پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۴
امام جمعه کازرون تاکید کرد:
به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع)، اظهار داشت: امام حسین (ع) با شهادت خود اسلام را نجات داد و این نهضت مرهون خون این امام همام و قیام وی است

امام جمعه کازرون گفت: مردم فریب ولخرجی‌ها در تبلیغات زودرس برخی از نامزدهای مجلس نهم را نمی‌خورند.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون، با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله‌الحسین (ع)، اظهار داشت: امام حسین (ع) با شهادت خود اسلام را نجات داد و این نهضت مرهون خون این امام همام و قیام وی است.

وی با بیان اینکه هرچه برای امام حسین (ع) گریه و زاری کنیم، کم است، گفت: به برکت خون امام حسین (ع) و شهدای عزیز اصل ولایت فقیه دوران انگلیس و آمریکا در دنیا به پایان رسیده است.

امام جمعه کازرون یاد و خاطره شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس را گرامی و ابراز داشت: مدرس اسوه فضیلت و دیانت و سیاست بود و هیچ‌گاه از اصول کوتاه نیامد و مرعوب و به فساد آلوده نشد و امروز مجلسیان باید این‌گونه باشند.

خرسند در ادامه تصویب کاهش سطح روابط با دولت استکباری روباه پیر انگلیس را از جمله اقدامات خوب مجلس عنوان کرد و افزود: گذشت آن دورانی که سفارتخانه انگلیس در تهران شاه، نخست وزیر و وزیر تعیین می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان کازرون اضافه کرد: امیدواریم دولت انگلیس آدم بشود و رفتارش را با کشور ایران عوض کند.

وی ادامه داد: در مجلس ما نمایندگان این ملت با شعار مرگ بر انگلیس سفیر این کشور را با اقتدار بیرون انداختند تا درس عبرتی برای آنها باشد.

خطیب نماز جمعه کازرون تصریح کرد: در آستانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس نهم هستیم و از نامزدهای انتخاباتی مجلس می‌خواهم که وعده‌های غیر عملی ندهند و به سیاه‌نمایی نپردازند.

خرسند همچنین از نامزدها خواست تا با کمال آرامش و حفظ وحدت در جامعه و با حالت رفاقت و به دور از هرگونه تهمت و افترا نسبت به یکدیگر باشند.

وی از نامزدهایی که خودشان را عقل کل می‌دانند و دیگران را هیچ می‌پندارند انتقاد کرد و گفت: کسی که شیفته خدمت است باید احترام همگی را نگه دارد.

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخی از نامزدهای انتخاباتی مجلس که این روزها بی‌حساب و کتاب پول خرج می‌کنند و به تبلیغات زودرس می‌پردازند، گفت: مردم به این‌گونه کارها اهمیت نمی‌دهند.

خطیب جمعه کازرون همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات رخ داده در منطقه اظهار داشت: ملت‌ها بیدار شده‌اند و نمونه بارز آن اتنخابات تونس و مصر بوده که نشان داد توجه‌ها به اسلام‌گرایان است.

خرسند تصریح کرد: اگر مردم جهان را آزاد بگذارند گرایش خود را به معنویت و اسلام نشان می‌دهند

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
sarira
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
0
0
وای نگو حاج آقا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دکتر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۳
0
0
مثل اینکه جریان سیم کارت و پتو همچنان ادامه دارد که صدای امام جمعه رو هم در آورده!
ولی باید به اوناییی که فکر می کنند می تونند رای مردم رو دوباره با پول و پتو و سیم کارت تلفن بخرند باید گفت که کور خوندند و مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود.
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
0
0
لطفا از عبارت نماینده ولی فقیه استفاده نکنید امام جمعه شهرستانها نماینده ولی فقیه نیستند . البته شما سرسپرده ... این متن را هرگز درج نمیکنید.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
0
0
بعضيا خيلي شدن كاسه داغ تر از آش اگه مردم بخوان به حرف شما برن به نظر من اگه بميرن بهتره...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴