پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۵۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۸
دکتر خرمایی:
رئیس دانشگاه كازرون گفت: با تصویب ارتقای تشكیلات علمی و آموزشی در این دانشگاه، شرایط علمی و ساختاری این دانشگاه متحول شده و باید متناسب با شرایط جدید فعالیت های علمی دانشگاه را تعالی بخشیم.

رئیس دانشگاه كازرون گفت: با تصویب ارتقای تشكیلات علمی و آموزشی در این دانشگاه، شرایط علمی و ساختاری این دانشگاه متحول شده و باید متناسب با شرایط جدید فعالیت های علمی دانشگاه را تعالی بخشیم.

به گزارش کازرون نما به نقل از ایرنا ، دكتر فرهاد خرمایی در جمع كاركنان دانشگاه كازرون افزود: اگر ارزیابی كیفی در سطح دانشگاه ها صورت بگیرد ، كاركنان دانشگاه كازرون در زمره ی بهترین و كیفی ترین كارمندان دانشگاهها می باشند .

خرمایی با بیان اینكه دانشگاه كازرون جزو دقیق ترین دانشگاهای كشوردرزمینه كارها و فعالیت ها در وزارت علوم است، اضافه كرد: باید در سال جهاد اقتصادی همت بیشتری به خرج دهیم تا بتوانیم به موفقیت های لازم دست پیدا كنیم .

وی گفت : هم اكنون تغییراتی در ساختار دانشگاه صورت گرفته است كه از جمله آن می توان به افزایش معاونتها از دو معاونت به پنج معاونت ، افزایش رشته ها در سال جاری و در سال های آینده ، اقزایش تعداد دانشجویان و افزایش تعداد كارمندان اشاره كرد.

رئیس دانشگاه كازرون افزود : در قسمت امور دانشجویی با رسیدگی فوری به درخواست ها و شكایات دانشجویان میزان رضایت دانشجویان روز به روز افزایش می یابد.

خرمایی ادامه داد : مدیریت فرهنگی دانشگاه كازرون نیز یكی از مدیریت های پرتلاش و نمونه در سطح كشور می باشد كه نمایانگر تلاش های مسئولین امور فرهنگی دانشگاه است.

وی گفت:مدیریت مطلوب در زمینه مالی باعث گردیده فشار های ناشی از كمبود اعتبارات به سیستم وارد نشود


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
انشاءالله که اخلاق، این حلقۀ مفقودۀ دانشگاه شما، چه در وجه فردی و چه در وجه عمومیش متناسب با رشد دانشگاهتان رشد پیدا کند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
0
کدوم رسیدگی به شکایات دانشجویان آقای دکتر؟؟ کاش همزمان با پیشرفت ظاهری و مادی کمی هم به فکر ارتقا فکری فرهنگی دانشگاه بودید!! مدیر فرهنگی که غوغا کرده با این وضعیت فرهنگی دانشگاه!! شوخی می فرمایی دکتر؟!!!
علیدوست
|
UNITED STATES
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
1
0
دکتر جان قصد جسارت ندارم ولی خوب است یک مسئول حداقل یک تلاش بکند تا کمی، فقط کمی به مولایمان علی (ع)نزدیک شود و خصایلی نیکو همچون فروتنی، صداقت و اخلاص را در خود بپروراند. اگر چنین شود دنیا گلستان می شود. البته برای افراد ضعیف النفسی چون بندۀ حقیر فقط در جبهۀ مقابل علی (ع) قرار نگرفتن خود هنر است، در راه آن بزگوار قرار گرفتن لیاقتمان نیست.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
دانشگاهی که رئیسش که باید اسوۀ کارمندان و دانشجویانش باشد از پوشیدن پیراهن مشکی برای سیدالشهدا در دهۀ اول محرم دریغ دارد، تکلیفش مشخص است. این دردی است که آدم فقط می تواند در کامنت ها بنویسد آن هم به اصلاح.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۳
عزیز دل تمام این حرفها که زدی بهانه است این همه مراسم مذهبی پررنگ به مناسبتهای مختلف در این دانشگاه در جریان است حالا شما اومدی گیر دادی که رنگ پیرهن رییسش سیاه نبوده .. فقط باید ظاهر رو ببینی؟؟ دلت از یه جای دیگه پر هست عزیز جون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
1
0
این همه کوشش دکتر خرمای با وجود امکانات اندک بسیار جای تقدیر و تشکر دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵