پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۲
فرمانده سپاه فجر فارس:
به گزارش خبرنگار کازرون نما، سردار غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد، با اشاره به برگزاری متمادی یادواره‌های شهدای سرافراز کازرون، یاد شهیدان را یاد امام، کربلا، پیامبر و ذکر‌الله برشمرد و اظهار داشت: وسعت برخی کلمات مانند دشت آزادگان، بستان، چزابه، دهلاویه و ارتفاعات الله‌اکبر از یک کلمه فراتر است و برای رزمندگان حاضر در سوسنگرد هر کدام از این کلمات یک قاموس بود.


فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: امروز تمام عزت ملت ایران در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از آیت‌الله خامنه‌ای است.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، سردار غلامحسین غیب‌پرور بعد از ظهر امروز در همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد، یادواره یک‌هزار و 100شهید شهرستان کازرون و 420 شهید حوزه سرزمینی تیپ تکاور امام سجاد (ع)، با اشاره به برگزاری متمادی یادواره‌های شهدای سرافراز کازرون، یاد شهیدان را یاد امام، کربلا، پیامبر و ذکر‌الله برشمرد و اظهار داشت: وسعت برخی کلمات مانند دشت آزادگان، بستان، چزابه، دهلاویه و ارتفاعات الله‌اکبر از یک کلمه فراتر است و برای رزمندگان حاضر در سوسنگرد هر کدام از این کلمات یک قاموس بود.

وی با بیان اینکه کربلا از نظر زبانی از یک صبح تا بعد از ظهر بود، افزود: اثرگذاری این جغرافیای محدود به اندازه کهکشان گستره دارد و سوسنگرد نیز همین طور بود.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به کارهای بزرگ رزمندگان در جبهه‌ها اضافه کرد: اباعبدالله به ما یاد داد که می‌توان با تعدادی اندک در برابر خیل عظیمی از دشمن ایستادگی کرد.

غیب‌پرور افتخار، آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا را به برکت شهدا و رزمندگان عنوان و خاطرنشان کرد: داستان عاشورا و کربلا تکرار می‌شود و ما را سر پا نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه شلمچه مورد عنایت حضرت حجت است، ابراز داشت: اگر بگوییم شلمچه قطعه‌ای از کربلاست گزاف نگفته‌ایم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس یاد شهیدان را عبرت‌آمیز و رهگشا برشمرد و تصریح کرد: ولایتمداری از ویژگی‌های شهیدان بود و آن‌ها مردانه از این هدیه بزرگ الهی به نظام جمهوری اسلامی پاسداری کردند.

غیب‌پرور با بیان اینکه تداوم راه شهیدان و پایمردی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی است، رهروی راه شهیدان را ولایتمداری و ولایت‌پذیری دانست و بیان داشت: امروز تمام عزت ملت ایران در ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری از امام خامنه‌ای است.

وی با بیان اینکه امروز امتحانات سختی را پیش رو داریم، بیان داشت: باید از ابا‌عبدالله‌الحسین و روح متعالی امام شهیدان کمک بخواهیم که مستمر در راه شهیدان باشیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴