پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۲
با حمایت و همکاری هیات رزمندگان اسلام کازرون:
احمدرضا زارعی ضمن اعلام این خبر به کازرون نما گفت: این شماره راوی به مناسبت برگزاری همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد در کازرون با عنوان " شهر خاطره " به بررسی نقش رزمندگان کازرونی در برهه آغاز تجاوز به سوسنگرد تا آزادسازی آن در 4 فصل " اعزام، محاصره، نانوایی و عملیات " می پردازد.

 

 

به گزارش کازرون نما، ششمین شماره از فصلنامه راوی پس از یک سال وقفه در انتشار منتشر شد. احمدرضا زارعی ضمن اعلام این خبر به کازرون نما گفت: این شماره راوی به مناسبت برگزاری همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد در کازرون با عنوان " شهر خاطره " به بررسی نقش رزمندگان کازرونی در برهه آغاز تجاوز به سوسنگرد تا آزادسازی آن در 4 فصل " اعزام، محاصره، نانوایی و عملیات " می پردازد.

سردبیر تنها نشریه تخصصی فرهنگ و هنر پایداری کازرون در این باره افزود: این شماره فصلنامه با حمایت هیات رزمندگان کازرون و با همکاری های چشمگیر دکتر پدیدار دبیر همایش بزرگ فاتحان سوسنگرد و مسوول هیات رزمندگان اسلام شهرستان کازرون به زیور طبع آراسته شده است که از ایشان کمال قدردانی را داریم.

وی با اشاره به این نکته که تلاش شد در این ویژه نامه به زوایای مختلف نقش آفرینان کازرونی در آزادسازی سوسنگرد توجه شود، استفاده از مطالب همرزمان و رزمندگان شهر سوسنگرد و هویزه و استفاده از مطالب بیش از 20 رزمنده فاتح سوسنگرد را در این نشریه از ویژگی های این شماره راوی دانست.

احمدرضا زارعی در ادامه افزود: قرار بود این نشریه را در شمارگان 3000 نسخه و به صورت 4 رنگ منتشر کنیم که به دلیل برخی مشکلات فنی و ناهماهنگی ها موففق به انجام این مهم نشدیم و شمارگان آن به 1100 نسخه و به صورت تک رنگ تبدیل شد.  

لازم به ذکر است شماره جدید راوی که در 80 صفحه منتشر شده است، پنج شنبه صبح در يادواره 1100 شهيد شهرستان كازرون، 420 شهيد حوزه سرزميني تيپ تكاور امام سجاد(ع) كازرون و  همايش بزرگ فاتحان سوسنگرد توزیع خواهد شد.

 

برچسب ها: فصلنامه راوی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴