پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۸
مدير انتشارات «سلمان فارسي»:
مدير انتشارات سلمان فارسي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)،‌ اظهار كرد: اين انتشارات در اواخر دي ماه سال 1388 فعاليت خود را آغاز و تاكنون 11 عنوان كتاب درباره دستاوردهاي انقلاب، دفاع‌مقدس، معارف اسلامي و مباحث فرهنگي منتشر كرده است

حجت‌الاسلام رضا صنعتي از فعاليت‌هاي انتشارات سلمان فارسي در حوزه دستاورد‌هاي انقلاب‌اسلامي و دفاع‌مقدس خبر داد و گفت: مباحث معنوي و علمي انقلاب و جايگاه رزمندگان شهر كازرون در دفاع‌مقدس، از محورهاي كتاب‌هاي اين انتشاراتند.

مدير انتشارات سلمان فارسي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)،‌ اظهار كرد: اين انتشارات در اواخر دي ماه سال 1388 فعاليت خود را آغاز و تاكنون 11 عنوان كتاب درباره دستاوردهاي انقلاب، دفاع‌مقدس، معارف اسلامي و مباحث فرهنگي منتشر كرده است.

صنعتي ادامه داد: انتشارات سلمان فارسي ناشر اختصاصي پايگاه اطلاع‌رساني دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي در شهر قم است و علاوه بر كتاب‌هاي اين پايگاه، آثاري را در ارتباط با جريان وقايع تاريخي انقلاب و نيز حماسه دفاع‌مقدس به ويژه نقش برخي از شهرستان‌ها در دوران جنگ تحميلي عراق عليه ايران را منتشر مي‌كند.

وي با اشاره به اين‌كه بخشي از فعاليت‌هاي پايگاه اطلاع‌رساني دستاورد‌هاي انقلاب اسلامي در قم ويژه كودكان و نوجوانان است گفت: مجموعه 5 جلدي كتاب‌هاي رنگ‌آميزي با موضوع دستاورد‌هاي انقلاب، از آثار منتشر شده است. كتاب «انقلاب در حوزه، حوزه در انقلاب» نيز از آثار چاپ شده چند ماه اخير اين انتشارات‌‌اند.

صنعتي افزود: انتشارات سلمان فارسي همچنين آثاري در ارتباط با دفاع‌مقدس و نقش شهدا و رزمندگان برخي از شهرها از جمله كازرون را منتشر يا در دست انشار دارد. كتاب «باران و بوران» اثر محمد عارف با موضوع طنز دفاع مقدس و گويش كازروني منتشر شده و آثاري با موضوع‌هاي «جلوه‌هاي ايثار در دفاع‌مقدس»، «نقش شهدا و رزمندگان كازروني در دفاع مقدس» و مجموعه كتاب‌هايي با موضوع انقلاب اسلامي را براي كودكان در قالب شعر در دستور كار داريم.

صنعتي در پايان گفت: بيشتر منابع آثار، خاطرات شهدا و رزمندگان‌اند و برخي از كتاب‌ها توسط رزمندگان نوشته مي‌شوند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳