پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۰۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۰
از سوی دهقان ناصرآبادی اعلام شد:
پس از 3 بار دیدار با وزرای علوم، تحقیقات و فناوری در دولت‌های نهم و دهم، 6 بار ملاقات با رؤسای شورای گسترش آموزش‌عالی و پیگیری‌های مکرر، مرکز آموزش عالی کازرون، به دانشگاه سلمان فارسی ارتقاء یافت.

نماینده مردم شهرستان کازرون گفت:پس از 3 بار دیدار با وزرای علوم، تحقیقات و فناوری در دولت‌های نهم و دهم، 6 بار ملاقات با رؤسای شورای گسترش آموزش‌عالی و پیگیری‌های مکرر، مرکز آموزش عالی کازرون، به دانشگاه سلمان فارسی ارتقاء یافت.

غلامرضا دهقان ناصرآبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس افزود: برای ارتقای اين مرکز آموزش‌عالی به دانشگاه، نیاز به فراهم شدن شرایط ابلاغ شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری بود، كه انجام شد.

وي گفت: تصویب طرح احداث5 هزار و 500 مترمربع ساختمان دانشکده علوم پایه در پردیس دانشگاه، تصویب طرح احدث 6 هزار و 500 متر مربع ساختمان مجموعه کلاس‌ها و سلف سرویس دانشجویان در سایت دانشگاه و همچنین تصویب طرح احداث ساختمان دانشکده فنی و مهندسی به متراژ 5 هزار متر‌مربع، از جمله اقدامات لازم بود که انجام شده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، در ادامه افزود: از دیگر اقدامات انجام شده، پیگیری احداث2 هزا ر و 300 متر مربع ساختمان شماره 1 دانشکده فنی و مهندسی در محل کنونی دانشگاه، پیگیری اعتبارات لازم جهت تجهیزات مورد نياز رشته‌های مختلف آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه و همچنین پیگیری تصویب 3 دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی و ادبیات و علوم انسانی بود.

دهقان‌ناصرآبادی، همچنین خاطر نشان کرد: پیگیری رشد بودجه‌های عمرانی و تسهیلاتی ارتقا مرکز آموزش‌عالی به دانشگاه نيز براي تحقق كامل اين هدف، انجام شده است

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
0
0
آقای دهقان سلام
تونل محرم در چه مرحله ای است؟
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
0
0
ما مردم شهر کازرون دانشگاه علوم پزشکی دولتی می خواهیم .چیزی که مردم فسا و جهرم سالهاست از آن بهره مندند و ما مردم کازرون سالهاست که از آن محروم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
0
0
سیش دس بزنین
کوه کنده!
خسه نباشی!
اصل ای کارا دکتر محمد صادقی انجام دا
بدبخت یکی نداش که سیش جار بزنه وا تو سایت بزنه و اتو روزنومه و هفته نومه بزنه
یه کاروی سی کازرون کرد که خدا میدونه البته بعضی ا کاراش ایراد هم داش و خدا وکیلی او کجو ای کجو
تو ای راس میگی دوت چراغ تو تونل روشن کُ
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
0
0
آقای دهقان دستتان درد نکند .
مطمئن باشید مردم اقدامات شما را به خاطر خواهند داشت . به هر حال شما هم اقدامات مفیدی مثل ساختمان کتابخانه مدنی ، کلنگ بیمارستان و.. انجام دادید ولی راستی بعضی از کارها هم خیلی به نفع مردم نیست مثلا احداث شهرک صنعتی در محله بالا که واقعا آب و هوای تمیزی داره و حیفه که خراب بشه . بهتر بود جای دیگه ای این کار انجام می شد.
حسيني
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
0
0
سلام ميش غضنفر
چجوري ؟
آم مي تو نمدوني هر چي تو كازرون كردن مال محمد صادقي بيده مي تو خبر نداري كه محمد صادقي قبل هم ي كازرونيا بيدتش آم مو نمدونم اي نظر قبلي كي هشته نوشته انگا كوه كنده
خو تونل بنو مي نه كوهن
محمد صادقي خو نهشت هميم بكنن
آم اعصاب ما خورد مي كنين يه چي ا خودم بگي يه چي ا شما
ك نب چتن !
حال بر دنبال رفيقت كه همه طرفداراش تو اي شهري 100 تو ني
بنده خدا كازرنيا بلوي كه محمد صادقي سر بادآهنگ اوورد يادشو مي ره ؟
خيلي باس بي غيرت باشن كه ....
آم اصلاً ب مو چه !
نادری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
0
0
تشکر می کنیم از نماینده محترم و پر تلاش شهرستان به خاطر این امر خطیر وبزرگ انشالله که کارهای بزرگ دیگری که قابلیت این شهر را دارد به این شهر باز گردد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۴
0
0
ناز نفست آقوی دهقان، جیگرم خنک شو اَ ای مصاحبه ی که کردی. بعضیا که اَ ترس اَ دست دادن میزشو و اَ ترس ای که شاید تو رای نیاری قدّ یه پوس تخمکی اَ خودشو اَ خودشو شرافت نوشون ندادن و اَ زحمتوی که سی آموزش عالی کشیدیه یه اسم کوچیکی نبردن. به اصطلوی خودشو محمد صادقی توَن و نباید اعتبارشو خرج دهقان بکنن غافل از ایکه خدا قادر مطلقَن. خوشوم اومَ که خوب اَ خودت دفاع کردی.
فردین از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
0
0
با سلام خدمت دکتر محمد صادقی و همشهرستانی های عزیز، ضمن انتقادات جزئی که از برخی اقدامات دکتر محمد صادقی هست ولی در خلوص و پاکی و صداقت ایشان جای هیچ شک و شبه ای نیست و نخواهد بود و امیدوارم این بار مردم شریف شهرستان کازرون هرگونه تعصب بیجا را کنار گذاشته و با حمایت از این عزیز که قابلیت های زیادی در انجام امور کلان کشوری و شهرستانی دارند مجدداً شهرستان کازرون را به مسیر پیشرفت برگردانند. انشاء الله در ادامه با علم و یقین عرض می نمایم که در ماجرای عدم تأیید جناب بادآهنگ ایشان هیچگونه نقشی نداشته و صرفاً آقای دهقان با همکاری عزیزی از شهرستان نورآباد ( مقیم تهران ) این اقدام را انجام داده و بعد با وقاهت تمام مسئولیت آن را به دکتر محمد صادقی نسبت دادند. در صحت این مطالب خدا را شاهد می گیرم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
0
یکی اون بالا نوشته آقوی دهقان ناز نفست
مگه دهقان آواز خونده؟!
یا مگه آب هویچ بستنی خوردی که میگی جیگرم خنک شد؟!
این چه شرافتیه که ازش صحبت می کنی؟
آقوی دهقان که شق القمر نکرده چون این یکی از وظایفی است که داشته و بهتر بود از زحمات آقای دکتر محمد صادقی که همه ی این کارا را قبلا انجام داده تشکر می کرد و این همون شرافتی است که ازش صحبت کردی
و باید بگم ناز نفس تو که این جوری برای آقوی دهقان شعار دادی و شعر خوندی!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
0
0
محمد صادقي اگر كاري انجام داده بود در دوره خودش مي گفت خدايي بنويسيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵