پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
امام جمعه کازرون:
مردم از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برنامه بخواهند و به شعارهای آنان توجه نکنند.به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه کازرون اظهار داشت: سلامت جامعه و آموزه‌های دینی ما بر اساس عدالت قرار دارد که این اصل در قیام امام حسین (ع) بسیار مشهود است

امام جمعه کازرون گفت: مردم از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برنامه بخواهند و به شعارهای آنان توجه نکنند.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: سلامت جامعه و آموزه‌های دینی ما بر اساس عدالت قرار دارد که این اصل در قیام امام حسین (ع) بسیار مشهود است.

وی با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح (ع) و امام محمد باقر (ع) به حماسه بزرگ 9 دی ماه اشاره کرد و گفت: در نهم دی ماه سال 88 خروشی عاشورایی در کشور به وجود آمد که این خروش در پی حرمت‌شکنی به مکتب عاشورا و جسارت به کتاب خدا و مسجد و اصل ولایت فقیه به وقوع پیوست.

خرسند در ادامه ابراز داشت: ملت به صورت خودجوش به صحنه آمدند و با سر دادن شعار کوبنده علیه فتنه‌گران آرزوی آمریکا و سران فتنه‌ را لگدمال کردند.

خطیب جمعه کازرون افزود: فتنه‌گران در آن زمان با بی‌بصیرتی فریب دشمنان را خوردند که باعث تنفر مردم و منزوی شدنشان شد.

وی در ادامه به یک‌ساله شدن بزرگترین طرح اقتصادی هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح با عنایت رهبری و با عزم ملی و همکاری سه قوه اجرایی شد البته با وجود دستاوردهای خوب، کاستی‌هایی نیز داشته که آن کم‌توجهی به بخش صنعت و کشاورزی و تولید بوده است.

امام جمعه کازرون خواستار حمایت جدی دولت به بخش صنعت و کشاورزی و تولید شد و خاطرنشان کرد: اگر دولت در این مورد ضعیف عمل کند فشار به قشر ضعیف و کم‌درآمد می‌آید.

خرسند در بخش دیگری از سخنانش به آشفتگی در بازار سکه و ارز در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: دولت و بانک مرکزی باید به صورت جدی وارد عمل شوند و جلو این بی‌نظمی را بگیرند.

خطیب جمعه کازرون همچنین تصریح کرد: نمی‌دانم آقایانی که در بانک مرکزی هستند، به چه کاری مشغولند که نمی‌توانند به این بی‌نظمی سامان دهند.

وی گفت: مگر سکه نان است که مردم در صف بایستند و این چه سیاستی بوده که مسئولان بانک مرکزی در پیش گرفته‌اند.

خرسند با انتقاد به عملکرد بانک مرکزی گفت: رئیس بانک مرکزی خوب حرف می‌زند اما عمل نمی‌کند.

امام جمعه کازرون اظهار داشت: فردا ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود که بهتر است کسانی که دارای توان و برنامه هستند نامزد انتخابات شوند.

وی اضافه کرد: مردم از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برنامه بخواهند و به شعارهای آنان توجه نکنند.

خرسند از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا با رفاقت و دوستی و در کمال آرامش به رقابت بپردازند و برای تخریب یکدیگر سیاه‌نمایی نکنند.

ایشان با اشاره به خروج آمریکا از عراق گفت: این خروج یک تحول بزرگی است که با مجاهدت ملت عراق با محوریت مرجعیت شیعه به ویژه تدابیر مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله سیستانی به وقوع پیوست.

وی گفت: مردم و مسئولان عراق در حال حاضر بیش از پیش باید مراقب توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا باشند.

خطیب نماز جمعه کازرون در ادامه از مسئولان و برگزار کنندگان مراسم یادواره یک‌هزار و 100 شهید کازرون و 420 شهید حوزه سرزمینی تکاور امام سجاد (ع) و همچنین 50 شهید حماسه آزادی سوسنگرد که با شکوه و عظمت روز گذشته در این شهر برگزار شد، تقدیر کرد.

وی افزود: یکی از راه‌های زنده نگه داشتن یاد شهدا برپایی همین یادواره‌ها است که می‌توانیم نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی آشنا سازیم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
0
0
بگذارید مردم خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند نه رای های تقلبی مثل دوره قبل که این همه تقلبی کردند و به هیچ جا نرسیدند در ضمن محمد صادقی چهارشنبه به تقلید از بعضی هی بوشهر تالار مجلل جلسه داره
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
0
0
lمن نمیدانم که نمایندگی مجلس ماهی چند حقوق داره که بعضی میلیادی خرجش میکنن..کسی میدونه دلیلش را؟؟بگه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹