پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹
فراخوان پذيرش مقاله آن به زودي در دسترس علاقه مندان اسلام پژوه قرار خواهد گرفت. اخيرا، تفاهم نامه برگزاري گنكره بين المللي سلمان فارسي ميان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و بنياد فارسي شناسي امضا شد.
روابط عمومي بنياد فارس شناسي اعلام كرد: با هدف شناخت هرچه عميق ترابعاد گوناگون و متنوع شخصيت سلمان فارسي ، صحابه بزرگ پيامبر اسلام، كنگره بين المللي سلمان فارسي درنيمه دوم امسال در شهرستان كازرون برگزار خواهد شد.

به گزارش ايرنا ، اين روابط عمومي افزوده است: كنگره بين المللي سلمان فارسي از جمله مصوبات سفررييس جمهوري به استان فارس است، و فراخوان پذيرش مقاله آن به زودي در دسترس علاقه مندان اسلام پژوه قرار خواهد گرفت.

بر اساس اين گزارش، از تمام علاقه مندان و متخصصان اين موضوع دعوت مي شود كه پيشنهادها و راهكارهاي مورد نظر خود را به دبيرخانه اين كنگره كه در محل بنياد فارس شناسي فعال شده است، ارسال كنند.

بنا به اين گزارش ، بنياد فارس شناسي با حمايت و مساعدت مستقيم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، دفتر نماينده رهبرمعظم انقلاب در استان فارس و امام جمعه شيراز، استانداري فارس، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس، دفتر امام جمعه و فرمانداري كازرون و همچنين ساير نهادها، درتدارك برنامه هاي اين گنگره و برگزاري آن در دي ماه سال جاري در شهر كازرون است.

در اين گزارش عنوان شده است: اخيرا، تفاهم نامه برگزاري گنكره بين المللي سلمان فارسي ميان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و بنياد فارسي شناسي امضا شد.

سايت بنياد فارس شناسي نيز از موافقت آيت الله ايماني با اين تفاهم نامه خبر داد و نوشت: با هدف شناخت هر چه عمیق تر ابعاد گوناگون و متنوع وجودی صحابه ی بزرگ پیامبر اسلام، کنگره بین المللی سلمان فارسی در نیمه دوم سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فارس شناسی، پیرو برگزاری موفق كنگره بین المللی استاد میرزا احمد نی ریزی كه با همكاری مشترك اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و تعدادی از سازمان های اجرایی و فرهنگی استان و کشور، با محوریت بنیاد فارس شناسی در بخش علمی كه منجر به تولید بیش از دوهزار صفحه محتوا گردید و در پنج جلد كتاب و سه نسخه نشریه ی كلك دیرین انتشار یافت؛ در جدیدترین اقدام، تفاهم نامه برگزاری گنكره بین المللی سلمان فارسی میان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد فارسی شناسی امضا شد.

این تصمیم با موافقت حضرت آیت اله ایمانی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز و نیز ریاست هیات امنای بنیاد فارس شناسی و با هدف برگزاری باشكوه و به ویژه در بخش علمی اتخاذ گردیده است.

بر این مبنا بنیاد فارس شناسی با حمایت و مساعدت مستقیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز، استانداری فارس، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، دفتر امام جمعه و فرمانداری كازرون و سایر نهادها در تدارك برنامه های این گنگره و برگزاری آن در دی ماه سال جاری در شهر كازرون است.

 کنگره بین المللی سلمان فارسی از مصوبات سفرهای ریاست محترم جمهور به استان فارس است، که فراخوان پذیرش مقاله ی آن بزودی در دسترس علاقمندان اسلام پژوه قرار خواهد گرفت.

از كلیه علاقمندان و متخصصان این موضوع دعوت می شود كه پیشنهادات و راهكارهای مورد نظر را به دبیرخانه كنگره كه در محل بنیاد فارس شناسی فعال گردیده است، ارسال نمایند.

نشانی دبیرخانه: شیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه 24، پلاک 1 - صندوق‏ پستی: 1315-71365
تلفن: 2220297-2230560-0711  نمابر: 2243851-0711


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
0
0
امیدواریم این کنگره بین المللی باعث پیشرفت کازرون و توجه بیشتر به شهر شود.
عاشورایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
0
بنیاد فارس شناسی بنیادی تق و لق و فاقد قانونی صحیح میباشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳