پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۹۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع):
به گزارش خبرنگار کازرون نما، دریادار مرتضی صفاری ظهر امروز در همایش فاتحان سوسنگرد که در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شدt اظهار داشت: تعداد بسیاری از رزمندگان در فتح سوسنگرد با دست خالی و حتی بدون اسلحه مقاومت کردند و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در سوسنگرد نقطه عطفی برای توقف دشمنان بود.

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: دولت اصلاحات دغدغه دین‌داری نداشت و هیچ زمانی از این مهم دفاع نکرد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، دریادار مرتضی صفاری ظهر امروز در همایش فاتحان سوسنگرد که در مصلای نماز جمعه کازرون برگزار شدt اظهار داشت: تعداد بسیاری از رزمندگان در فتح سوسنگرد با دست خالی و حتی بدون اسلحه مقاومت کردند و حماسه آفرینی‌های رزمندگان در سوسنگرد نقطه عطفی برای توقف دشمنان بود.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات فتح سوسنگردt رزمندگان غیور با اسلام‌خواهی، دغدغه دین داشتن، ولایت‌مداری، عشق، ارادت به ائمه و شهادت طلبی به مبارزه پرداختند و جان فشانی‌های بسیاری از خود در تاریخ دفاع مقدس به یادگار گذاشتند.

این یادگار دوران دفاع مقدس ابراز داشت: امروز باید از رزمندگان اسلام و شهدای دفاع مقدس الگو گرفته و در جامعه همواره به دنبال پیشرفت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش روی مجلس اشاره و تصریح کرد: باید حواسمان جمع باشد به کسانی که ضد دین هستند رای ندهیم.

صفاری اضافه کرد: نباید اجازه دهیم کسانی رای آورند که تفکر غرب‌گرایی داشته و به دنبال ترویج آن در جامعه هستند.

وی ادامه داد: دولت اصلاحات دغدغه دین‌داری نداشت و هیچ زمانی از این مهم دفاع نکرد.

این یادگار دفاع مقدس ابراز داشت: امروز نوبت انحراف و فتنه شده است و در بین آن مشایی ایرانیت را فریاد می‌زند و به دنبال جمع‌آوری یار در استان‌های مختلف است که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: باید عقبه افراد را تحقیق کنیم و رای خود را به افراد واجد شرایط دهیم نه اینکه رای به آنانی داده شود که در خط کارگزاران، فتنه، انحرافات و یا اصلاحات هستند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
bahram
|
GERMANY
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
0
0
جناب صفاری عزیز مگه ضد دینها هم تایید میشن؟اره خوب یادم رفت امروز شما رفسنجانی را هم ضد دین معرفی کردید شایدم کاندیدا شد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
0
0
آقای صفاری
برادران سپاه نیازی به تاختن به اصلاح طلبان ندارند این یک آیتم را بگزارید تا بقیه با چنگ زدن به آن به نان ونوایی برسند
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۵
0
0
احسنت به جناب صفاري دلاور همه اسامي كه نام برديد يا خودشان در سال 88 فتنه گر بودند ويا به فتنه گران خط دادند فتنه اي كه ميرفت همه خون شهداي انقلاب ودفاع مقدس وامام و رهبري و جانبازان وايثارگران را ساقط و بدست منافقان تحويل نمايد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
0
متاسفم که جناب دریادار در همایش شهدا و ایثارگران که باید یاد و خاطره آنهار زنده نگه می داشت با حمله به خادمان ملت در عرصه انقلاب (موسوی ، هاشمی ، خاتمی ، کروبی )همه انقلاب را زیر سوال برد .جناب دریادار به نظر شما 32 سال انقلاب را چه کسی اداره کرد تا به اینجا رسید . شما که 6 سال است حکومت را به دست گرفته اید حالا هم که مشایی بد شده .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴