پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۶
امام جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون گفت: دشمن به بن‌بست رسیده و از طریق ترور و تحریم می‌خواهد به کشورمان ضربه بزند و باید مردم مراقب تبلیغات آنان باشند.به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: امروزه به برکت خون امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی امت اسلامی با الگو گرفتن از ملت ایران سنگر دشمنان را یکی پس از دیگری تسخیر می‌کند.

امام جمعه کازرون گفت: دشمن به بن‌بست رسیده و از طریق ترور و تحریم می‌خواهد به کشورمان ضربه بزند و باید مردم مراقب تبلیغات آنان باشند.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: امروزه به برکت خون امام حسین (ع) و شهدای انقلاب اسلامی امت اسلامی با الگو گرفتن از ملت ایران سنگر دشمنان را یکی پس از دیگری تسخیر می‌کند.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در مورد تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران گفت: دشمنان فکر می‌کنند با تحریم کردن، ملت ایران را به زانو در می‌آورند و باید بدانند که این ملت از یک رهبر مجاهد و نستوه برخوردارند.

امام جمعه کازرون افزود: دشمنی‌ها خللی بر ملت ایران وارد نکرده نمی‌کند.

خرسند در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان نظام به ویژه مسئولان اقتصادی کشور در مورد تحریم‌های دشمن نباید دچار انفعال شوند.

وی گفت: دشمن با تبلیغات خود سعی در مأیوس کردن مردم از نظام است که در این راستا همگی باید مراقب تبلیغات دشمن باشیم.

خطیب نماز جمعه کازرون به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است و نامزدها باید با یکدیگر در یک فضای رقابتی سالم و بدون خصومت و سیاه‌نمایی به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: در مرحله تبلیغات، نامزدها نباید از مدار قانون خارج بشوند و خود را فراتر از قانون بدانند.

خرسند گفت: در این انتخابات عده‌ای در صدد آن هستند به فتنه‌گری بپردازند که باید مواظب باشیم و هیزم دشمن را ناخواسته فراهم نکنیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را باید سرلوحه خود قرار دهیم.

امام جمعه کازرون قیام امام حسین (ع) را حرکت علیه زبونی و جهل و ذلت انسان‌ها عنوان کرد و افزود: آنهایی که دنبال حق و عدالت هستند باید از قیام این امام بزرگوار درس بگیرند.

خرسند خاطرنشان کرد: در زمان امام حسین (ع) نیز کسانی بودند که با وی بیعت نکردند اما جرأت اقدام و ایستادگی در مقابل امام را نداشتند.

امام جمعه کازرون به اربعین حسینی اشاره کرد و ابراز داشت: اربعین در حادثه کربلا ادامه راه امام حسین (ع) بود که توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) ادامه یافت.

وی اضافه کرد: ارزش معنوی روز اربعین کمتر از روز عاشورا نیست بنابراین هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها به عزاداری بپردازند.

خرسند به مناسبت‌های دیگر این هفته از جمله 26 دی ماه فرار شاه خائن از کشور و همچنین 27 دی ماه شهادت شهید نواب صفوی و همرزمانش اشاره کرد و گفت: این شهیدان در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند و از مرگ نترسیدند و پایداری نظام اسلامی به برکت همین خون‌ها است.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
0
0
مردم اونایی که دم از هیئت رئیسه مجلس میزنند بریید به سایت مجلس که ادرس در زیر آمده ببنید چکاره بودند ؟اگر نبود یسنگینتر بودی و همون کار عادی را انجام میدادی و منت سر مردم نمی گذاشتی برو نهج الباغه را بخون خطبه 50 و51 امیرالمومنین میخواستم این دوره بهت رای بدم اما حاضرم رای را خراب کنم و به دهقان ناصرابادی بدم حداقل یه کارهایی برای مردم کرده
http://parliran.ir/index.aspx?siteid=1&pageid=3068
حيدر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
0
رفتم و ديدم . كه چي رو اين دوستمون مي خواهد ثابت كنه؟ ايشون فكر كنم اصلا نميدونه هييت رييسه مجلس يعني چه؟ مهمترين بخش بعد از رياست و نواب رييس را منشي هاي هييت رييسه انجام ميدهند. اينان وظيفه تنظيم دستورات و برنامه هاي هر روز مجلس ، وظيفه وصول طرح ها و لوايح نمايندگان مجلس و هييت دولت رادارند وظيفه رفع اختلاف مجلس ودولت بر سر طرح ها و لوايح را دارند وظيفه كنترل اصلي تمامي نمايندگان مجلس . وظيفه نطارت بر تمامي كميسيونهاي مجلس و ايشان دست راست و مشاور رييس مجلس و نواب رييس هستند، سيستم كاري افراد هييت رييسه در مجلس از تمامي نمايندگان مجزا بوده و اكثر وزرا و معاونان ايشان با افراد عضو هييت رييسه مجلس رايزني كرده و در همين حين اعتبارات و امتيازات براي يك شهرستان از وزرا يا معاونان ايشان اخذ ميشود . يك عضو هييت رييسه حرفش بسيار بيشتر از يك نماينده عادي پيش سايرين خريدار دارد و دوست عزيز مطمئن باش اگه هييت رييسه بد بود اينقدر از نمايندگان برايش سر و دست نمي شكستند و برايش انتخابات برگزار نميكردند.خيلي افسوس مي خورم براي امثال شما كه افتخار بي سابقه نماينده سابق شهرتان را براي خودتان بي ارزش ميكنيد؟؟شما ديگه چه جور مردمي هستيد ؟؟
تمنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
0
داداش تا حالا كجا بودي كه تازه يادت اومده در مورد گذشته 5 سال پيش دكتر اطلاع رساني كني. در مورد توانمندي دكتر محمدصادقي همين كه ايشان را نمايندگان سراسر كشور با بالاترين راي 214 عدد به عنوان هييت رييسه انتخاب كردند خود گوياي همه چيز است . راستي شنيدم آقاي دهقان عضويت هييت رييسه كميسون قضايي با 12 عضو بوده كه البته بايستي 15 نفر باشند كه 3 نفر كم دارند. و به اجبار همه آقايون يه جورايي عضو هييت رييسه هستند. ...نه؟؟
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
0
دشمني با انقلاب يعني توزيع پول و پتو بين مردم و عدم رسيدگي به اين موضوع و نهايتا دلسردي مردم از عدم اجراي قانون در شهرستان كازرون. اين عين دشمني با مردمه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹