پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
حجت الاسلام اسداللهی:
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون،جلسه کرسی آزاداندیشی با موضوع( ماهواره آری یا خیر؟) در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز کازرون برگزار گردید.

جلسه کرسی آزاداندیشی با موضوع «ماهواره آری یا خیر؟» در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز کازرون  برگزار گردید.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور کازرون، عباسی رئیس دانشگاه گفت: مدارس و دانشگاهها باید آزمایشگاه زندگی شوند و فرد تجاربی به دست آورد که خود را برای یک زندگی خوب و یک جامعه سالم آماده کند. یکی از مشکلات ما این است افکار و عقایدی که داریم روی آن پابرجا نیستیم و علت آن این است که ما منطق پشت سر آن نداریم.

عباسی در ادامه گفت: ما بایستی افکار خود را به نقد بگذاریم و یکی از راههای آن همین جلسات کرسی آزاداندیشی است که یکی از دغدغه های رهبر  معظم انقلاب هم همین مسئله می باشد .

عباسی افزود:  امیدواریم این  گونه جلسات تداوم پیدا کند.

در ادامه حجت الاسلام اسدالهی در رابطه با بایدها و نبایدهای این پدیده‌ی عصر جدید صحبت كرد و طی سخنانی گفت: بایستی فرهنگ ما مسلمانان ایرانی تا اینجا پیش بیاید که برای مقوله‌ای که یک زمانی  کشور ما برای وجودشان انقلاب کردیم و علما  فتوا دادند و مردم به پشتوانه اش قیام کردند بایستی به این شکل باشد. 

وی در این باره اضافه کرد: ما باید نگاهمان را به مشكلات مردم معطوف كنیم تا بنابر نیازشان تولید كنیم نه این‌كه مدیران چشمشان را ببندند و در میدان رسانه‌ی غرب بازی كنند و متد اولیه‌شان را از غرب بگیرند.

 در پایان دانشجویان به صورت دو دسته موافق و مخالف به ایراد نظر و بحث و تبادل پیرامون این موضوع پرداختند و کارشناس برنامه پاسخ های لازم را ارائه نمودند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۳۷:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۳۸
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۲
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۱۲
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۴۵