پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۳
امام جمعه کازرون:
نامزدهای انتخاب مجلس شورای اسلامی به سیاه‌نمایی نپردازند و دستاوردهای نظام را زیر سئوال نبرند.به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون در سخنانی اظهار داشت: امام حسین (ع) با قیام خود جامعه را اصلاح و امر به معروف و نهی از منکر کرد.

امام جمعه کازرون‌ گفت: نامزدهای انتخاب مجلس شورای اسلامی به سیاه‌نمایی نپردازند و دستاوردهای نظام را زیر سئوال نبرند.

 به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون در سخنانی اظهار داشت: امام حسین (ع) با قیام خود جامعه را اصلاح و امر به معروف و نهی از منکر کرد.

وی بیان داشت: عاشورا مختص به یک روز نیست بلکه هر سرزمینی می‌تواند کربلا باشد و نام امام حسین (ع) باید همیشه زنده بماند.

امام جمعه کازرون افزود: گذشت زمان انحراف ایجاد می‌کند به ‌ویژه در حرکت‌های الهی نمود بیشتری دارد که در این راستا باید مراقب باشیم.

خرسند گفت: خواص جامعه به ‌ویژه مدیران جامعه باید مراقب عملشان باشند زیرا عوام پشت سر آنها حرکت می‌کنند بنابراین اگر پای خواص بلغزد باعث به خطا رفتن جامعه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 از نمونه بارز به خطا رفتن خواص کشور بود که کارشان به جایی رسید که عوامل آنها در روز عاشورا خیمه امام حسین (ع) را آتش زدند.

خطیب نماز جمعه کازرون به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی مجلس باید تلاش کنند تا فضای رقابتی و دوستانه داشته باشند و در چارچوب قانون انجام وظیفه کنند و با برنامه به میدان بیایند.

خرسند در ادامه خطاب به مدیران و مسئولان شهرستان کازرون گفت: از امکانات بیت‌المال نه علیه و نه به نفع کسی، در انتخابات نباید استفاده شود.

غلامرضا دهقان‌ ناصرآبادی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بعضی پروژه‌های رو به تعطیلی شهرستان کازرون گفت: مشاهده می‌شود بعضی از پروژه‌های این شهرستان به دلایلی رو به تعطیلی است که باید فرمانداری آن را پیگیری کند.

نماینده شهرستان کازرون گفت: انتخابات فرآیند خاص خودش را دارد که باید زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

وی افزود: با حرکت و تصمیم‌گیری‌هایمان نباید طوری عمل کنیم که مردم را انتخابات دلسرد شوند.

دهقان‌ ناصرآبادی خطاب به مسئولان و مدیران اجرایی تصریح کرد: بدون غرض عمل کنند و علیه و یا به نفع کسی اظهار نظر نکنند و آخرت خودشان را به این دنیا نفروشند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
0
0
باسلام
بعضی ازجاها دیده میشودکه اگرکسی ازکاندیدایی حمایت کندسخت ترین فشارها براوواردمیشود.اقاجان هرکس ازاداست به هرکه بخواهدرای دهدوازاوحمایت کندوافکارش رابیان کند


میثم
|
ITALY
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
0
بلی دوست عزیز که اولین نظر را نوشته ای. متاسفانه برخی افراد که احتمال داده می شود از اطرافیان آقایان غ.د.ن. و ش.م. باشند، حامیان دکتر هوشمند در برخی از نقاط شهرستان کازرون را تهدید کرده اند.
آقای ش.م. در سپاه نیز به قدری نفوذ کرده است که دوستان ما که در سپاه هستند از ترس اخراج شدن نمی توانند در مورد کاندیدای دیگری حرفی بزنند.
آقای غ.د.ن. نیز روی سنگ پای قزوین را هم کم کرده اند و علی رغم تبلیغات میلیونی و غیر قانونی که کرده اند و می کنند به خودشان اجازه داده اند در گقت و گو با خبر مجلس بگویند: "گاهی فضای انتخاباتی در بعضی حوزه ها آنقدر مسموم است که قدرت هر نوع دفاعی از کاندیداهای رقیب سلب میشود"
لینک خبر: http://fars.ipe9.com/websites/?pageID=7
البته شاید روی سخنشون به خودشان بود. یا هم می خواهند "دست پیش بگیرند که پس نیفتند".
رحيم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
0
آخه وقتي توي اين 4 سال ، شهرستان از نورانيت زمان دكتر محمدصادقي به ظلمات و تاريكي زمان آقاي دهقان ناصرآبادي فرو رفته و گرفتار شده مگه ميشه گفت همه جا نورانيه؟؟؟آقاي دهقان كازرون قهرمان را 20 سال عقب برد و اين يعني عين سياهي
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
0
یه سخن زیبا هست که میگه یه سوزن به خودت بزن یه جووالدوز به دیگری.همه میدونن که........از افای محمد صادقی حمایت میکنه .اقای محمد صادقی هم بعد از 20سال داره به زور ..... و ....... می خواد شکست دور قبلشو جبران کنه.
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
0
خيلي ها در دوره گذشته اشتباه كردند و راه درست را تشخيص ندادند و به آقاي دهقان راي دادند ليكن بعد از 4 سال همه چيز مشخص شده و همه فهميدند كه آقاي دهقان اينكاره نيست و همان بهتر كه بره به قضاوت خودش در دادسراي نظامي استان بوشهر(نه فارس) برسه و كار بزرگ نمايندگي را به انسانهاي بزرگي چون دكتر محمدصادقي واگذار كنه. در ضمن هر كسي در اين كشور آزاده از كانديداي اصلح حمايت كنه و كانديداي اصلح كسي نيز جز دكتر محمدصادقي.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳