پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۹۰
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷
خطیب نماز جمعه کازرون خبر داد:
امام جمعه کازرون به اصلاح تعرفه برق کازرون تا قبل از تابستان آینده اشاره کرد و گفت: با جلساتی که با مسئولان وزارت نیرو داشتیم قول داده شده است تا که در این مدت این مشکل حل شود

امام جمعه کازرون گفت: امروزه ضرورت وحدت بین امت اسلامی بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون ضمن گرامی‌داشت دهه مبارکه فجر و فرا رسیدن سالروز ولادت ‍‍‍پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت در سخنانی اظهار داشت: زندگی پیامبر اسلام سراسر پند و عبرت بوده و تاریخچه زندگی آن پیامبر عظیم‌الشان بسیار عجیب است.

وی افزود: بر خلاف اظهارات برخی فرقه‌های اهل سنت و فرقه ضاله وهابیت پیامبر از بهترین و پاک‌ترین خانواده به دنیا آمد و اجداد آن بزرگوار همگی موحد و خداپرست بوده‌اند.

امام جمعه کازرون گفت: تمام مسلمانان در سالروز میلاد نبی اکرم که به ابتکار امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است باید به جشن و سرور بپردازند.

خرسند در ادامه از اقشار مختلف مردم دعوت کرد در محافلی که به مناسبت دهه فجر و ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) برگزار می‌شود مشارکت جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروزه وحدت میان امت اسلامی امری ضروری است گفت: این امر به ویژه در کشورهایی که بیداری اسلامی در آنها به وقوع پیوسته است برای رسیدن به نتیجه مطلوب بیداریشان به وحدت بیشتر نیازمند هستند.

خطیب نماز جمعه کازرون با اشاره به اینکه تمام مسلمانان بر روی قرآن و اسلام و پیامبر و محبت اهل بیت اختلاف نظر دارند خاطرنشان کرد: این اختلاف نظرها نباید در وحدت آنها موانع به وجود بیاورد و بهانه به دست عوامل خارجی و توطئه دشمنان و دنیای استکبار که وحدت مسلمانان را نمی‌خواهند بدهند.

خرسند ابراز داشت: دشمنان اسلام دلسوز شیعه و سنی نیستند بلکه آنها با اصل اسلام مخالف هستند و هیچ‌گاه وحدت مسلمانان را نمی‌خواهند بنابراین  نباید با اظهاراتمان و بی‌حرمتی به یکدیگر آب به آسیاب دشمن بریزیم.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنانش گفت: دهه فجر امسال متقارن شده است با میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام صادق (ع) بنابراین باید هرچه باشکوه‌تر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.

وی اضافه کرد: سخنرانان و اساتید دانشگاه‌ها و مدارس باید وضعیت فعلی انقلاب را با قبل از آن مقایسه کنند و نسل جدید را به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های حیرت‌انگیز جمهوری اسلامی آشنا سازند.

خرسند در ادامه نیز با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در تمام مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیشرفت چشم‌گیری داشته است گفت: در قبل از انقلاب این کشور زیر سلطه کامل انگلیس و آمریکا قرار داشت و به یک کشوری فقیر و وابسته و حیاط خلوت خودشان در آمده بود.

خطیب نماز جمعه کازرون خاطرنشان کرد: دهه فجر دهه عزت و سربلندی ملت ایران است بنابراین باید همیشه گرامی داشته شود.

وی  انتخابات را برجسته‌ترین جلوه مشارکت ملت ایران در سرنوشت خودشان عنوان کرد و اظهار داشت: این مشارکت از برکات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در این راستا ملت ما نباید به سرنوشت کشورشان بی‌تفاوت باشند.

خرسند اضافه کرد: انتخابات بیش روی  باید در یک فضای سالم و رقابتی برگزار شود و نامزدها نیز از سیاه‌نمایی کردن و هتک حرمت به یک دیگر بپرهیزند.

امام جمعه کازرون در پایان به اصلاح تعرفه برق کازرون تا قبل از تابستان آینده اشاره کرد و گفت: با جلساتی که با مسئولان وزارت نیرو داشتیم قول داده شده است تا که در این مدت این مشکل حل شود.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
حالا همشهریهای عزیز بگین اقای دهقان کاری انجام نداده.چند نماینده قبلی قول داد اما عملی نشد.
افشین
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
امان از دست انتخابات ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
باتشکر از تلاشهای امام جمعه محترم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
عجب!!!!
مگه آقاي دهقان هم تو مجلس بوده!!!!
من كه تو اين چند ساله نشنيدم تو مجلس حرفي زده باشه يا به چيزي ايرادي گرفته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
این خبر را که خودتون 1ماه .2ماه پیش خودتون در سایت زده بودید و آقای دهقان قبلا این کار را برای مردم شریف کازرون کرده بود و آقای دهقان برای رفع مشکلات مردم کازرون دست به هر کاری میزند اینست یک نماینده موفق و مردمی
شادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
0
آقاي دهقان اهل اين حرفها نيست.مگه كسي كه همش تو فاتحه و عروسيه وقت ميكنه دنبال اين كارها بره. در ثاني حرف دهقان پيش هيچ مقام كشوري خريدار نداره.
دلسوز انر‍‍ژي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
1
0
با عرض سلام خدمت آقاي خرسند
آقاي خرسند شما با اين عمل منابع كشور را به سمت اسراف سوق دادين.بايد خدمت شما عرض نمايم در شهر كازرون اول بايد از دريچه فرهنگ بهينه سازي وارد شد و مردم را با مقوله صرفه جويي آشنا كرد،بعد از كار كارشناسي و نتيجه هاي بدست آمده چنين تقاضاي را از مسئولين داشت،بيش از 90 درصد از مصرف كنندگان ما در مصرف انر‍ي اسراف مي كنند. اميدوارم به اين مسائل از نديدگاههاي تخصصي استفاده شود نه سطحي،نتيجه اين نگاههاي سطحي در شهرستان كازرون در بعدهاي مختلف مشكلات جدي را خلق كرده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
0
شما همشهری عزیز تبلیغ نامزد خودتون را انجام دهید نه اقای دهقان را تخریب بکنید.این به دور از معرفت و ادب هست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
1
این نکته که حاج آقا فرمودند طنز جالبی هست ای روزها همه دارند از اینگونه ادعاها می کنند اما حقیقت اینه که دو ماه پیش جواب آنها داده شده بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳