پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰
همزمان با هفته دولت؛
در اين مراسم عبدالرسول گندمي مدير جهاد كشاورزي كازرون با اشاره به خصوصيات پروژه گلخانه سبزي و صيفي اظهار داشت: اين پروژه به وسعت 7 هزار متر مربع و با سرمايه‌گذاري 400 ميليون توماني از آورده شخصي و اعتبارات بنگاه‌هاي زودبازده ساخته شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، پروژه‌هاي گلخانه سبزي و صيفي، جاده بين باغات و مزارع و دو واحد دامي گوساله پرواري در شهرستان كازرون با حضور غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده كازرون در مجلس شوراي اسلامي و مسئولان ديگر اين شهرستان افتتاح شد. 
در اين مراسم عبدالرسول گندمي مدير جهاد كشاورزي كازرون با اشاره به خصوصيات پروژه گلخانه سبزي و صيفي اظهار داشت: اين پروژه  به وسعت 7 هزار متر مربع و با سرمايه‌گذاري 400 ميليون توماني از آورده شخصي و اعتبارات بنگاه‌هاي زودبازده ساخته شده است. 
وي يكي از خصوصيات ويژه اين گلخانه را احداث حوضچه‌اي به منظور جمع‌آوري آب باران براي استفاده آن در گلخانه دانست و افزود: در اين گلخانه محصولاتي شامل خيار، گوجه، سبزي، فلفل رنگي و ... كشت مي‌شود.‌ 
گندمي اضافه كرد: اين گلخانه به طور ثابت براي چهار نفر و به طور غيرمستقيم براي 15نفر اشتغالزايي مي‌كند. 
مدير جهاد كشاورزي كازرون در ادامه با اشاره به پروژه جاده بين باغات و مزارع گفت: اين جاده بين باغات در ابولحيات و روستاهاي دردانه، اردشيري، گچ خران، بازرنگان و جره به طول 9 كيلومتر احداث و با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 160 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني احداث شده است. 
گندمي در ادامه با اشاره به پروژه دو واحد دامي گوساله پروري كه امروز افتتاح شد، گفت: هر كدام از اين دو واحد 100 راسي هستند و اعتبار آن نيز از محل اعتبارات بنگاه‌هاي زودبازده به مبلغ 420 ميليون تومان بود كه براي چهار نفر اشتغال ثابت ايجاد مي‌كند. 
وي در بخش ديگري از سخنان خود بيان داشت: مجموع پروژه‌هاي افتتاح شده جهاد كشاورزي شهرستان كازرون در هفته دولت معادل 15 ميليارد ريال است كه براي يك هزار و 300 نفر اشتغالزايي و تثبيت اشتغال داشته است. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳