پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۸۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه راه های كشور:
معاون وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه راه های كشور گفت: محور جدید كازرون به بوشهرو اتمام عملیات احداث تونل محرم در این محور، علاوه بر این كه در رونق اقتصادی شهرستان كازرون موثر است این منطقه جنوب كشور را از بن بست خارج می كند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در امور توسعه راه های كشور گفت: محور جدید كازرون به بوشهرو اتمام عملیات احداث تونل محرم در این محور، علاوه بر این كه در رونق اقتصادی شهرستان كازرون موثر است این منطقه جنوب كشور را از بن بست خارج می كند.

به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، مهندس خیرالله خادم در جریان بازدید از چگونگی ساخت و پیشرفت فیزیكی تونل محرم در محور كازرون به بوشهر، اظهار داشت: با توجه به اثرات مثبت و موثر این محور، تلاش می كنیم كه این پروژه هر چه سریعتر به انجام رسد.

مدیرمنطقه هفت راه های جنوب كشور هم دراین بازدید گفت: این محور به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد كه پس از مصوب شدن ، این اعتبار در سال جاری اختصاص خواهد یافت.

فیروز تكاور، بیان كرد: پیش بینی می شود كه این محور تا پایان سال 91 و یا تا نیمه نخست سال 92 به اتمام رسد.

مدیر پروژه محور كازرون - بوشهر هم در این بازدید بیان داشت: هم اینك میزان پیشرفت كار در این محور و در قسمت حفاری تونل هشت درصد است و كل محور كه طول آن 21 كیلومتر است تا كنون 20 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
بلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
چرا معاون وزیر نگفت که اتوبان شیراز فیروزآباد بوشهر کازرون را برای همیشه در بنبست قرار میدهد و نه تونل محرم به داد کازرون میخوره نه اتوبان کازرون بوشهر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نماینده ی شهرمون هم که بیخیال این موضوع شده و گرفتار انتخابات شده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
اقای نماینده دم خروس باور کنیم یا قسم حضرت عباس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شايان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
واقعا شرم آور است با اين فريبي كه به مردم ميدهند : نمي دانم شايد هم آقاي ... خواسته يك مدير عادي يك شركت(آقاي خادمي) به عنوان معاون وزير راه معرفي شود تا باز هم مانند گذشته به مردم دروغ بگويد و فريبشان دهد كه مثلا فلان مسئول مهم مملكتي را به كازرون آورده ام. آخه از كي تا حالا آقاي خادمي شده معاون وزير راه ؟؟؟؟؟؟آقاي خادمي معاون ساخت شركتي با نام ساخت و توسعه زير بناهاي راههاي كشور است كه همين پست را آقاي صادقي (معاون وزير راه و مدير عامل همين شركت) به ايشان داده است. مگه ميشه يك معاون وزير به يك معاون ديگه پست پايين دستي پيشنهاد دهد ؟؟؟ شما ميتوانيد به:
http://www.cdtic.ir/News.aspx?news=599 مراجعه و عين حكم آقاي خادمي را ببينيد. از خدا بترسيد.
شايان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
در ادامه پيام قبلي عين حكم آقاي خادمي جهت روشن سازي افكار عمومي و آشكار ساختن دروغهاي آقايان به استحضار ميرسد :
خادمي به عنوان عضو هيات مديره شركت ساخت و توسعه منصوب شد :
با ابلاغ صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، مهندس خيراله خادمي به عنوان يكي از اعضا هيئت مديره شركت انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، مهندس احمد صادقي معاون وزير و مديرعامل شركت ساخت و توسعه در حكمي خطاب به مهندس خيراله خادمي آورده است:
"ضمن ابلاغ صورتجلسه مجمع عمومي فوق العاده شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور در خصوص انتصاب جنابعالي به عنوان عضو هيئت مديره براي مدت 2 سال انتظار دارد با حضور در جلسات هيئت مديره شركت نسبت به انجام وظايف مربوطه و در جهت نيل به اهداف متعالي شركت كما في السابق موفق و سربلند باشيد."
لازم به ذكر است كه هم اكنون مهندس خيراله خادمي به عنوان معاون ساخت و توسعه راههاي شركت مشغول به فعاليت بوده و با حفظ سمت به عنوان يكي از اعضاي هيئت مديره انتخاب شده است.
همانگونه كه در حكم كاملا مشخص است آقاي خادمي يك مدير عادي شركتي از زير مجموعه وزارت راه است كه از اين شركتها و از اين گونه مديرها در تهران بسيار است . جاي تاسف دارد كه آقاي نماينده كازرون براي بزرگنمايي و فريب افكار عمومي يك مدير عادي شركت را معاون وزير رام معرفي ميكند. البته از ايشان اينگونه كارها بعيد نيست.ديگر گولت را نميخورم آقاي نماينده.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
0
0
این آقای خادمی فقط یک مدیر ساده شرکت توسعه راههاست . چرا مینویسید معاون وزیر؟؟؟؟؟ چرا دروغ؟؟ میخواهید بگید آقای دهقان معاون وزیر آورده کازرون ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
0
0
اقا یا خانم محترم شما که نوشتید آقای خادمی معاون وزیر نیست رو چه حسابی این حرف را میزنید هر وزیر معمولا حدود 6یا7 معاون مستقیم دارد و هر کدام را مسولیت خاصی قرار داده به عقل خود رجوع کنید نه به تخریب اشخاص توسط کاندیده های دیگر
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
0
0
خدمت دوست گرامي كه متاسفانه از روي ناآگاهي و تعصب كوركورانه حرف ميزند عرض دارم كه شما ميتوانيد نام آقاي خادم را در شركت توسعه راههاي كشور به عنوان معاون شركت ببينيد نه معاون وزير. لطفا از روي تعصب كوركورانه حرف نزنيد . در ضمن عين جمله اشاره شده در سايت آقاي دهقان را هم مينويسم تا ببينيد و زود قضاوت نكنيد : روشنایی تونل های محور كازرون به شیراز تا پایان امسال تامین می شود
به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، مهندس خیرالله خادم معاون ساخت و توسعه راههاي شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور بیان داشت: مشكل مالی پیمانكار برای خرید برخی از وسایل مورد نیاز ، دلیل تاخیر در راه اندازی روشنایی این تونل هاست .
پس ميبينيد كه ايشان معاون يك شركت از چندين شركت زير مجموعه وزارت راه است. خيلي دوست داريد به دروغ به مردم بگوييد آقاي دهقان معاون وزير به كازرون آورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تازه اگه بتونه روزي يك معاون وزير هم بياره براي ايشان كار بزرگي است....چون آقاي دهقان بيش از اين توان و حرف شنوي در بين مسئولين كشور نداره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵