پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳
سوم و چهارم اسفند صورت می‌گیرد
به گزارش کازرون نما، مدیر روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی سوم و چهارم اسفند ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه کازرون برگزار می‌شود.


به گزارش کازرون نما، مدیر روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی سوم و چهارم اسفند ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه کازرون برگزار میشود.

ابراهیم آروند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال 1390 به عنوان سال جهاد اقتصادی و ارتباط مستقیم اطلاعات با رویکردهای نوین اقتصاد امروز از قبیل تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال، اظهار داشت: دانشگاه سلمان فارسی کازرون با همکاری نهادهای مربوط و دانشگاههای کشور اقدام به برگزاری کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی میکند.

وی افزود: در این کنفرانس سعی میشود تا با بهرهگیری از دانش و تجربه متخصصان و اساتید پیشگام کشور، وجوه مختلف فناوری اطلاعات در زمینههای علمی، فرهنگی، اجتماعی، فنی و اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد تا زمینه تدوین استراتژی مناسب و جامع برای توسعه تمامجانبه به ویژه در زمینه اقتصاد در سال جهاد اقتصادی فراهم شود.

دبیر کمیته روابط عمومی کنفرانس ملی فناوری اطلاعات و جهاد اقتصادی دانشگاه سلمان فارسی کازرون خاطرنشان کرد: این کنفرانس با همکاری دانشگاه شیراز و حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور داوران علمی از دانشگاههای شهید بهشتی، تربیت مدرس شیراز، صنعتی شیراز و دانشگاه کازرون برگزار میشود.

آروند تصریح کرد: محورهای این همایش شامل نقش فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف جهاد اقتصادی، راهکارهای فرهنگی فناوری اطلاعات در دستیابی به اهداف جهاد اقتصادی، جایگاه تجارت الکترونیکی در توسعه اقتصادی، نقش سیستمهای بانکداری الکترونیکی در توسعه اقتصادی و گردشگری الکترونیکی است.

وی همچنین گفت: از دیگر محورهای این همایش میتوان به موضوعاتی مانند اشتغال، توسعه، مدیریت دانش و توسعه اقتصادی دانش محور، بررسی هوش تجاری و ابزارهای موثر در افزایش کارایی و رقابتپذیری بنگاهها، فناوری اطلاعات و معماری سازمان، بازاریابی الکترونیکی، فرصت و چالشها، شهر الکترونیکی و زیر ساختهای فنی نیز اشاره کرد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون ادامه داد: همچنین موضوعات اجتماعی و فرهنگی، نقش سلامت الکترونیکی در توسعه اجتماعی و فرهنگی، بررسی نقش ابزارهای نوین ICT در مقابله با جرایم سایبری، آموزش الکترونیکی، فرصتها و چالشها و راهکارها، فناوریهای نوظهور، مهندسی وب، شبکههای کامپیوتری، کاربردهای فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات و سیستمهای نرمافزاری، معماری کامپیوتر و سیستمهای بلادرنگ، پایگاه داده و دادهکاوی و راهکارهای فارسیسازی متون علمی رشته فناوری اطلاعات در این همایش مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.

آروند در پایان گفت: علاقمندان میتوانند برای اطلاعات بیشتر به وبگاه همایش به آدرس www.itec2012.ir مراجعه کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵