پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۴
در دهه پر فروغ فجر صورت می‌گیرد
به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس ، علی همت بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به میمنت ایام دهه مبارک فجر، کار واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیرم، جره و بالاده، چنارشاهیجان، سپیدان، پاسارگاد، کازرون، سده اقلید، زرین دشت و رستم آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز واگذاری زمین در 9 شهرک صنعتی جدید در این استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس ، علی همت بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به میمنت ایام دهه مبارک فجر، کار واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بیرم، جره و بالاده، چنارشاهیجان، سپیدان، پاسارگاد، کازرون، سده اقلید، زرین دشت و رستم آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای این شهرک‌های صنعتی بر اساس مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور و پس از اخذ مصوبه از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به انجام طرح‌های عمرانی و زیرساختی در این 9 شهرک جدید صنعتی بیان کرد: طرح‌های زیربنایی و زیرساختی متعددی در این شهرک‌ها به صورت اولویت فازبندی انجام شده است.

وی افزود: شهرک صنعتی بیرم به مساحت 42 هکتار، ناحیه صنعتی جره و بالاده به مساحت 25 هکتار، ناحیه صنعتی چنارشاهیجان به مساحت 20 هکتار، شهرک صنعتی بنگستان سپیدان3 به مساحت 54 هکتار، شهرک صنعتی پاسارگاد به مساحت 50 هکتار، شهرک صنعتی کازرون به مساحت 73 هکتار، ناحیه صنعتی سده اقلید به مساحت 49 هکتار، ناحیه صنعتی رستم به مساحت 34 هکتار و شهرک صنعتی زرین دشت نیز به مساحت 100 هکتار ایجاد شده است.

همت اضافه کرد: این شهرک‌ها و نواحی صنعتی جدید در مجموع ظرفیت استقرار 700 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی 6 هزار و 300 نفر را دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: با استقرار واحدهای صنعتی در این شهرک‌ها که در مناطق غیر برخوردار ایجاد شده‌اند شاهد رشد و توسعه صنعت در این مناطق و ایجاد اشتغال پایدار می‌شویم.

همت همچنین گفت: هم‌اکنون زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی در اکثر نقاط این استان فراهم است و با ایجاد شهرک‌های جدید صنعتی سایر مناطق فاقد شهرک صنعتی نیز از این مزیت برخوردار می‌شوند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
0
0
با سلام . شهرک صنعتی جدید کازرون، که نزدیک شهر و پشت بیمارستان است، قرار شد به جای دیگری انتقال یابد. جایی که تا شهر فاصله کافی داشته باشد و در آیتده برای آب و هوای شهر مشکل آفرین نباشد، پس کار به کجا رسید.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
0
0
کازرون یه شهرک صنعتی داره دومیش چه لزومی داره؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳