پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار بیشاپور به نقل از روابط عمومي مديريت جهاد كشاورزي شهرستان كازرون با توجه به مشكلات بوجود آمده درسطح شهرستان در اثرخشكسالي درسال زراعي قبل مبلغ 340 ميليون ريال ازمحل 5% اعتبارات استاني براي كمك به باغداران به منظور آبياري باغات به اين شهرستان تخصيص داده شد كه با توجه به مشكلات موجود در زير دست چشمه سارهاي بخش كوهمره بازديد و بررسي آغاز گرديد و با تشكيل سه اكيپ كارشناسي كليه چشمه سارها و باغات تحت شرب بررسي و با خريد و توزيع 21650 متر لوله پلياتيلن 32 الي 110 ميلي متري گوشه اي از مشكلات باغداران منطقه سرحد جروق، دردانه، بورنجان، وارك حل و فصل گرديد. متأسفانه خسارت به باغداران شهرستان بسيار زيادتر از حد انتظار بوده و ميزان اعتبارلازم براي كمك به انتقال آب بسيار كمتر از حد لازم مي باشد ولي ميزان خسارت ناشي از خشكسالي در سطح كل كشور آنقدر زياد بوده كه امكان جبران آن در حال حاضر امكان پذير نميباشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰