پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۰
شاعران استان فارس تا ۲۰ شهریور فرصت دارند
حیدر بهرامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز (14شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در چهار موضوع جلوه های ماندگار دفاع مقدس، مقاومت جهانی و بیداری اسلامی، دفاع مقدس در آیینه عاشورا و شعر کودک و نوجوان برگزار می شود که صاحبان آثار برتر این جشنواره به بیستمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس کشور معرفی می شوند.
به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حیدر بهرامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس امروز (14شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره در چهار موضوع جلوه های ماندگار دفاع مقدس، مقاومت جهانی و بیداری اسلامی، دفاع مقدس در آیینه عاشورا و شعر کودک و نوجوان برگزار می شود که صاحبان آثار برتر این جشنواره به بیستمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس کشور معرفی می شوند.

 وی خاطرنشان کرد: استقبال پر شور و بی نظیری از فراخوان پنجمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس صورت گرفته است و آثار متعدد و فراوانی به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

 بهرامی با تاکید بر اینکه به پنج نفر از صاحبان آثار برتر کمک هزینه سفر به کربلا اهدا خواهد شد، یادآور شد: فراخوان این جشنواره از اوایل مردادماه امسال شروع شد که مهلت اولیه آن تا 15 شهریور بود که به دلیل استقبال پر شور شاعران استان  مهلت تا 20 شهریورماه تمدید شد.

وی افزود: هیچ محدودیتی در قالب و تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و همه شاعران می توانند جهت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره به صورت پستی به صندوق پستی 54111-71539 به آدرس شیراز- انتهای خیابان لطفعلی خان زند- چهارراه غدیر- اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ارسال کنند.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳