پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸

اردوي توجيهي تفريحي دانشجويان جديدالورود دانشگاه‏آزاداسلامي واحدكازرون با حضور هيأت‏رئيسه وجمعي از اساتيد و مسئولين واحد در محل تفرجگاه (امام‏زاده سيدحسين (ع)) برگزار شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاري آنا: به منظور آشنايي دانشجويان با مسئولين و قانون و مقررات آموزشي دانشگاه و نحوه استفاده از امكانات و سيستم رفاهي اردوی توجهی تفریحی طي مدت چهار روز به تفكيك پسر و دختر و با توجه به سنخيت رشته هاي تحصيلي، روزانه با شركت بيش از 400 نفر دانشجو در قالب شصت رشته تحصيلي و در مقاطع كارداني تا دكتراي دامپزشكي و حرفه‏اي بر گزار شد..

دكتر سياوش شريفي رئيس واحد ضمن عرض خير مقدم و تبريك آغاز سال تحصيلي جديد با اشاره به تاريخچه واحد كازرون اظهار داشت، در سال 64 با همت آيت‏اله ايماني و عنايت رياست عاليه دانشگاه، جناب آقاي دكتر جاسبي و همكاري مسئولين وقت شهرستان كار خود را با جذب دو رشته شروع كرد و در ربع قرن تلاش توانست تحول و پيشرفت بسيار خوبي را به همراه داشته باشد.

وی در ادامه گفت امروز این واحد داراي بیش از شصت رشته و گرايشهاي تحصيلي در مقاطع مختلف وبا داشتن امكانات و آزمايشگاه‏ها و كارگاه‏هاي بالقوه ومتعدد و حضور اساتيد توانمند توانسته در بين دانشگاه هاي كشور جايگاه خوبي داشت باشد. دكتر شريفي از دانشجويان خواست تا با استفاده از پتانسيل موجود جهت ارتقاءسطح توان علمي بالا تلاش وکوشش نمایند و حق والدين خود را آنطوري كه شايسته هست ادا نمايند . و از همين آغاز بايد در زمينه علم و دانش از تمام ظريفيت‏هاي خودتان و دانشگاه استفاده نمائید تا ان‏شاء‏ا... در آينده با تعهد و تخصص لازم سكان مديريت جامعه را به عهده داشته باشيد.زیرا امروز شما مهمان جامعه هستید وآینده خودتان مهماندار جامعه می باشید.

رئيس واحد در همين راستا از افزايش پهناي باند اينترنت به 10 مگابايت خبر داد و گفت در همين روزها محيط دانشگاه به سيستم وايرلس مجهز ميشود و دانشجويان عزيز در هر نقطهاي از دانشگاه ميتوانند به شبكه جهاني اينترنت وصل شوند و از اين بستر در پيشرفت اهداف علمي پژوهشي خود نهايت استفاده را انجام دهند و در ادامه برنامه معاونين آموزشي و دانشجويي در خصوص آئيننامه و بخشنامهها توضیحات لازم ارائه و به صورت پرسش و پاسخ دانشجويان مسائل و مشكلات و پيشنهادات خود را مطرح نمودند. در پايان جلسه حاجآقا بينا مسئول دفتر فرهنگ اسلامي از وضعيت فرهنگي دانشگاه و آداب و رسوم فرهنگ شهرستان ودر باب اخلاق سخنراني و از دانشجويان خواست با رعايت شئونات اسلامي هويت خود را حفظ نمايند. پايان بخش اردو هر روز نماز جماعت و صرف نهار به صورت دستجمعي بوده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹