پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۷۳
تعداد نظرات: ۳۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۹
آيت الله ايماني (نماينده ولي فقيه در استان فارس):
ما اجازه نمی دهیم انتخاباتمان سیاسی امنیتی و اقتصادی شود وزرا و دولتمردان ما باید به فکر مردم باشند و مشکلات اقتصادی را بهانه نکنند تا اعتماد مردم از بین برود این انتخابات باید با بصیرت و بیداری مسئولین و کاندیداها دنبال شود.
به گزارش روابط عمومی نهاد نماینده مقام معظم رهبری در استان نماز عبادی سیاسی جمعه شیراز به امامت حضرت آیت الله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز و با حضور مردم مومن و انقلابی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در مصلای بزرگ جمعه اقامه گردید.

خطبه اول : 

آیت الله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه اول نماز جمعه پس از توصیه به رعایت تقوی و پرهیز از محرمات اظهار داشتند: پیامبر اسلام(ص) شاهد و مهیمن برکتب رسولان قبلی و موید راه پیامبران پیش از خود است.قرآن برترین کتاب تا روز قیامت و محمد(ص) برترین انسانها تا به روز قیامت است.پیامبر ما گواه برعملکرد و موضع گیری پیامبران و اوصیاء الهی است.رسول گرامی اسلام (ص) مظهر نام پروردگار عالم و مظهر اسمی از اسماء حسنای الهی است. تمام اسماء جمال و جلال پروردگار انوار درخشانی هستند که عوالم مادی و تاریک را با نور خود روشن می سازند و انبیاء هر یک مصداقی از انوار الهی در این جهان هستند.

امام جمعه شیراز در ادامه افزود: پیامبر اسلام(ص) نماد عالی ترین و کامل ترین و زیباترین اسم از اسماء الهی است و آن آیات پایانی سوره حشر است که خداوند با واژه مقدس "هو" معرفی شده است.هو از عظیم ترین اسمها از مجموع اسمهای الهی ست و پیامبر ما مظهر این اسم است. لیس کمثله شیء یعنی مثل او کسی نیست . خداوند در عالم آفرینش هیچ کس را مثل پیامبر ما نیافریده است.آیه چهارم سوره توحید نیز اینچنین است: و لم یکن له کفوا احد که پیامبر خدا نیز مظهر این نام است در این جهان. در عالم غیب و شهود و در اول و آخر جهان و در باطن و ظاهر جهان همانندی چون پیامبر خدا محمد مصطفی (ص) نیست. کتاب پیامبر ما مهیمن سایر کتب آسمانی و خود ختم پیامبران الهی است و کمالات گذشتگان و آیندگان را صاحب است لذا مثل پیامبر در نشئه خلقت کسی پیدا نمی شود همچنان که برای خدا مثال و مانندی نیست برای رسول خدا نیز چه در بین ملائکه و انس و جن و خوبان مثال و مانندی دیده نمی شود.

نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز افزودند: در سوره آل عمران نیز مصداقی دیگر از نماد و مظهر واژه "هو" یعنی رسول گرامی اسلام (ص) آمده است. پروردگارا دعای خیر و استغفار این پیامبر را که برتر از تمام موجودات عالم است و برای ما افتخار بزرگیست ، شامل حال ما بفرما.

خطبه دوم: 

خطیب جمعه شیراز در خطبه دوم نماز جمعه پس از توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات و ادای سلام به پیشگاه مبارک و مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه هدی صلوات الله علیهم اجمعین اظهار داشتند: روز هشتم ربیع الاول روز شهادت امام یازدهم امام حسن عسکری در سال 260 هجری قمری است . ایشان می فرمایند: کاش ما را به گناهی کوچک مجازات می کردند چرا که گناه را نباید سبک و حقیر شمرد . گناه چه صغیره و چه کبیره باشد جرا ت بر خدا بوده و جسارت در محضر اوست.فردی که گناهی کوچک مرتکب شود سراغ گناه بزرگتر نیز می رود. غرور اجازه نمی دهد ما شرک را بفهمیم .شرک مخفی تر از حرکت مورچه سیاه روی گلیم سیاه در شبی تاریک است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی فارس گفت : امام حسن عسکری (ع) به ما می فرماید به اعمال خوب خود مغرور نشوید. انسان باید خود را به خدا بسپارد و از او کمک بگیرد .

پیامبر (ص) می فرمود: ای خدا یک چشم بر هم زدن هم ما را به خودمان وا مگذار . ما در هر حال باید به خدا اعتماد کنیم و به او متکی باشیم و به خود و امکانات خود توجهی نداشته باشیم . روز دوازدهم بهمن آغاز دهه مبارک فجر و روز ورود امام راحل به میهن است لذا مسئولان استان باید به این ایام توجه داشته باشند و برنامه ریزی دقیق و مناسبی در روز 12 و 22 بهمن داشته باشند.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه شیراز یادآور شد : از خداوند بزرگ بخاطر عزاداری های ماه محرم و صفر سپاسگزاریم. امیدواریم عبادات شما مومنین مورد قبول حضرت حق باشد. 

در هفته اخیر آمریکا و اتحادیه اروپا بانک مرکزی و نفت ما را تحریم کردند. بالاخره ما سی و دو سال است که در تحریم زندگی کرده و رشد نموده ایم . همه چیز ما در سایه تحریمها بدست آمده است. این تحریمها نیز مثل سایر تحریمها اگر عملیاتی شود برای ما مفید است چون ما بیشتر به خودمان می آییم اروپا فقط 18 درصد نفت ما را می خرد و اثر چندانی بر اقتصاد ما نمی گذارد نفت مرغوب ما در کشورهای آسیا یی مشتران خوبی دارد . این کار اروپا بازار نفت را ملتهب کرد اروپا با این شرایط بحرانی اقتصاد خود باید نفت گرانتر بخرد . 

مقام معظم رهبری فرموده اند:اقتصاد ایران نباید متکی به نفت باشد ما باید فراورده های نفتی خود را افزایش دهیم. 

شما اروپائیان در کشور خود و در آمریکا مشکلات زیادی دارید 99 درصد ملت های آمریکا و اروپا گرفتار یک درصد متمول و ثروتمند در این کشور ها هستند. اگر آمریکا و اروپا تمام کشور ها را مجبور کنند از ما نفت نخرند وقتی ما نتوانیم نفتمان را بفروشیم هیچ همسایه ما نیز حق صدور و فروش نفت خود را ندارند تنگه هرمز را می بندیم چرا که این تنگه یک تنگه ایرانی است 21 درصد نفت دنیا از این تنگه عبور می کند و اگر لازم باشد ما آن را می بندیم . کشتی های ما اگر نا امن شد ما همه جا را ناامن می کنیم .

ایشان در ادامه فرمودند: هفته گذشته به مباحث انتخابات پرداختیم . اهمیت این اتخابات را همه می دانند این اتخابات پس از فتنه 88 است و دنیا آن را رصد می کند این انتخابات با خیزش اسلامی همراه است دنیای اسلام به این انتخابات نگاه می کند و لذا انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی از هر نظر مهم است .

اروپا و آمریکا بدنبال ایجاد حوادثی در ایران هستند و ملت نباید اجازه دهند افکار مریض آنها وارد کشور شود. دشمن ما قدرت رهبری و نظام را در تبدیل تهدید ها به فرصت ها دیده است و می داند که رهبری انقلاب یک تنه چشم فتنه را کور کرد و از این فتنه به عنوان یک فرصت برای سازندگی استفاده برده است. آنها درصددند اعتماد مردم را به رهبری و نظام بر هم بریزند و پیاده نظام آنها در داخل و خارج فعالند.

آیت الله ایمانی فرمودند: ما اجازه نمی دهیم انتخاباتمان سیاسی امنیتی و اقتصادی شود وزرا و دولتمردان ما باید به فکر مردم باشند و مشکلات اقتصادی را بهانه نکنند تا اعتماد مردم از بین برود این انتخابات باید با بصیرت و بیداری مسئولین و کاندیداها دنبال شود. 

ایشان در پایان خطبه دوم خواستار هر چه با شکوه تر برگزارشدن جشنهای دهه فجر انقلاب اسلامی در فارس شدند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
بعضی از کاندیده ها در چند سنخنرانی خود گفتند قبلا که بنده نماینده بودم پیش رهبر رفتم و گفتم بیا و او گفت میایم و مردم نفهمیدند که چجوری رهبر بعد از 20 سال آمد من میخوام بگم که رهبر ما آنقدر شخصیتی بزرگ دارد که آمثالی مانند دکتر صادقی را نیازی ندارند که در مورد رهبر تصمیم بگیرند و رهبر طبق برنامه سالانه خود به استان ها و شهرستانها میرود .و محمد صادقی خودت را قاطی این مسائل بزرگ نکن چونکه برای شما خیلی خیلی بزرگ است و برو دماغ عمل کن مجلس ما دکتر زیبایی نمی خواهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
بعضی از کاندیده ها در چند سنخنرانی خود گفتند قبلا که بنده نماینده بودم پیش رهبر رفتم و گفتم بیا و او گفت میایم و مردم نفهمیدند که چجوری رهبر بعد از 20 سال آمد من میخوام بگم که رهبر ما آنقدر شخصیتی بزرگ دارد که آمثالی مانند دکتر صادقی را نیازی ندارند که در مورد رهبر تصمیم بگیرند و رهبر طبق برنامه سالانه خود به استان ها و شهرستانها میرود .و محمد صادقی خودت را قاطی این مسائل بزرگ نکن چونکه برای شما خیلی خیلی بزرگ است و برو دماغ عمل کن مجلس ما دکتر زیبایی نمی خواهد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
بنده در مورد اون افرادی که میگن آقای دهقان در مجلس غیبت داشته اند """" باید بگم که هر چقدر یک دانش آموز خوب و درس خوان در سر کلاس ها حاضر نشود باز هم برای امتحان پایانی خود نمره 20 میگیرد و دانش آموزی مغرور و تنبل تنبل که سر همه کلاس ها رفته باشد امتحان پایانی خود را هم 10 نمیگیرد مانند همین انتخابات گذشته که مرد فردی با لیاقت مانند آقای دهقان را انتخاب کردند و باید از آنهایی که این شایعه را کردند بپرسید که به بیش از 160 کشور خارجی رفتند ،رفتن اونجا چکار کنند حالا ما بگیم 60 ماموریت هم رفته باشند 100کشور دیگر رفته بودند چکار کنند؟""""""
دهقان ناصرابادی من به عنوان یک خشتی از شما حمایت میکنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
تنها کاندیدی که بدون وابستگی به مراکز قدرت و بدون ریخت و پاشهای بی مورد و دادن وعده های به قول معروف سر خرمنی عزم خود را برای اباد کردن کازرون جزم کرده فقط دکتر هوشمند است که ما مردم شهر کازرون قدرتمندانه حمایت خود را از این انسان شریف اعلام مینماییم. به امید سربلندیه کازرون بزرگ
محمدحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
منم در جواب دوستمن بايد يگم مثل هميشه به اين دكتر مظلوم دروغ ميبنديد. از خدا بترسيد. من با شناختي كه از ايشان دارم از همين جا ميگويم سخن ايشان در اين خصوص كذب محض است. اگر مرد هستيد از توانمنديهاي كانديداي خودتان كه احتمالاً همان ضعيفترين نماينده شهرستان كازرون در اين 30 ساله(منظورم رو همه ميدونيد ديگه نه بزار يه بار ديگه بگم آقققققاي دهقان) بگيد.هرچند مطمئن باشيد چيزي پيدا نميكنيد جزء شعار و شعار بدون عمل.
کورش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
سید حسن نصرالله زنده باشه ما با سید حسن هستیم محمدصادقی سینه چاک سید حسن نماینده مجلس هفتم
ياور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
اول از حرف ايشان در مورد سفرخارجي دكتر محمدصادقي 5 دقيقه خنديدم. بابا اين دوستمون يا شمردن بلد نيست يا نميدونه خارج كجاست. و سفر خارجي چيه. خدا وكيلي ميدوني 160 سفر يعني چقدر اونم به خارج؟؟؟؟؟؟؟ خيليه ها نه؟ آخه چرا اينقدر تابلو دروغ ميگيد؟ 4 سال پيش بهتر دروغ ميداديد و تهمت به دكتر مظلوم محمدصادقي مي زديد. امسال از بس كه وضعتون خرابه دروغهاتونم شاخدار شده . يه چيز ميگم تا دروغ ايشان كه از اول هم مسخربوده رو تر بشه . اگر يك نماينده 4 سال در مجلس باشه و از روز اول شروع كنه به سفر خارجي رفتن (دقت كنيد از روز اول اول ) و هر سال 365 روز باشه كلاً 1460روز خواهيم داشت و طبق دروغ اين آقا محمدصادقي 160 سفر خارجي رفته (چقدر جكه خداوكيلي) پس اگر 1460 را بر 160 سفر خارجي تقسيم كنيم ، نتيجه ميگيريم دكتر مظلوم محمدصادقي هر 9 روز يك سفر خارجي رفته و بايد توجه داشت كه تمام سفرها 1 روزه باشه و اگر بيشتر در كشورهاي ديگر اطراق كنه ، بازه زماني بين سفرها كمتر مي شه و در هر 5 يا 6 روز ايشان بايد به سفر خارجي بره. ما همه آدم هستيم . عقل داريم و مي فهميم سفر رفتن چيه و چه مشقاتي داره برادر.اصلاً كسي هست كه بتونه اين حرف آقاي دروغگو را باور كند؟ كسي هست بتونه توي ايران خودمون، دنيا هم پيشكش ، هر 5-6 روز بره سفر؟ ويزا گرفتن اونم از كشورهايي كه به ايرانيها به راحتي ويزا نميدن ، بليط گرفتن و ... چي ميشه؟ باور كنيد خيلي انسانهاي بدبختي هستيد كه فقط نشسته ايد و در مورد انسانهاي مخلص خداوند امثال دكترمحمدصادقي ، رضازاده و غيره شايعه سازي مي كنيد. ولي بدانيد اين دروغهاي شما پل اعتماد مردم به شما را خراب كرده و بر حقانيت و مظلوميت دكترمحمدصادقي تاييد و بر همگان ثابت نموده است.پس همچنان دروغ بنويسيد...............
حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
مدتي است كه مي بينيم در پيامهاي مختلف موضوعاتي كذب را به دكتر محمدصادقي نسبت مي دهند و خود را از طرفداران آقاي دهقان معرفي ميكنند و در ادامه مينويسند از خشت هستيم و خواجه جمالي(زادگاه دكتر محمدصادقي-- دروغ هايي تو روز روشن!!). اين كه اين آقايان هر چه مي نويسند عليه دكتر خود را خشتي معرفي مي كنند فقط و فقط براي بزرگنمايي است كه بگويند در خشت وضع محمدصادقي خوب نيست و دهقان راي دارد . 4 سال پيش هم گفتند محمدصادقي در خشت مخالف دارد و رايش خوب نيست ولي بعد از شمارش آرا مشخص شد ايشان در خشت 96 درصد آرا را داشته است و باز هم روسياهي به ذغال ماند و دروغ آقايان هميشه دروغگو به خودشان برگشت. امسال جو خشت و حتي كنارتخته و كمارج نسبت به 4 سال گذشته بسيار بسيار يكدست تر و همدل تر شده است. كساني كه كمي با خشت و مردمش آشنايي دارند مي توانند حرف بنده را تاييد كنند . قطعاً امسال دكتر محمدصادقي با حمايت واقعاً غرورآفرين مردم خشت و كنارتخته مواجه خواهد شد كه نسبت به ادوار گدشته بي نظير خواهد بود. پس اينقدر سعي نكنيد كه جو خشت را عليه دكتر نشان دهيد ، نه از اين خبرها نيست نه تنها خشت بلكه به صراحت ميگويم وضعيت الان دكتر محمدصادقي در تمامي مناطق بسيار عاليست و انشالله امسال ايشان با راي بسيار خوبي به مجلس راه خواهند يافت. اندكي صبر سحر نزديك است.
نوذر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
مي گويند صندلي آقاي دهقان تو مجلس سالم ترين و نو ترين صندلي در مجلس است. مي دونيد چرا ؟اگه گفتيد جايزه داريد؟ مي دونم همه جوابشو ميدونن ولي بزار خودم هم بگم. آخه آقاي دهقان اصلي تو مجلس نبوده كه رو صندليش بشينه . غيبت و غيبت اصلي ترين كارش بوده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
کلاغ......پر......
کفتر.....پر.......
دروغ.....پر......
شاهین.......پر......
اميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
احسنت بر اين دوستمون با اين توضيح بسيار قانع كننده در مورد سفر و رو كردن دروغهاي تمام نشدني برخي مغرضان كه خوذ را طرفدار آقاي دهقان معرفي ميكنند. خوب راست ميگه دروغ به اين بزرگي چرا مينويسيد. فكر كرديد مردم نميفهمند . بابا 4 سال كازرون را به عقب برديد و چيزي نگفتيم ولي ديگه حوصلمون را سر برديد. راست ميگيد در مورد كارهاي نكرده آقاي دهقان بنويسيد و اينقدر دروغ در مورد آقاي محمدصادقي كه الحق مظلوم است ننويسيد. آقاي دهقان و طرفداراش چونكه هيچكسي تو دولت و مسئولين كشوري تحويلشون نميگيره سعي ميكنند افتخارات ديگران را زير سوال ببرند. آقاي دهقان قول ميدم خودم ببرمت خارج اونم هر 5 روز يكبار.كجا بريم؟؟
صندلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
افتخار بزرگي براي كازرون
ميگن قراره صندليهاي مجلس را عوض كنند و بفروشند ، 289 صندلي از 290 تا را بعنوان دست دوم قراره بدهند سمساري و يكيشون را كه سالم مونده بعنوان صندلي نو بفروشند. اين صندلي متعلق به كسي نيست جزء نماينده دلاور هميشه غايبمان آقاي دهقان. صندلي ايشون بعد از 4 سال هنوز نو نو مونده و كارنكردست. اين هم افتخاري ديگر براي كازرون.
ولایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
دوستان ، همه کاندیداها بخصوص کسانی که از فیلتر شورای محترم نگهبان بگذرد ،افتخار نظام هستند ، آنها را تخریب نکنید ، انشاءالله که هدف همه آنها خدمت به مردم همیشه در صحنه انقلاب است . ضمناً طبق آیین نامه داخلی مجلس هیچ نماینده ای نمیتواند بیش از 30 جلسه  غیبت داشته باشد و غیبت بیش از 30 جلسه به منزله استعفاء از مجلس است ، پس به شایعات دامن زده نشود و حضور در صحنه انتخابات را ملاک اصلی قرار دهیم و انتخاب اصلح
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
شما که خودتون رو باختید چرا اسم آقای دهقان را می آورید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
مجلس به بالا نشستن و نشون دادن در رسانه ها نیست و به انجام دادن کار مردم است چون مردم هستند که نماینده را انتخاب میکنند و نه مسولین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
من یه مطلبی را باید به شما بگم همین حالا بهتون تبریک میگم و نگذاشتین فرماندار برای کازرون کار کند و عوضش کردین از طرفی اومدین بخشدار خشت هم عوض کردین ولی خدا با راست گویان است دیدار نوشتاری ما 13 اسفند در همین سایت
باز هم میگم آقای دهقان حمایتت میکنیم و من به عنوان یک خشتی نمی گذارم افرادی مانند ،بذرافشان و حاج آقا عباسی و حمیدی به شما توهین کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
امام صادق میفرماید: انسان دروغگو و کسی که به مردم تهمت میزند را دور شهر بچرخانید و شلاق بزنید(حالا اقای فلانی هی دور شهر بگرد و دروغ بگو
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
شاهين پرواز كن در مجلس باز كن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
کازرون نمای عزیز، دوستان آگاه، من منظور آیت الله ایمانی را از این جمله نفهمیدم لطفا من را توجیه کنید "ما اجازه نمی دهیم انتخاباتمان سیاسی امنیتی و اقتصادی شود" !!! این یعنی چی؟ مگر فلسفۀ وجودی انتخابات مشارکت سیاسی مردم در امور مملکت نیست؟ پس چطور ایشان می گویند ما نمی گداریم انتخاباتمان سیاسی شود. اگر انتخابات نباید سیاسی، اقتصادی و امنیتی بشود پس چگونه باید بشود؟ نظامی؟؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
آقای دکتر صادقی بیاینند وبا اقای دهقان مناظره داشته باشند تا مردم قضاوت کنند که چه کسی برای قائمیه وکوهمره کارهای خوبی را انجام داده است آقای صادقی دانشگاه ÷یام نور را به خشت بردند والان به دلیل اینکه کسی انجا دانشگاه نمی رود تعطیل شده بیمارستان سهمیه قائمیه را به خشت برده ونهایتا سعی دارد خشت را به شهرستان تبدیل کند مردم قائمیه باید بیدار شوند روزهای سرنوشت سازی است..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
تخریب نکنید
عزیزان کازرونی اینهمه تخریب برای چه؟
همیشه همینطور بوده،متاسفانه شهرستان کازرون با اینهمه قدمت از نظر میدیریتی ئچار بحران شده،امیدوارم در این دوره از انتخابات مردم کازرون با دید باز تصمیم بگیرند،عملکرد آقای محمد صادقی و آقای دهقان در دفتر خاطرات مردم کازرون ثبت است،نیازی به دفاع و توجیه نیست،عزیزان کازرون ما از نظر جرم و قتل در استان اول شد؟؟؟در بیکاری اول؟؟؟در بد اخلاقی اول؟؟؟ اینها همه درد است،چرا در این شهر باید رییس دانشگاه 3 بار در 4 سال عوض شود؟؟؟چراااا؟؟؟ چرا بی مدیریتی در ساختارهای سازمانی این شهر سر به آسمان گذاشته؟
امیدوارم مردم این شهر در این دوره با نگاه باز انتخاب کنند تا 4 سال دیگر نگویند ای کاش؟؟؟
در این دوره کاندیدای خوب و با لیاقتی به میدان آماده اند از جمله جناب آقای دهقانفرد،که سابقه 22 سال حضور در سفارتحانه های محتلف را بر عهده داشته اند،امیدوارم مردم قدر این فرصتها را بدانند
هلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
0
0
ما مردم شهرستان کازرون هرگز به پتو و ایرانسل و ... رای نمیدهیم.
يار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
0
0
ممنون از اين دوستمون كه صحبت از بيمارستان قائميه ميكنه فكر كنم بنده خدا از خواب 4 ساله بيدار شده كه هنوز هم مثل مبتدي ها داره شايعه و دروغ مينويسه. داداش بيدار شو. مردم ديگه گول اين اراجيف را نميخورند.زماني كه از بين 27 بيمارستان پيشنهادي نمايندگان مختلف به وزارت بهداشت در مجلس هفتم ،فقط 6 بيمارستان تصويب شد كه دكترمحمدصادقي با زحمات فراوان و قدتمندانه موفق شد بيمارستانهاي خشت و فائميه را جزء 6 بيمارستان در سراسر كشور قرار دهد و اعتبار آنرا نيز تصويب كرد ليكن به مرحله اجرا كه رسيد دشمنان پيشرفت قائميه كه احساس خطر كردند با وجودي كه فردي خير زميني را قرار بود در اختيار ساخت بيمارستان قرار دهد با بي شرمي هر چه تمامتر ايشان را از اينكار پشيمان كردند و دكتر محمدصادقي و دكتر ايمانيه(رييس دانشگاه علوم پزشكي شيراز) منزل اين بنده خدا رفتند ليكن ايشان بعد از قول همراهي مجدداً با فتنه انگيزي طرفداران ... مواجه ميشد و منصرف ميگرديد و اين شد كه قائميه عزيز با لطمه آقاي ... مواجه شد و با اينكار جوانان بسياري در جاده هاي اين بخش بدليل حماقت هاي آقاي ... از بين ميروند. شيطنتهاي بسياري عليه دكتر مظلوم در انتخابات 4 سال پيش شد كه اين يكي از آنها بود و اين آقا تازه يادش اومده باز مثل گذشته هذيان بگويد.مردم قائميه بعد از 4 سال كه گذشت و ابرهاي دروغ و اتهام كه طرفداران ... بر سر دكتر مظلوم محمدصادقي آورده بودند، كنار رفت فهميدند از جناخ آقاي ... ضربه خوردند. آقاي ...ميترسيد اين بيمارستان برگ برنده اي براي محمدصادقي شود و حاضر بود كفن كردن جوانان قائميه را ببيند ولي بيمارستان به نام محمدصادقي ساخته نشود.در حاليكه محمدصادقي براي رضاي خدا كار ميكرد و آقاي ... براي رضاي دوستان و جيبشان. يك سوال از افكار عمومي : دكتر كه عرضه داشت اين بيمارستان را تصويب كند چرا آقاي ... عرضه ساختنش را نداشت؟؟
سلیم
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
0
0
سلام دوستان
تعصب و تخریب هم دیگر را کنار بگذارید.
کمی تحقیق کنید و صادقانه حرف بزنید.
بنده برای دکتر محمد صادقی احترام زیادی قائل هستم و ایشان را لایق پست های بالا می دانم چود فردی علمی و با ایمان هستند. به نظر من ایشان در پست سابقشان یعنی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می توانستند توانایی های خود را بیشتر به نمایش بگذارند. اما ایشان را در مقام نمایندگی مجلس زیاد مناسب نمی بینم، به این دلیل که با مشکلات مردم منطقه از نزدیک آشنا نیستند و خود در این مشکلات قرار نگرفته اند، البته خودشان هم تقسیری ندارند چون ایشان زیاد در منطقه کازرون زندگی نکرده اند.
آقای ناصر آبادی هم چون دوره قبل رای مردم را کسب کردند قابل احترام هستند، من ایشان را از نزدیک نمی شناسم و نمی توانم در مورد شخصیتشان نظر دهم، اما از رفتار و کار ها یشان می توان فهمید که در انجام وظیفه شان زیاد موفق نبوده اند چون رضایت مردم را نتوانستند جلب کنند. در ضمن هویت سیاسی ایشان هم زیاد روشن نیست.
من که میان کاندیدا ها مردمی تر و خاکی تر از دکتر هوشمند ندیدم. فردی که هیچ وقت اصالتش را فراموش نکرده و در میان مردم منطقه با همان زبان محلی صحبت می کنه، فردی که جوانان را خیلی دوست داره و ارتباط خوبی با آن ها داره، آنقدر با جوانان صمیمیست که گاهی اوقات میان آن ها به بازی فوتبال می پردازه. ایشان هیچ وقت فخر فروش نکرده و نمی کنند. فردی که با مشکلات اقتصادی، رفاهی و فرهنگی مردم منطقه آشناست چون از نزدیک خودش با آن ها دست و پنجه نرم کرده.
به امید انتخاب آگاهانه همه ما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
اقای محمد صادقی خان زاده است.من نمیدونم چطور ایشان صلاحیتش تایید میشه.اما یکی بنام دکتر هنرور 4 سال پیش در مرودشت بدلیل اینکه خان زاده است رد صلاحیت میشه.یکی باید نماینده مردم باشه که دلش بسوزه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
نمیدونم شما به چه چیز محمد صادقی افتخار میکنید ایا منشی شدن هم افتخار دارد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
0
0
زمانه عجیبی است هر کس میخواهد خودش را بزرگ کند میرود سراغ تخریب بزرگترین و شایسته ترین فرد. میروند و دکتر مظلوم محمدصادقی را هدف قرار میدهندو سعی میکنند او را تخریب کنند. آخه چرا؟ مگه کم برای کازرون زحمت کشید؟ همین جاده که جلوی مرگ عزیزان ما را میگیرد کم چیزی است؟ چرااینقدر به ایشان ظلم میکنید؟ دوستمون که خود را از طرفداران آقای هوشمند معرفی میکنه برای اینکه کاندیدای مورد علاقه خود را بزرگ کنه بدون هیچ مقدمه ای میره سراغ تخریب دکتر شاهین. اگر راست میگید، شما بهتر است در مورد آقای هوشمند بنویسید . اصلاً ایشان چکاره هست؟ اینکاره هست؟ بعید میدونم؟ نوشته ایشان با مشکلات مردم آشنا نیست. این هم از آن حرفهایی بود که هم خنده دار است و هم جای تاسف دارد. چطور کسی که چند بار متوالی در انتخابات شرکت کرده ، نماینده قدرتمندی برای شهرستان بوده و بسیاری از مشکلات مردم را حل کرده به مشکلات مردم آشنا نیست. اگر با ایشان در جلسه ای شرکت کنین از IQ بالای ایشان تعجب خواهید کرد . ایشان بسیاری از افراد در شهرستان و روستاها را به نام میشناسند . در تمام روستاهای شهرستان بارها و باها رفته و با گوشت و پوست خود مشکلات آنهارا لمس کرده بعذ شما میگویید با مشکلات آشنا نیست. اگر ایشان آشنا نیست پس کی آشناست. نکنه آقای هوشمند آشناست؟؟ اصلاً بگو ببینم آقای هوشمند اسم بخشهای شهرستان را میدونه (روستاها هم پپیشکش)؟؟
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
اول كه با اين حرفها نمي توني ارزش عضو هيئت رييسه بودن را از دكترمحمدصادقي كم كني. مهم اين است كه دكتر محمدصادقي با عنوان عضو هيئت رييسه سبب افتخار براي كازرون بود و مورد قبول 214 نماينده كه بيشترين راي را در بين تمامي اعضاء هيئت رييسه كسب نمود و اين يعني توانايي و مقبوليت در بين نمايندگان سراسر كشور. چه كنيم كه آقاي دهقان عضو هييت رييسه كميسيون قضايي با 12 عضو ميباشد كه همين كميسيون كوچوله 3 عضو كم دارد و بايد 15 نفر باشد كه همه بالاجبار داراي پست!!! هستند. حتماً اين افتخاره نهههههه؟؟
سيروس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
چند روز پيش به منطقه بخش مركزي رفته بودم و وقتي از بستگان وضعيت انتخابات را پرسيدم فقط و فقط از ... آقاي دهقان ميگفتند و مثل اينكه وضع آقاي دهقان در بخش مركزي اصلاً خوب نيست.
يوسف
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
به نظر بنده مقايسه محمدصادقي با دهقان يك اشتباه بزرگ و نابخشودني مي باشد. محمدصادقي بسيار توانمندتر و با خداتر و شجاعتر از امثال دهقان است.
ياور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
0
0
شهركازرون در اين دوره بيش از هميشه با محمدصادقي هست. يه بار گفتيم دهاتيه بهش راي نداديم.يه بار به خاطر باداهنگ راي نداديم ولي در واقع با عدم راي به محمدصادقي و انتخاب ديگران هميشه باعث عقب افتادگي خودمون شديم و با انتخاب امثال دهقان شهرمان را نابود كرديم. يكبار هم كه محمدصادقي راي آورد الحق شهرمان از بن بست خارج كرد و رونق در كسب و كار بوجود آمد، سد تصويب كرد ، نيروگاه سيكل تركيبي را گسترش داد، جاده هاي بسياري ساخت ولي باز
به خاطر مسئله بادآهنگ كه حالا فهميديم كار خود دهقان بود ولي به گردن محمدصادقي انداخت ، لج كرديم و بهش راي نداديم. ولي خدا بزرگه و تقاص اين كار را با دهقان بي عرضه از ما گرفت. اينبار ديگه گول نمي خوريم و به محمدصادقي كه عرضه داره و مرد عمله راي ميديم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
0
0
بعضی از کاندیده ها در چند سنخنرانی خود گفتند قبلا که بنده نماینده بودم پیش رهبر رفتم و گفتم بیا و او گفت میایم و مردم نفهمیدند که چجوری رهبر بعد از 20 سال آمد من میخوام بگم که رهبر ما آنقدر شخصیتی بزرگ دارد که آمثالی مانند دکتر صادقی را نیازی ندارند که در مورد رهبر تصمیم بگیرند و رهبر طبق برنامه سالانه خود به استان ها و شهرستانها میرود .و محمد صادقی خودت را قاطی این مسائل بزرگ نکن چونکه برای شما خیلی خیلی بزرگ است و برو دماغ عمل کن مجلس ما دکتر زیبایی نمی خواهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹