار دارد كه این یك افتخار بزرگ برای كشور و استان فارس محسوب می شود.

این بازیكن ملی پوش بیلیارد با اشاره به اینكه این رشته را از سال 1381 شروع كرده است، افزود: در سال 84 در استان فارس اول شدم و در سال 87 هم به مقام قهرمانی ایران دست یافتم و به عضویت تیم ملی در آمدم و در سال 88 در مسابقات جهانی به میزبانی كشورمان در جزیره كیش در رشته اسنوكر در میان بازیكنان 15 كشور به مقام نایب قهرمانی رسیدم.

پردل ادامه داد: پس از پایان خدمت سربازی به دلیل دوری از تمرینات مجبور شدم مجددا در مسابقات استانی شركت كنم و سپس در رتبه یك كشور قرار گرفتم و مجددا پیراهن تیم ملی را به تن كردم، ضمن اینكه دارای مدرك مربیگری حرفه ای جهان نیز هستم.

وی در باره رشته ورزشی بیلیارد در استان فارس بیان داشت: تحول بسیار زیادی در این استان صورت گرفته كه نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست و كارها با برنامه تر و اصولی تر دنبال می شود.

پردل ادامه داد: ورزشكاران دختر و پسر استان فارس در این رشته در كشورحرف اول را می زنند كه این نشان دهنده وجود استعدادهای زیاد است كه باید مورد حمایت جدی مسوولان استان فارس قرار گیرند.

این قهرمان ملی افزود: رشته بیلیارد جزو رشته هایی است كه آسیب دیدگی جسمی ندارد ضمن اینكه كسانی كه به این ورزش می پردازند، از روحیه با نشاطی برخوردار می شوند و این رشته با علم ریاضی به دلیل انجام محاسبات همگرایی دارد و یك ورزشكار در مدت دو ساعت بازی حدود 10 كیلومتر دور میز پیاده روی می كند كه این امر برای بدن بسیار مفید است!

پردل از رسانه ها به خصوص صدا و سیما خواست به این رشته مدال آور بیشتر بها دهند چرا كه با تحقق این امر ورزشكاران تشویق می شوند و این رشته نیز پیشرفت خواهد كرد ضمن اینكه در دیگر كشورها، مسابقات بیلیارد به صورت زنده پخش می شود.

وی، ضمن تشكر از پدر و مادر خود كه در راه پیشرفتش زحمات زیادی متقبل شدند، افزود: از مربیانم همچون خواجه، درخشنده، رضازاده، كتابچی و فقیهی نیز كه در راه موفقیتم سهم به سزایی دارند، سپاسگزارم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
va
|
Germany
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۲
1
4
کارش درسته
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۶
0
5
ان شاءا...که سالم باشه وبتونه مقامهای بیشتری روکسب کنه . مایه افتخاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹