پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۴۴
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
در گفتگو با مهر عنوان شد:
رئیس اداره محیط زیست شهرستان کازرون شهرستان کازرون از احتمال گسترده شدن خودسوزی پریشان اظهار نگرانی کرد و گفت: این پدیده همچنان ادامه دارد. جمال خداپرست در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت خودسوزی دریاچه پریشان بیان کرد: حدود 20حفره در بستر دریاچه ایجاد شده که از این حفره ها دودهایی خارج می شود.

جمال خداپرست در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت خودسوزی دریاچه پریشان بیان کرد: حدود 20حفره در بستر دریاچه ایجاد شده که از این حفره ها دودهایی خارج می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نگرانیهایی پیرامون گسترده شدن این پدیده در دریاچه پریشان وجود دارد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کازرون در رابطه با اقدامات انجام شده برای مهار خودسوزی نیز گفت: در حال حاضر کانالی به عمق چهار متر در کنار این پدیده کشیده شده که حدود یک متر هم آب نیز در آن جاری است.

خودسوزی پریشان

خداپرست در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وضعیت دریاچه پریشان در حال حاضر به شدت بحرانی است، اظهار داشت: این دریاچه به کما رفته و زبان ندارد که مشکلات را بازگو کند فقط با این پدیده ها می خواهد مسئولان را نسبت به مشکلات بیدار کند.

وی با بیان اینکه پدیده مذکور در زیرزمین رخ داده، اظهار داشت: در این راستا مسئولان باید همت کرده تا هرچه سریعتر پریشان که دریاچه ای بین المللی است احیا شود در غیر این صورت این دریاچه به کلی نابود می شود.

رئیس محیط زیست شهرستان کازرون با اشاره به اینکه برای احیای دریاچه به بودجه کمی نیاز است، گفت: این پدیده ناشی از خشکسالی و برداشتهای بی رویه از آبهای زیرزمینی است و اگر برای مهار آن اقدامات لازم صورت نگیرد با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
ياور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
0
0
دوستمون گفته بود با كاري كه آقاي دهقان با درياچه كرده و در واقع اين درياچه را نابود كرده داغ دل درياچه به اين زوديها خوب نميشود. راست گفت آخه كجاي دنيا توي درياچه جاده خاكي مي زنند . اقتصاد گردشگري مردم كازرون را نابود كردي ، محيط زيست را نابود كردي آقاي ناصرآبادي. والله براي چند تا راي بيشتر تو انتخابات نكن نكن نكن.
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
0
برادر عزیز جاده در دست احداث خارج از دریاچه پریشان است بهتر بود که اول محل احداث جاده را می دیدید بعد قضاوت می کردید
آدم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
0
آقای دهقان ناصر آبادی چرا به خدا گفتد ی خشکسالی بیاورد تا دریاچه پریشان خودکشی کند!!!این تحلیلها چیه که می کنید واقع بین باشید نه خرافه ای!؟؟چه ربطی به دهقان داردجاده راببینید بعد قضاوت کنید !آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب نکنید
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
0
0
دوستمون درست میگن جاده خارج از دریاچه است از کنار ناصرآباد رد میشه!!!!!!!
عزیز من ماجرای جاده به صداوسیما کشید. نامه سرگشاده به مراجع نوشتن .تشکل ها اونجا تجمع کردن حالا میگی تو دریاچه نیست!!!!
hpln
|
-
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
باسلام خدمت دوستی که گفته احداث جاده روی دریاچه پریشان نبوده
دوست عزیز گویا شمادرباغ نیستید
تو اینترنت یه سرچ کنیدساخت جاده روی دریاچه پریشان
اونوقت میبینید ایاجاده روی دریاچه بودیانه روزنامه هاقلم زدند سایتها خبررسانی کردند صداوسیما اعلام کرد
ایت الله ایمانی انتقاد کرد................
خارج ازدریاچه هست یعنی چه
باچه حقی درمحدوده دریاچه ای که تالاب بین المللی هست جاده زده میشه

محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
0
0
همیشه همینجور طرفداران این آقای نماینده به این راحتی واقعیت ها را کتمان میکنند. آقای دهقان دریاچه پریشان را پریشان تر کرده . خیلی واضح است آقای دهقان برای رضای خدا جاده خاکی را در داخل دریاچه احداث نکرده .باور کنید در هیچ جای دنیا کسی اینکار را نمیکند . ایشان برای کسب رای به دریاچه هم رحم نکرده است. وای به حال مردم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
0
0
مگر ميشود خبرهاي تلخي كه در اسفند ماه 1390 در مورد پريشان عزيز به گوش ميرسيد و اعلام هشدار نسبت به احداث جاده را فراموش كرد. در ذيل براي يادآوري مردم اتفاقات سال گذشته در اين خصوص را به نقل از سايت بيشاپور مي آورم وخلاصه آن چنين بود ::: > و الان بعد از يكسال از گذشت آن بيانيه ها و عدم توجه مسئولين و بويژه آقاي دهقان ناصرآبادي به هشدارهاي دلسوزانه متخصصان محيط زيست و مردم آگاه كازرون شاهد خودسوزي و خودكشي پريشان مظلوم هستيم. سوال جدي كه در ذهن مردم است اينست كه براي چه آقاي دهقان ناصرآبادي تلاش بسيار براي ساخت جاده خاكي در درياچه كرد و باعث لطمات جبران ناپذيري به درياچه شد؟ آيا براي انتخابات و حمايت مردم ... نبود؟ آقاي ناصر آبادي چرا همان موقع به اين تذكرات گوش نداديد مگه شما نماينده مردم كازرون نبوديد ؟ پس چرا به خواست مردم توجه نكرديد؟ چرا جلوي نابودي و مرگ پريشان عزيز را نگرفتيد و كمك به آن كرديد؟ كار از كار گذشته است ليكن مسبب اين واقعه تلخ بايد تاوان كارش را ببيند.اما آقاي دهقان بدان همانگونه كه جواب رد به خواست مردم كازرون داديد ما نيز امسال جواب دردناكي در انتخابات به شما خواهيم داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵