پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۸۴۴۵
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۳
دکتر محمدصادقی در جمع حامیان و طرفداران خود:
كازرون در طول تاريخ مورد بي­‌مهري بوده است. گاهي اوقات بي­‌مهري از درون و گاهي اوقات بي­‌مهري از بيرون. كساني براي دفاع از منافع خود براي حفظ موقعيت اجتماعي خود، سد راه كساني مي‌­شوند كه مي خواهند دستي به سر اين شهر بكشند

به گزارش کازرون نما، بعدازظهر یک شنبه از سوی ستاد انتخاباتی دکتر شاهین محمدصادقی تجمعی با حضور حامیان و طرفداران وی در نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در محل زمین چمن مجموعه ورزشی شهدای کازرون و با سخنرانی دکتر محمدصادقی برگزار شد. کازرون نما متن کامل صحبت های ایشان را منتشر می کند.

" من در ابتدا پيشاني بندگي بر خاك عبوديت رحمان مي­گذارم و به درگاه كسي كه به جز او هيچ كس شايسته سجده نيست سپاس مي­گذارم، به روح بلند آسماني پيامبر اسلام حضرت محمد(ص) و اهل بيت مطهرش سلام و صلوات مي­فرستم و به روح امام اين احياگر بزرگ اسلام در قرن حاضر و به روح شهيدان اين لاله­هاي سرخ و اين ستارگان آسمان اين ملت درود به مقام به مقام معظم رهبري سُكاندار انقلاب و اين وارث به حق امام و پيشواي مستضعفان در زمان حاضر درود و سلام مي­فرستم و به پيشگاه شما مردم، به پيشگاه شما عزيزاني كه با جان و دل و با تمام قوا تلاش كرديد كه حرفي را كه بدان اعتماد داشتيد به كرسي بنشانيد و به كازرون و به چهار گوشه آن بخشها و روستاهايش دشت­ها و كوه­هايش جنگل­ها و مزارعش درود مي­فرستم، به همه مردم در بخش جره و بالاده، در بخش مركزي، در بخش خشت و در بخش كمارج، در بخش چنارشاهيجان و در بخش كوهمره نودان درود مي­فرستم؛ به زنان خواهران عزيز و عفيف، به برادران و شير مردان پاكدامن و غيرتمند درود مي فرستم.

به همه شما كه امروز در اينجا گرد آمديد تا پيروزي خود را كه پيروزي نظام اسلامي است جشن بگيريد.

ملت ما در انتخابات نه براي انتخاب يك فرد، بلكه براي اعلام ايستادگي بر مباني ارزشي خود و بر حضور جمهوري اسلامي، در تمام ايام انتخابات حاضر بوده­­اند تا به دشمن بگويند علي رغم همه مشكلات و ناملايمات، جامعه بازهم ايستاده­ايم و بازيچه دست دشمنان اين كشور و اين انقلاب نخواهيم شد.

ارزش حضور شما بيش از آنكه در انتخاب يك فرد خاص باشد در تبعيت از جمهوري اسلامي و در تبعيت از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت بوده، ملت ما نشان داد كه ملت آگاه سربلند و آزاده است.

و شما مردم كازرون كه با يك اكثريت كم نظير از واجدين شرايط انتخابات در اين دوره شركت كرديد؛ مردم كازرون نشان دادند كه از درايت و درك بالاي سياسي و اجتماعي و از درك زمان و مكاني كه در آن زندگي مي­كنند برخوردارند.

مهم نيست كه چه كسي انتخاب شده است مهم اين است كه اين ملت ثابت كرد كه ارزش­هاي والاي اسلامي به ارزش­هاي والاي قرآن پايبند است.

انتخاب يك فرد خاص فرع بر حضور در صحنه انتخابات بود و شما عزيزاني كه امروز براي برگزاري جشن پيروزي خود حاضر شد نه براي دفاع از يك فرد خاص بلكه براي دفاع از يك روش، يك منش، يك اعتماد در اين جا جمع شده­ايد.

چرا شما عزيزان به من رأي داده‌­ايد؟

من صاحب هيچ حرف و ايده‌­ي جديدي نبودم؛ حرف­‌هاي من حرف‌­هاي انقلاب اسلامي است، حرف­‌هاي من حرف­‌هاي امام و رهبري است، حرف‌­هاي من حرف شهدا و جانبازان و ايثارگران است، آنچه كه من گفتم غير از اين نبود كه اين انقلاب متعلق به همه مردم است و بايد توسط همه مردم حفظ شود. در تمام ايام انتخابات، حرف من حرمت شعائر ديني، پاسداري از خون شهدا، تبعيت از مقام عظماي ولايت و نگاه به فرامين و دستورات ايشان و پيمودن راه امام، آن طلايه­‌دار كاروان عشق بود. آنچه من گفتم دفاع از عزت ملت ايران از سربلندي امت اسلام و تلاش براي بهروزي و پيروزي اين ملت بزرگ بود.

من هرگز از خود دفاع نكرده‌­ام و دفاع نخواهم كرد. آنچه گفتم و آنچه مي­‌گويم براي پيشرفت اين ملت و براي دستيابي اين ملت به قله­‌هاي رفيع كرامت و بزرگواري و انسانيت بود و نيز دفاع از اين شهر است و از اين كازرون و از اين بخش‌­هاي فراوان و توانمندي­‌هاي آن.

من گفتم كه اين كازرون در طول تاريخ مورد بي­‌مهري بوده است. گاهي اوقات بي­‌مهري از درون و گاهي اوقات بي­‌مهري از بيرون.

كساني براي دفاع از منافع خود براي حفظ موقعيت اجتماعي خود، سد راه كساني مي‌­شوند كه مي خواهند دستي به سر اين شهر بكشند، كساني كه به نام­‌هاي حمايت از مردم راه بر رأي مردم مي بندند.

بنده آنچه را كه گفتم اين بود كه من جز يك خدمتگزار، جزء يك سرباز كوچك و جزء يك خاك پاي ملت ايران نيستم؛ اين ملت است كه تصميم مي­‌گيرند، اين مردم هستند كه انتخاب مي­‌كنند و امروز كه شما بعنوان مردم غيور اين شهر در اينجا گرد آمده­‌ايد نه براي آن است كه غلبه خود بر گروهي ديگر را جشن بگيريد، هرگز! شما براي به كرسي نشاندن يك حرف درست يك اعتقاد صحيح و يك باور اسلامي در اينجا جمع شده­‌ايد.

در مقابل ارزش‌­هاي ديني در مقابل ارزش­هاي انقلاب در مقابل خون پاك شهدا محمد صادقي هيچ نيست، آنچه مهم است آن ارزش­ها است.

در اين ايام انتخابات و پيش از آن من نگراني­‌هاي مردم را گفتم دغدغه‌­هاي مردم را گفتم. به اين كه در انتخابات روش‌­هاي غلط، وارد نشود، در انتخابات براي رأي آوردن به هر شيوه ناپسندي متوسل نشويد در انتخابات براي نشستن بر كُرسي مجلس ننگ و انگ بر ديگران نچسبانيد براي نشستن بر صندلي مجلس نام ديگران را ضايع نكنيد، آنچه من گفتم اين بود كه اين مردم حق دستيابي به قله‌­هاي پيشرفت و ترقي را دارند.

اين مردم عزت مي‌خواهند؛ عزت مردم و كرامت مردم را با شيوه‌­هاي غلط ضايع نكنيد. آنچه من گفتم اين بود كه انتخابات را اراده‌ي‌ مردم، انديشه مردم و فكر مردم بايد اداره كند، مسير انتخابات را شيرزنان و شير مرداني كه به خدا تكيه كرده‌­اند و آرزوي سربلندي كشورشان را دارند بايستي مشخص كنند.

اگر گلايه هم داشته­‌م نه براي خود، براي اين بود كه عرصه پاك و ارزشمند انتخابات را كه عرصه دفاع از انقلاب و اسلام بود آلوده نكنيم. عرصه انتخابات را به پيرايه­‌هاي ناپسند نياراييم. آنچه من گفتم اين بود كه حق با مردم است.

شما ديديد چه شايعه­‌هاي ناشايست، چه شايعه‌­هاي ناپسند، چه دروغ­‌ها و چه تهمت­‌ها كه به من روا نداشتند. شما ديديد كه من را به چه كلمات ناپسندي متهم نكردند.

من يك بار ديگر در حضور شما مردم شهادتين سياسي خود را اعلام مي­‌كنم: من سرباز امام و فدايي راه امام هستم. من در مكتب امام آن پير دير آن زمانه آموزش ديده‌­ام و آنچه كه مي‌­گويم و آنچه مي انديشم براي تحقق اهداف امام است ولاغير.

آنچه گفته‌­ام و آنچه مي­‌گويم كه من سرباز مقام عظماي ولايت هستم جريانات سياسي، گروه‌­ها، احزاب، دسته­‌جات همه محترم هستند تا آن گاه كه در مسير امام در مسير رهبري و در راه خدمت به اين ملت ايستادگي كنند و آن گاه كه از اين خارج شوند ما را با آنها كاري نيست.

رهبر انقلاب فرمودند كه صاحبان واقعي اين كشور ملّت هستند، كه مردم ولي نعمت ما هستند. شأن مجلس، شأن دولت، شأن همه­‌ي دستگاه‌­هاي اجرايي، خدمت به اين مردم است.

تلاش براي رفع گرفتاري­‌ها­ي مردم، تلاش براي اشتغال جوانان اين مردم، ازدواج آنها، معيشت آنها و حفظ آبروي آنها در عرصه‌­هاي داخلي و خارجي يك تكليف شرعي است.

عزيزان، من نيامده‌­ام كه بر يك كرسي بنشينم و احساس كنم كسي هستم. بنده اگر وارد عرصه انتخابات شدم آمده‌­ام كه نشان دهم اسلام مي­‌تواند جامعه را اداره كند؛ جمهوري اسلامي، جمهوري خدمت به مردم است. مسئولي كه در جمهوري اسلامي احساس برتري به مردم كند اين مسوول اسلامي نيست.

مسوول در نظام اسلامی خادم مردم است؛ امام(ره) فرمود: اگر به من خدمتگزار بگویند بهتر است که رهبر بگویند. این باور ماست.

مقام معظم رهبری فرمود: من نوکر مردم هستم. ما هم همین تکلیف را داریم و امروز خدا را شکر، خدا را سپاس، بر این سرا پا تقصیر منت گذاشت و قلوبتان را به این سمت هدایت کرد که به همچون منی اعتماد کنید.

من بر دستان توانمند و زیبای شما بوسه می‌­زنم که به این حقیر اعتماد کردید.

خدا را به خاطر این اعتماد سپاسگزارم و از شما سپاسگذارم که واقعا این حقیر را مورد اعتماد خود قرار داده‌­اید.

رای اعتماد شما به من، برای من مسولیتی سنگین ایجاد کرده است و امیدوارم آنگونه که بسیاری از شما تلاش کردید، دعا کردید و حتی روزه گرفتید که من در این عرصه موفق شوم من بعد هم تلاش کنید، دعا کنید که بنده حقیر بتوانم در انجام مسولیت خود، در خدمتگزاری به شما موفق شوم که جز با دعای شما، جز با حمایت شما مقدور نیست.

کار سنگینی است، کار دشواری است، نمایندگی یک مجلس نمایندگی یک ملت غیور است، سخنگویی از جانب همه شماست و شما در پیشگاه خدا بسیار ارزش دارید.

من در این چهار سال آتی تلاش خواهم کرد که جمهوری اسلامی سربلند، اسلام و ایران موفق و این شهر به سوی آینده روشن خود حرکت نماید، من تلاش خواهم کرد که به خواسته­‌های به حق شما بتوانم جامه عمل بپوشانم. به خصوص برای اشتغال جوانان تلاش خواهم کرد. که پروژه­‌های بر زمین مانده شهر پتروشیمی، سد نرگسی، تونل محرم، جاده کازرون به فراشبند و فیروزآباد-كازرون به سمت بوشهر -کازرون به سمت شیراز- کازرون به سمت نورآباد و کمربندی کازرون، شهرک­‌های صنعتی، دانشگاه‌­های مراکز بخش­‌ها و بقیه نیازها و حمایت از کشاورزی و کشاورزان و مسایل بهداشت و درمان و آموزش عالی، توسعه دانشگاه سلمان فارسی، دانشگاه پیام­ نور، دانشگاه آزاد، راه‌­اندازی بیمارستان امام علی(ع) و حل مشکلات بهداشت و درمان و به خصوص اصلاح شرایط بیمارستان جز وظایف من خواهد بود.

عزیزان، باز هم از محضر شما تشکر می­‌کنم و خدا را شاکرم که واقعا به این حقیر اعتماد کردید و این نبود جز به لطف خدا و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و از شما می‌­خواهم، عزیزان این پیروزی متعلق به من و شما نیست، متعلق به همه مردم است. همه مردم این شهرستان در این پیروزی سهیم هستند. چه آنکه به من رای داد و چه آنکه به من رای نداد.

به یاد داشته باشید راه ما راه امام(ره) است و امام جامعه را منسجم، متحد، یکپارچه، هم رای و هم دل می­خواست.

ما هم وظیفه داریم همان راه را ادامه دهیم یادمان باشد.

ایجاد اختلاف، ایجاد تفرقه، ایجاد دسته­‌بندی­‌ها، اینکه ما پیروز شدیم شما شکست خوردید این از ما نیست.

برهم زدن انسجام اجتماعی از ما نیست.

ما خود را پیروز می‌­دانیم نه برای این که بر گروهی غلبه کردیم. هرگز!!

ما به هیچ کس رویتان سیاه نگفتیم و نمی­‌گوییم.

به هیچ کس توهین نکردیم و نمی­‌کنیم، به هیچ کس اینکه ما بردیم و شما باختید نخواهیم گفت. همه ما، همه مردم، همه اهالی این شهر پیروز هستند. ما با اتحاد، اعتماد، وحدت و انسجام و برادری و برابری آمده‌­ایم.

اگر در این شهر کسی نظم مردم را به هم زد، اگر در این شهر کسی به کسی توهین کرد، اگر در این شهر کسی حقوق دیگران را نادیده گرفت، اگر کسی در این شهر روش‌­های غیراسلامی و غیراخلاقی را برای تبلیغ و شادی خودش بخواهد، از ما نیست!!

یادمان باشد که راه ما باز هم می­گویم راه امام(ره) است، راه رهبری است. همه جا، همه، چه آنهایی که با ما مخالف بودند چه آنهایی که موافق، همه با هم برابرند کاندیداهای دیگر همه با من برادر هستند شکستن حرمت آنها توهین به آنها بی‌­احترامی نسبت به آنها به هیچ وجه جایز نیست.

من خود را نماینده همه مردم ایران می‌­دانم. خود را نماینده یکایک شما در این استادیوم در این شهر، در این شهرستان، شهری و روستایی، عشایر و غیرعشایر، نماینده همه می­‌دانم و هر کاری که از دستم برآید برای همه مردم انجام خواهم داد و از خواهران عزیز که انصافا بر من منت گذاشتند و من می­‌دیدم که چگونه با جان و دل در این ستاد تبلیغ می‌­کردند خدا را شاهد می‌­گیرم که از یکایک آنان خجالت می­‌کشم. زندگی، خانه، بچه، کار و مسئولیت خود را رها می­‌کردند، صبح تا آخر شب در این ستاد تبلیغ می‌‌كردند از همه آنها متشکرم و از همه شما سپاسگذارم و از همه برگزارکنندگان انتخابات چه در وزارت کشور، چه در استانداری فارس، چه فرماندار محترم کازرون و کارکنان عزیز فرمانداری، بخشداری­‌ها، کارکنان بخشداری­‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و تمام کسانی که زحمت کشیدند، نیروهای دادگاه‌­ها و دادگستری­‌ها، عوامل اجرایی صندوق‌­ها و همه اصناف، امام جمعه محترم شهر جناب حجت السلام والمسلمین حاج آقای خرسند، حاج آقای عباسی امام جمعه خشت، جناب آقای دهقان امام جمعه بالاده، جناب آقای حسینی امام جمعه کنارتخته و ورزشکاران عزیز.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۹
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
4
5
چرا این همه عدم ... در کلامتان است دکتر؟
در ایام انتخابات جز ...رقبا کار دیگری هم کردید؟
واقعا متاسفم برای مردمی که به تخریب رای دادند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
11
6
برنده واقعی آقای ناصرآبادی هستند به خاطر عملکرد مردمی ایشان و پاک بودن آرا
51000 رای پاک را هیچ کدام از نمایندگان مجلس نهم در اختیار نخواهند داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
3
4
آفرین بر روحیه دموکراتیک نماینده شهرمان که این گونه نسبت به رقبای قبلی خود ادای احترام می کند.
دکتر جان انشاالله که به فکر انتقام گیری نخواهی بود و واقعا مدیران و روسای سابق را در صورت شایستگی شان ابقا می نمایید.

پیش به سوی دموکراسی و مردم سالاری
مهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
3
21
جناب آقای دکتر محمد صادقی

علاوه بر خواسته هایی که ذکر نمودید مردم یک خواسته دیگر هم دارند و آن هم تاسیس دانشگاه علوم پزشکی دولتی در کازرون است.
مزیتی که جهرم و فسا سال هاست از آن بهره مندند و مردم کازرون از آن محروم.

با تشکر
پاسخ ها
محمدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
این که خواسته خیلی مناسبی است چرا منفی داده اید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
واقعا منم برام سواله. این سه نفری که منفی دادند چه فکری کردن؟
جوكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
2
4
انشااله كه همنطور باشد و هدف فقط خدمت ياشد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
3
4
کلامت ... است مواظب باش آقای محمدصادقی. از ... بترس. انسان را نابود می کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
6
7
زنده باد دهقان ناصرآبادی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
3
انشااله كه در كار هدفت الله باشد. من از مخالفين شما بودم به خاطر اينكه ... كرديد و با آقاي ... ...و... كرديد كه بر همه مردم فهيم كازرون اظهر من الشمس بود. ولي باز هم دعا مي كنم كه به كازرون اين شهر پرپر شده از قهر تنگ نظري برسيد تا نام نيكي از خود بر جاي بگذاريد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
3
5
پای کوبی در شب شهادت حضرت معصومه ان هم قبل از اعلام نتیجه واقعا تاسف بار است
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
لازم شما بدانید کسانی که در روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین ...میکردند همان کسانی بودند که از نماینده مجلس هشتم وکاندیدای رد صلاحیت شده توسط مردم در دوره نهم حمایت همه جانبه نمودند ومکرو ومکرالله والله خیرالماکرین
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
4
به امید یک شهرستان آباد و پیشرفته.در سایه علم و تکنولوژی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
7
8
بخدا حق به حق دار نرسيد
پاسخ ها
Saeed King
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
آره والا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
2
4
مشخص ميشود وقتي كه رفتي مجلس تمام نيروها را قلع وقم ميكني اخه ... ميبينيم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
5
نماينده منتخب مردم بايد اقدام به تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي در مورد مشكلات مختلف شهرستان كند و در اين كارگروه‌ها از كازروني‌هاي صاحب نظر در هر زمينه (بدون توجه به گرايش و سلايق سياسي آنها) استفاده كند و خودش نيز تسليم نظرات تخصصي اين كارگروه‌ها باشد. فقط در اين صورت است كه مي توان كازرون را ساخت.
ازادی خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
0
3
با سلام من اینکلامترا پرینت میگیرم تا در روز مورد نظر انها را در نماز جمعه بر جلویت بریزم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
26
3
مثل اینکه نمیدانی خواسته مردم قائمیه وکوهمره تبدیل به شهرستان شدن است ظاهرا قصدی نداری ؟
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
5
8
اين صحبتهايي كه جنابعالي در مورد نحوه كسب آرا ميفرماييد با نتايج بدست اومده از صندوقها در تضاده. آخه چطور ممكنه خشت كه تعداد كل واجدين شرايطش كمتر از 9000 هزار نفره تعداد آراء شما 17000 ميشه?
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
6
3
ای کاش واقعاً همین طور بود که در صحبت ها گفتید آقای دکتر اما مردم شاهد بودند که ... درضمن آقای دهقان در شهرستان غیر از خشت رای بالایی داشت و شما با رای خشت تنها وارد مجلس شدید آن هم ...
بیژن اژدری
|
Germany
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
5
5
درود بر نماینده منتخب مردم کازرون دکتر صادقی . من سالهاست خارج از کشور واز منتقدان رژیم بوده ام اما با مشاهده انتخاب شما از راه دور بیش از پیش متوجه خوسته های مردم منطقه شدم، سخنان شمارا دراین سایت هم خواندم بنابراین انتخاب شمارا به مردم منطقه تبریک وامید وارم درخدمت گذاری هموطنانمان چنانکه گفته ای موفق باشی. هموطنا بیطرف و دوست دار شهر وندان زاد گاهش.. بیژن اژدری از آلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
برو بابا خودتی وپی ان زدی میگی خارج از کشوری
Saeed King
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
lol
مردم از خنده
یه عمره ما از این کارا میکنییم
:دی
:))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
5
2
چه بگیم در کلام دکتر صادقی مشخص بود که بخش قایمیه را کاملا ... خواهد کرد همچنان که به این موضوع اشاره کرده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
5
6
بامحمدصادقی مجلس درخشان می شود.......
شهر وروستامهددلیران میشود........
شیر مردان دلیر کازرون وروستا.....
دین خودرابا محمدصادقی کردند ادا.........
بارش باران وعید واین بهار سبزرنگ.........
بامحمدصادقی هفت سین گردد رنگ رنگ.........
ای هواداران بساط جشن را بر پاکنید.............
بهر شاهین محمدصادقی غوغا کنید.........
اوچوشاهین درهوا ودشمنان اندر قفس.........
فجرامیدوصال یارنزدیک است وبس.........
ای محمد صادقی مهرت به دلها نقش بست...........
بازهم شاهین ما بر کرسی مجلس نشست..........
ای هواداران شاهین صد درود وصد سلام.............
چون محمدصادقی صادق ترین است یک کلام...........میرزایی ازکمارج
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
11
3
خواسته مردم قائمیه شهرستان شدن قائمیه است
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
4
1
بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند

چه باک، وقتی یقین داریم که پروانه میشویم



: به انجام کارهای نیک ادامه دهید

حتی اگر دیگران آنها را به نام خویش ادعا کنند

کارهای شما پیشکشی ست به خدا

و هیچ کس نمی تواند ” خدا “ را فریب دهد .

زنده باد دهقان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
4
6
ما تو دوره ی هفتم چیزی از عملکرد آقای محمد صادقی ندیدیم.با وجود پزشک بودنش هیچ کاری برای بیمارستان کازرون نکرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
4
10
من به اين قسمت از سخنان آقاي محمدصادقي اشكال جدي دارم. اينكه مي‌گويد:
«بنده اگر وارد عرصه انتخابات شدم آمده‌­ام كه نشان دهم اسلام مي­‌تواند جامعه را اداره كند.»
شما چه ارتباطي با اسلام داري؟ آيا شما نماينده اسلام هستي و ديگران نماينده غير اسلام؟ چرا عملكرد خودتان را از همين حالا به اسلام گره مي زنيد؟ شما بگو من آمده ام به مردم خدمت كنم اميدوارم كه بتوانم و موفق بشوم اما اگر نتوانستم اگر ضعيف بودم اين عيب از من است نه از اسلام. شما چرا بر عكس مي گويي؟! چرا مي‌گويي آمده‌­ام كه نشان دهم اسلام مي­‌تواند جامعه را اداره كند! اين حرف را بايد مجموعه حكومت اسلامي در عمل ثابت كند نه اينكه شما با اين ادبيات بگوييد!
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
2
7
جناب اقاي محمدصادقي پيروزيت راتبريك ميگويم .خيلي كارها هست كه بايدانجام دهي.اين ...1- قدرت بودجه گرفتن براي تونل محرم رانداشت2-قدرت گرفتن 300مليون براي روشنايي تونلهاي كازرون به شيرازرانداشت3-بيمارستان دانشگاه كه شماتصويبش كرده بوديد وبايد سال88تمام ميشدبه جهت سهل انگاري نماينده هنوز خاتمه نيافته4-دانشگاه بدهكاراست5-بيمارستاني كه شما باسختي بدهي ان رارفع كرديددوباره بدهكاراست6-سدنرگسي هيچ پيشرفتي ندارد7-پتروشيمي هيچ پيشرفتي ندارد8-درياچه پريشان بي اب است نماينده هم كه دستورساخت جاده برروي انراداد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
4
2
بي سوادي كه نوشتي نماينده قبلي كاري نكرد برو تحقيق كن تا بدوني جاده اي كه افتتاح ميشه بوجه نميدن براش كه دهقان تونست براش بوجه بگيره فقط خواستن افتتاح كنه بگه من جاده ساختم نه بابا همه ميدونن با اين جاده اي كه داره نشين ميكنه يا تونل محرم ببين چقدر آن را كاركردن برو نگاه كن يا بيمارستان و دانشگاه ما نمي دونيم دكتر پلاستيك چيش به نماينده شهر ها ها ها ها ها ها ها
امیددهقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
4
3
اگرحساب کنیدمیبینید آقای محمدصادقی فقط به دویاسه هزاررای منطقه خشت نیازداشتنددرجاهای دیگررای ایشان اضافه شده بود مقایسه ای بادوره هشتم داشته باشید متوجه میشوید که شایعات درمورد رای منطقه خشت صحت ندارد
صمیمی از کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
6
1
به برادران محترم حزب موتلفه و اصول گرایان کازرون تبریک عرض می کنیم چون تا به حال نمی دانستیم آقای محمدصادقی از دوستان نزدیک و خانوادگی و هم اتاقی آقای بادآهنگ بوده اند . اگر این مساله صحت داشته باشد پس بایستی اعتراف نمود که دوستان اصول گرا و اصلاح طلب در پشت پرده هم کاسه هستند خدا به فریاد مردمی برسد که تا به حال تصور می کردند این ها از هم جدا هستند . به راستی چه طور می شود که اصلاح طلب های وابسته به باند سبز ها و برادران مورد حمایت متدینین در پشت صحنه با هم باشند ولی ... . خدایا به فریاد این ملت مظلوم برس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
واقعا که برات متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
5
یکی هست به ما بگه چرا تونل محرم بعد از انتخابات تعطیل شده سایت محترم پیگیری پیگیری........
دلسوزچنارشاهيجان وكوهمره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
7
1
دكترعزيزهمانطوركه قائميه رازودترازخشت بخش كردندآن رازودترازخشت شهرستان خواهدنمود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
3
بالاده میخواهد شهرستان شود.قائمیه می خواهد شهرستان شود چون پتانسیل بالائی دارنداگرفردا شنیدید که قلعه خواست استان ویاپایتخت شود تعجب نکنید!!!.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
0
3
ای کاش همه وهمه درهر زمان ومکان مواظب باشیم که فردای قیامت باید پاسخگوامام وشهدا باشیم
آقای دکترمحمد صادقی روی صندلی( مجلس) زست گرفتن وگفتن این مطالب دردی را دوا نمی کند به شما من کمترین توصیه میکنم که فقط وفقط به این مردم تکیه کنیدودائم در بین این مردم حضوری فعال داشته باشیداز مر کز شهرستان گرفته تا روستاهای دورافتاده فراموشتان نشود که افرادی به شما اعماد کردند که بعضامحتاج نان شبشان هستند وبه دستان پینه بسته کارگری بنگرکه با تمام خستگی به پای صندوق رای آمد پس روی صندلی سبز مجلس هر ساعت و هر زمان تکیه دادی هرگز یادتان نرود که هزاران چشم به عملکردشما دوخته شده است .
والسلام علی من اتبع الهدی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵