پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۲
بهادر ریاضی مدیرعامل تیم هندبال مردم کازرون در گفتگو با کازرون نما گفت: این مسابقات به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشور در بازیهای آسیایی که در عربستان برگزار می گردد و حکم انتخابی بازیهای المپیک 2012 لندن را دارد از 27 بهمن ماه همزمان در شهرستان های حاضر در لیگ برتر برگزار می گردد.

بهادر ریاضی مدیرعامل تیم هندبال مردم کازرون در گفتگو با کازرون نما گفت: این مسابقات به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشور در بازیهای آسیایی که در عربستان برگزار می گردد و حکم انتخابی بازیهای المپیک 2012 لندن را دارد از 27 بهمن ماه همزمان در شهرستان های حاضر در لیگ برتر برگزار می گردد.

وی با اشاره به فشردگی بازیها افزود: هزینه ی بازی های رفت بر دوش تیم ما که از نظر مالی بسیار در مضیقه هستیم سنگینی می کند.

بهادر ریاضی در ادامه افزود: با توجه به فشردگی بازی ها و مسابقات برون شهری تیم هندبال مردم کازرون باید اظهار کنیم که این قرعه چندان قرعه ی مناسبی برای هندبال کازرون نیست و مهمتر این که دومین بازی تیم کازرون یعنی دیدار با تیم صنعت مس کرمان که در مورخ پنجم اسفند ماه سال جاری در کازرون برگزار می گردد طبق حکم کمیته ی محترم انضباطی فدراسیون کشور باید بدون تماشاگر انجام پذیرد.

وی در انتها اظهار امیدواری کرد تا به سبب رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون محترم هندبال دومین دیدار بدون تماشاگر تیم کازرون که در مقابل فولاد نوین اصفهان و در مورخ ۲۵ اسفند ماه در کازرون برگزار خواهد شد با بخشودگی مواجه شود و تیم کازرون در این دیدار از حضور پر شور تماشاگران خونگرم کازرونی استفاده ببرد.

طی این اعلامیه که از فدراسیون هندبال کشور به دست باشگاه هندبال مردم کازرون رسید اولین بازی تیم کازرون در ۲۷ بهمن ماه سال جاری است که در کرمان و با تیم هندبال شهرداری زرند کرمان برگزار می گردد.

طبق این برنامه ۵ اسفندماه تیم هندبال کازرون با صنعت مس کرمان در کازرون دیدار دارد و ۹ اسفندماه بازی عقب افتاده کازرون با ذوب آهن در اصفهان برگزار می گردد. ۱۳ اسفندماه بازی با سپاهان اصفهان است که در اصفهان برگزار می شود. در روز ۲۱ اسفند تیم هندبال مردم کازرون برای دیدار با هندبال نیروی زمینی به تهران مسافرت می کند.

و در آخرین بازی قبل از سال نو یعنی ۲۵ / ۱۲ / ۱۳۹۰ تیم فولاد نوین اصفهان برای دیدار با تیم هندبال مردم کازرون به شهرستان کازرون می آید.

لازم به ذکر است که فدراسیون محترم هندبال کشور در لیست برنامه ی بازی ها نام تیم هندبال مردم کازرون را با عنوان مردمی کازرون قید نموده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷