پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۱
استاندار فارس در همایش فاتحان سوسنگرد در کازرون:
استاندار فارس گفت: باید چشم خود را باز کنیم و مدافع خواصی باشیم که در جبهه حق با اطاعت از رهبری حرکت می‌کنند.به گزارش خبرنگار کازرون نما، حسین صادق‌عابدین صبح امروز در همایش فاتحان سوسنگرد اظهار داشت: اگر امروز دشمنان تحریم و تهدید را علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند خیال باطل است و مطمئن باشند جرات تکرار جنگ را به خود نمی‌دهند.


استاندار فارس گفت: باید چشم خود را باز کنیم و مدافع خواصی باشیم که در جبهه حق با اطاعت از رهبری حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حسین صادق‌عابدین صبح امروز در همایش فاتحان سوسنگرد اظهار داشت: اگر امروز دشمنان تحریم و تهدید را علیه ایران برنامه‌ریزی می‌کنند خیال باطل است و مطمئن باشند جرات تکرار جنگ را به خود نمی‌دهند.

رئیس شورای اداری استان فارس به نقش خواص در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: هر جا خواص موفق عمل کردند ما موفق بودیم و هر زمانی که خوب وارد عمل نشدند ما با ناکامی‌هایی مواجه شدیم.

صادق‌عابدین بیان داشت: دشمنان از زمان جنگ روی خواص ما کار کردند به طوری که در فتنه 88، برخی خواص از جمله وزیر دولت جمهوری اسلامی و معاون رئیس جمهور علیه ما در رسانه‌های خارجی تبلیغ می‌کردند.

وی ادامه داد: باید چشم خود را باز کنیم و مدافع خواصی باشیم که در جبهه حق با اطاعت از رهبری حرکت می‌کنند.

صادق‌عابدین اضافه کرد: برخی خواص نیز در کشور به دنبال جناح و گروه بازی هستند و حاضرند ملت و نظام را فدای باند و گروه خود کرده و به نوعی ساز خود را کوک کنند که ما باید در این زمینه مراقب و بصیرت داشته باشیم.

استاندار فارس ابراز داشت: در آستانه انتخابات هستیم و باید افرادی را به مجلس بفرستیم تا بدانند چه حرکتی می‌کنند و جلوتر از رهبری حرکت نکنند که اگر درست عمل نکنیم باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: باید چشممان را باز کرده و بدانیم انتخابات سختی را در پیش داریم و دشمنان توطئه‌های سنگینی برای ما تدارک دیده‌اند، و با پیروزی از این امتحان با انتخاباتی خوب، آرام و سالم افرادی را وارد مجلس کنیم که پشت سر رهبری حامی انقلاب و خون شهدا باشند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد در کازرون اشاره و تصریح کرد: نسل جدید ما دوران جنگ را ندیده و خاطراتی از آن به یاد ندارد و باید از محتوای دفاع مقدس و آثار آن ایام بشنود و بداند انقلاب به چه سختی به این مرحله رسیده است.

صادق عابدین افزود: این همایش نقش بسزایی در انتقال محتوای جنگ به نسل جدید دارد و در ارتقای فرهنگ عمومی نیز موثر است.

وی خاطرنشان کرد: عمق این مراسم و انتقال خاطرات ویژگی خاصی به این مراسم می‌دهد و باید برگزاری این گونه همایش‌ها در جامعه امروز ادامه یابد.

نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگری از سخنان خود به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: امروز حمله دشمن به کشور ما یک خواب و توهم است.

صادق عابدین تصریح کرد: وحدت و جنگ باعث شده تا نظام ما تثبیت شود، و از برکات جنگ هر شهیدی که به هر شهر و محله می‌آمد انقلاب ما بیمه می‌شد و امروز نیز همان طور است.

استاندار فارس تصریح کرد: این جنگ بود که باعث شد ما به داده‌های خود متکی باشیم و امروز به خودکفایی بسیاری در عرصه‌های مختلف دست یابیم.

وی با بیان اینکه تجاوز دشمن به ایران به یک توهم و خواب تبدیل شده است گفت: امروز کشور ما به جوانان، دانشگاهیان، ظرفیت‌های علمی خود اتکا کرده و توان نظامی خود را به قدری رسانده است که دشمنان در مقابل عظمت ایران مانند هشت سال دفاع مقدس زانو زده‌اند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
هدهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
0
0
استاندار فارس در هنگام بدگویی سخنران به مشایی جلسه را در معیت امام جمعه ترک کرد.
آقایانی که خود را مخالف سینه چاک جربان انحرافی می دانند (موتلفه) چرا صدایشان در نیامد؟
جواب: استاندار از خودماست.اگر این کار را نمی کرد عزل می شد و مهره ما از دست می رفت!!!
آقایان موتلفه ای چقدر مصلحت اندیشی و منفعت طلبی سیاسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴