پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۸
بخشی از شمال تالاب پریشان این شهرستان كه طی چند روز اخیر دچار آتش سوزی درونی شده بود، با حفركانال اطراف این تالاب ، ایمن سازی شد.جمال خداپرست ، شنبه در گفت و گو با درخشنده خبرنگار کازرون نما، بیان داشت: پس از اعلام آتش سوزی بخشی از شمال تالاب پریشان ، ستاد بحران این شهرستان تشكیل و از نزدیك این پدیده را بررسی كرد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان كازرون گفت: بخشی از شمال تالاب پریشان این شهرستان كه طی چند روز اخیر دچار آتش سوزی درونی شده بود، با حفركانال اطراف این تالاب ، ایمن سازی شد.

جمال خداپرست ، شنبه در گفت و گو با درخشنده خبرنگار کازرون نما، بیان داشت: پس از اعلام آتش سوزی بخشی از شمال تالاب پریشان ، ستاد بحران این شهرستان تشكیل و از نزدیك این پدیده را بررسی كرد.

وی افزود: براساس مصوبه این ستاد بحران ، مقرر شد با حفركانال به عمق چهارمتر در حاشیه و محل خودسوزی این تالاب از سرایت این آتش به سایر نقاط تالاب جلوگیری شود.

خداپرست بیان كرد: با حفر این كانال به وسعت یك هكتار، هم اینك این منطقه ایمن سازی شده است لیكن هنوز دود ناشی از این پدیده در منطقه وجود دارد.

او ادامه داد: احتمال این كه این آتش سوزی درونی به نقاط مختلف تالاب گسترش یابد ، زیاد است و از این رو مسوولان امر می بایست به این مساله توجه داشته باشند و با برنامه ریزی مناسب ، این تالاب كه سال هاست با خشكسالی مواجه است از وضعیت كنونی رهایی یابد.

خداپرست بیان كرد: بر اساس اعلام نظر كارشناسان ، تجزیه مواد آلی لایه درونی زمین كه منتج به تولید بخار و گرما شده علت این آتش سوزی است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
0
0
جگر دریاچه پریشان از دست ظلم آقای دهقان ناصرآبادی آتش گرفته و میسوزد. درد آور است. ما انسانها برای 2 روزه عمر دنیا چه میکنیم؟برای پست و مقام دنیوی چه میکنیم؟ کجای دنیا داخل دریاچه آب شیرین جاده خاکی میسازند؟کجا ؟ با اینکار آقای دهقان ، دریاچه بیمار به مرگ نزدیک و نزدیکتر شد.این خودسوزی دریاچه پریشان در واقع خودکشی پریشان است از ظلم آقای دهقان ناصرآبادی.خشم خداوند مهربان را در این حادثه غم انگیز میتوان دید و عبرت گرفت.پریشان عزیز که زبان ندارد و اینگونه شکایت به ما میکند.
صفا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
0
احسنت بر اين تعبير زيبا كه خود گوياي همه چيز است. آقاي دهقان به درياچه و ما مردم بد كرده است . اين آقا بد نماينده اي بوده است. و از او راضي نيستمممممممممممم.ديگه دوستش ندارمممممممم. بره خونشون .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳